- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíš začněte ve větší míře preferovat MHD a nevymýšlejte hovadiny:-)
Me by asi uplne stacilo, kdyby MHD jezdila podle jizdniho radu.
To je fakt genialni tunel. Topka je mrtva, doufam uz navzdy.
Na první pohled pěkný..snížení počtu vozidel, atd...na druhý pohled - nenašel jsem, kdo řeší opravy, prohlídky... kdo je zodpovědný za poškození vozu, za přestupky..tedy na druhý pohled je to pitomost...spíše bych řešil více EKO busů na plyn, či tramvaje...přijde mi to totiž jako něčí "malá domů"
Je to něčí malá domů. Jedná se v podstatě o klasickou autopůjčovnu, které ovšem platíte roční paušál, který vás nutí onu půjčovnu využívat. Pak zaplatíte půjčovné + poplatek za km (v něm je benzín +nevím co)
jelikož nemám auto, tak jsem pro.. ale zatím to je dražší než autopůjčovna..
Takže jenom trochu jiná půjčovna aut. Bude se ale lišit tím, že její majitel pobere dotace ...
Zase Hudečkův terorismus a fanatismus
Je to drahý a naprosto nesmyslný. Sám auto už několik let nemám, jezdím spíš vlakem, MHD, nebo na kole. Když auto potřebuju, tak si ho půjčím v půjčovně. Těch je po Praze halda a půjčím si přesně to co zrovna potřebuju. Od auta pro 4 až po dodávku.
Snad se najde nekdo, komu se carsharing vyplati. Ja toho sice nenajezdim moc, ale po spocitani nakladu a ceny za carsharing se mi to rozhodne nevyplati, i presto, ze nemuzu zaparkovat na "modre" kdekoli ve meste.
Osobne to odhaduju, ze cilova skupina je tak ten kdo najezdi 200-500km za mesic, jelikoz s mene uz bude jednodussi taxik a s vice zase vlastni auto.