- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pražský S-bahn - porovnání jízdních dob z Bubenče po zrušení nádraží s předchozím stavem! údaje idos.cz Cesta z Bubenče do Sedlce:
1/ Současný výsledný stav Praha,,Nádraží Bubeneč » Praha-Sedlec
DatumOdkud/Přestup/Kam Příj.Odj.Pozn.Spoje
31.8.Nádraží Bubeneč >7:21xBus 131 NP Zelená NP 7:23 7:26 Tram 5 Podbaba NP 7:27 Přesun asi 3 min Praha-Podbaba O >7:36 Os 12110 S Praha-Sedlec O 7:38 7:39
Celkový čas 17 min, vzdálenost 4 km, cena 36 Kč / IN50 30 Kč / IN25 33 Kč
2/ Původní stav - Protože z této aplikace nelze získat informace o spojení z již zrušené zastávky, vyhledal jsem ho ze zastávky PŘEDCHOZÍ!!! Praha-Holešovice zast. » Praha,Sedlec DatumOdkud/Přestup/Kam Příj.Odj.Pozn.Spoje
31.8.Praha-Holešovice zast. O >7:44 Os 9630 1.2. NPP K Praha-Sedlec O 7:51>
Celkový čas 7 min, vzdálenost 7 km, cena 18 Kč / IN50 9 Kč / IN25 14 Kč
Původně méně než 7 minut nyní 17 minut! Porovnání obou spojení - výsledkem je více než zdvojnásobení jízdní doby! A to porovnání vychází s jízdní dobou z PŘEDCHÁZEJÍCÍ zastávky!
Automatické omezení počtu odstavců vedlo bohužel ke znepřehlednění příspěvku, za což se omlouvám.
Na ilustraci opačného směru jsem musel jít trochu složitě, nadvakrát, protože idos mi opakovaně tvrdil, že spojení prostě neexistuje.
1/ Současný výsledný stav Nádraží Bubeneč » Praha-Podbaba DatumOdkud/Přestup/Kam Příj.Odj.Pozn.Spoje
31.8.Nádraží Bubeneč >7:21xBus 131 NP Zelená NP 7:23 7:26 Tram 5 Podbaba NP 7:27 Celkový čas 6 min, vzdálenost 1 km, cena 24,- Kč
Přesun asi 3 min (Překopírováno z prvního zde uvedeného spojení.)
Praha-Podbaba » Praha-Holešovice DatumOdkud/Přestup/Kam Příj.Odj.Pozn.Spoje 31.8.Praha-Podbaba O >8:06 Os 6903 1.2. NPP K Praha-Holešovice zast. O 8:12> Celkový čas 6 min, vzdálenost 4 km, cena 14 Kč / IN50 7 Kč / IN25 11 Kč
2/ Původní stav je možné si odvodit z poslední části Podbaba - Holešovice zastávka 6 minut.
Původně méně než 6 minut nyní 6+3+6=15 minut! Pozor v tom NENÍ započítáno čekání na vlak v zastávce Podbaba!!! Porovnání obou spojení - výsledkem je opět nejméně více než zdvojnásobení jízdní doby! A to porovnání vychází s údajem z PŘEDCHÁZEJÍCÍ zastávky!
Závěrečné shrnutí: Za stovky milionů korun všech co platí daně přinesli úředníci jediným škrtem pera občanům Bubenče výrazné zlepšení v cestování vlakem především na krátké vzdálenosti (například v rámci města) se doba jejich často každodenního cestování prodloužila na více než dvojnásobek v případech kdy spoje na sebe budou dobře navazovat, v opačném případě může být situace ještě podstatně horší. Mimo jiné jim přibyly i dva přestupy. Jen tak dál!
Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč Pokud si zadáte do vyhledavače seznamu následující 2 slova: zrušení bubeneč
objeví se Vám hned na první řádce odkaz na petici za zachování nádraží. Prosím připojte se!
Nešla by z toho udělat hospoda, těch je pořád málo...
je to bohuzel budova, kde jsou z jedne strany koleje a nic a z druhe strany je nic a rusna silnice :(
Az to ty Kr+teni ze Skansky zastavi, tak tam bude milion radoby restaurantu :( akle nic pro normalni lidi. a nadrazi bude srovnano se zemi anebo z nej bude "loft".
Kdo chce odtud do Troje, vystoupí na Praha-Podbaba a má dvě možnosti. Buď přes Stromovku a lávku jako donedávna, a nebo na druhou stranu na sever a přívozem. To je dokonce romantičtější, tarif je normální PID jako v tramvajích.
Ve filmu Nastrahy Velkomesta se taky chodili divat na vlak...
Takze aktivisti a zelenà bezmozci opet vymysleli ucel vyuziti, při kterém si ten barak na sebe nevydela ani na provoz, natoz na opravu.
Ale hlavne ze ho chteji zachovat, za cizĂ penĂze ovsem...
TakĹľe aktivisti a zelenĂ bezmozci opÄ›t vymysleli ucel vyuĹľitĂ, pĹ™i kterĂ©m si ten barak na sebe nevydela ani ma provoz, natoĹľ na opravu.
Ale hlavnÄ› ze ho chteji zachovat, za cizĂ penĂze ovsem...
Měl by jsi se naučit nejdříve psát a až potom dávat někam příspěvky.Kolik je ti let 5 ?
budova krásná, ale hodně zanedbaná.
je samozřejmě smutné, že takové sympatické a historické nádraží osiří, načež ho pravděpodobně čeká definitivní devastace a demolice, ale logika je prostě jasná: v Bubenči je přestup na jednu autobusovou linku (plus jedna velmi velmi občasná) která ani nejede na Dejvickou přímo, zatímco v Podbabě je jednoduchý přestup na tram, potažmo na Dejvickou na metro a pak dál do města.
Taky tam bydlí lidé v okolí.. Takže jestli chce Praha budovat obdobu S-Bahn, tak by byla větší obslužnost obyvatel v případě zachování.
Je to smutný. Přesně před týdnem jsem tam vystupovala, tenhle týden už některé spoje jen projížděly. Jako děti jsme přes Bubeneč chodívaly do ZOO. Jsem ráda, že jsem to stihla i se svými dětmi...
Mimochodem v pondělí bylo na Podbadě ještě staveniště. Pochybuji, že dneska měli co otvírat
Jděte na Bělohorskou Tam budete ještě více udivená, že tam má za dva dny projet s tramvaj.
Místo je ideální jako nádraží, rozhodně není ideální pro nějaké koncerty. Akustika koncertního sálu tu nikdy nebyla a nebude. Takže nevím, kde čerpají autoři článku informaci o tom, že je zde idální prostor pro pořádání koncertů. Asi divoké sny Maxipsa Fíka.
Oni ti věrozvěsti lepších příštích jiné využití vymyslet neumějí.