Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce zvýhodnit řidiče, kteří budou využívat sdílení aut

O jedno auto se bude v Praze denně dělit až deset lidí. Carsharing neboli sdílení aut více řidiči, o kterém se již v hlavním městě dlouho mluví, se letos rozběhne naplno. Během následujících let pak mají být v ulicích stovky aut, která si Pražané budou moci za poplatek půjčit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a88k92u40b 55L60o88s10m10a83n 6634719551246

Spíš začněte ve větší míře preferovat MHD a nevymýšlejte hovadiny:-)

+2/−1
19.9.2014 8:32

M58a85r94t80i17n 32C80e66r68v32e27n20y 2183458666858

Me by asi uplne stacilo, kdyby MHD jezdila podle jizdniho radu.

+1/−1
19.9.2014 9:52

J95a68k81u73b 69L49o40s32m70a88n 6794279111846

Ona snad nejezdí podle jízdího řádu? Pokud ve špičce je zpožděný spoj, tak čím to asi bude že? Že by právě osobákama, které ucpou vše co se dá?

+1/0
19.9.2014 9:57

Z19d18e36n63ě85k 58P53h44i25l56i22p14p 8188360708321

To je fakt genialni tunel. Topka je mrtva, doufam uz navzdy.

+1/−1
19.9.2014 7:58

R42i77c91h63a26r76d 75N85o41c84a25r 7555497835602

Na první pohled pěkný..snížení počtu vozidel, atd...na druhý pohled - nenašel jsem, kdo řeší opravy, prohlídky... kdo je zodpovědný za poškození vozu, za přestupky..tedy na druhý pohled je to pitomost...spíše bych řešil více EKO busů na plyn, či tramvaje...přijde mi to totiž jako něčí "malá domů"

+2/−1
19.9.2014 5:33

R90a86d51o31s42l10a10v 19K13l10a46u25d47a 5574238374352

Je to něčí malá domů. Jedná se v podstatě o klasickou autopůjčovnu, které ovšem platíte roční paušál, který vás nutí onu půjčovnu využívat. Pak zaplatíte půjčovné + poplatek za km (v něm je benzín +nevím co):-)

+4/0
19.9.2014 6:16

J23i44n27d56ř83i32c92h 55Š91k59o87p98e26k 4675281690175

není to stejné jako při půjčení auta z běžné půjčovny ?

0/0
19.9.2014 10:05

R37o53b26e48r28t 11Š10i77m91e53č22e75k 6385701938368

jelikož nemám auto, tak jsem pro.. ale zatím to je dražší než autopůjčovna..

+3/−1
18.9.2014 21:45

V12i27k23t69o25r 73Š39e67d97i48v53ý 8176581250106

Takže jenom trochu jiná půjčovna aut. Bude se ale lišit tím, že její majitel pobere dotace ...

+8/0
18.9.2014 21:22

M29i56c29h87a16e98l 81F96l94e98n55d82r 2540114119782

Zase Hudečkův terorismus a fanatismus :-(

+9/−1
18.9.2014 21:08

R82a59d38o32s40l26a51v 92K66l37a52u18d59a 5134618334832

Je to drahý a naprosto nesmyslný. Sám auto už několik let nemám, jezdím spíš vlakem, MHD, nebo na kole. Když auto potřebuju, tak si ho půjčím v půjčovně. Těch je po Praze halda a půjčím si přesně to co zrovna potřebuju. Od auta pro 4 až po dodávku.

+7/0
18.9.2014 21:07

M94a96r75t18i24n 74C48e95r28v41e72n30y 2733838846528

Snad se najde nekdo, komu se carsharing vyplati. Ja toho sice nenajezdim moc, ale po spocitani nakladu a ceny za carsharing se mi to rozhodne nevyplati, i presto, ze nemuzu zaparkovat na "modre" kdekoli ve meste.

Osobne to odhaduju, ze cilova skupina je tak ten kdo najezdi 200-500km za mesic, jelikoz s mene uz bude jednodussi taxik a s vice zase vlastni auto.

+1/0
18.9.2014 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.