Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavnostní otevření nového Trojského mostu přilákalo na 15 tisíc lidí

V sobotu dopoledne měli lidé úplně poprvé možnost podívat se na vlastní oči na nově postavený Trojský most a do tunelu Blanka. Zájem byl obrovský. Povrch mostu, který bude už od pondělí sloužit autům a tramvajím, ve velkém využili i cyklisté a bruslaři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i91ř14í 12V89o24l13e54k 6361874123259

Za ty peníze tam měla být oddělená stezka pro cyklisty, pane architekte!!!RvRvRv

+1/0
6.10.2014 9:22

M86a59r85t80i57n 40Š39t89ě82p30á33n30e88k 3157473843291

Co stezka. Teleport;-D

0/0
6.10.2014 11:04

V51a45š17e21k 79Ř40í80h60a 2333573198922

Prostě a jednoduše další po Pražsku předražená korupce díky které se enstaví další kilometry dálnic třeba v Jižních Čechách. Ach jo kdy mi se dostaneme na úroveň Německa a jejich spolkových zemí. S Pragocentrismem asi nikdy.

0/−4
5.10.2014 19:08

L69u72k97á33š 11Š61l15e27h72o61f14e17r 1783289255719

Celý tenhle projekt si platí Praha ze svých peněz. Takže váš ublížený výkřik je dost mimo... ;-)

+2/0
5.10.2014 21:28

M79a81r10t18i64n 68Š17t45ě65p18á74n78e55k 3107953163801

Nestezujte si, nehorekujte a neco s tim delejte;-D

0/0
6.10.2014 11:05

Z80d89e59n60ě31k 64Z14a85b78a11v78a 1832134136104

...nové pražské stavební předpisy,...  ;-D a konzervu olomouckých syrečků taky doufám ;-D  Víc toho doufám po Hudečkovi nezbude

+1/0
5.10.2014 18:36

M21a64r88t53i75n 18Š83t15ě13p89á86n44e53k 3397473263601

Obavam se, ze po Hudeckovi toho zbude vic nez by bylo zdravo.

0/0
6.10.2014 11:06

E17d10u96a47r35d 21P28i59t45á13k 6782890153667

Most pěknej ale zklamala mě uprava pro cyklisty. Trocha červene barvy nemuze moc zvednout cenu.

+2/−1
5.10.2014 13:48

E81r15i71k 78D43r44a17g62o15m71i15r54e57c40k76ý 2681413487639

hlavně nechápu proč radši nerozšířili chodník a nedali ho napůl. Tahle je to o hubu tam jezdit

+3/0
5.10.2014 17:32

Z61d32e94n12ě12k 72Z39a77b34a25v72a 1802354236844

pak by bylo o ústa tam chodit - tady to není Amsterodam ;-)

0/−2
5.10.2014 18:37

P30a62v48e67l 68O81b26d10r47ž91á75l30e65k 6706284678442

To není o barvě, ale dost zásadním rozdílu - cyklo pruh X cyklo koridor

0/0
5.10.2014 19:05

T46o50m51á14š 59K19a68p75l70a14n 8393389883973

Zkusil jsem prolétnout první stránku diskuse, co se tu říká o mostě a hle, ono nic, samé nesouvisející bláboly. Tak já zkusím výkop:

a) Ten most je moc krásný, jeden z top 3 v ČR

b) Výsledná cena IMO odpovídá výsledku, tj. nepovažuji to za klasický "tunel", kdy na tom někdo vydělal stamiliony do kapsy, s původním návrhem mostu to nemá moc společného (ale určitě by se mělo šetřit, jak je možné něco zadat do výběrového řízení a něco jiného za dvojnásobek pak stavět).

+24/0
5.10.2014 2:09

F33i29l43i55p 56K16o92h80o93u79t 7150933647190

Meli za tu cenu postavit dva normální mosty jeden misto ramusaku a druhy v místě provozu mezi trojou a suchdolem. Praha na tyhle megastavby prostě nemá.

0/−8
5.10.2014 0:38

M96a19r21t63i95n 15S45e88d71o43n25a 2125386976929

Doufam ze most mezi Trojou a Soucholem nikdy nebude, maximalne pro pesi.

0/−7
5.10.2014 6:23

B21o21h70u19s13l76a95v 46K36r72á20l37í53k 2691560349536

Mezi Trojou a Suchdolem asi opravdu ne. Obvykle se mosty stavějí napříč přes řeku a ne podélně.

+3/−2
5.10.2014 10:14

J24i14ř65í 73V93i27n74k91l92e87r 1401717210419

Tak schválně, kdy bude první oprava?;-D. Metrostav to jsou vskutku pašáci. Zpoždění, vícepráce, předražení a .......vždy vyjdou z těch tunelů a tunýlků jako vítězové. Inu kdo umí , ten umí;-D

+1/−9
4.10.2014 21:26

M13a63r81t11i67n 92Š33t55ě16p29á23n74e36k 3337933183441

Kolegy z Auto*matu???? Co to je proboha za silenost? Jaci to jsou kolegove? Par cyklofanatiku, kteri diky dnesni situaci ve spolecnosti a par kamaradum (Hudecek a spol) pronikli vysoko na radnici a Nouza uz je bere jako kolegy. Ach jo. Jestli se tuhle minoritu, ktera ovlivnuje zivot vetsiny obyvatel i navstevniku Prahy nepodari odstavit od dotaci a generelu a vlivu na ostatni vubec, pak je vse ztraceno a skoda krasneho mesta. Ale bojim se ze je pozde.

+25/−12
4.10.2014 20:31

A12n86t89o58n23í93n 36H47o27s52t43i21n83s17k16ý 6641611775344

Cyklofanatici ničí město a vysávají rozpočet, zatímco vaši kamarádi developerů a betonových dálnic ve měste naše 'krásné město' zkrášlují a šetří mu peníze.

+11/−12
4.10.2014 20:37

O88n87d54ř65e59j 90P57o59k54o80r52n47ý 7685972797942

Ty máš Tondo opravdu dost. Už se nedivím tvým hysterickým výkřikům v jiných diskuzích.

+7/−3
4.10.2014 20:39

L68u34k50á54š 49Š86m74a30h75e80l 2217944442154

Ale vždyť v tomhle má pravdu. Většina developerských projektů v Praze je za trest, čest výjimkám. Zrovna dneska ve zprávách - zažádají o rekonstrukci, ve skutečnosti to zbourají jako celek. Pak dostanou směšnou pokutu (pokud vůbec) a jede se dál...:-(

+9/−1
4.10.2014 20:44

O68n70d71ř25e82j 54P24o41k34o97r32n46ý 7765922457102

Nemá pravdu. Jen proti sobě nesmyslně staví dva extrémy, které spolu niják nesouvisí.

+7/−3
4.10.2014 20:46

L95u52k84á37š 20Š94m36a37h78e49l 2107794442824

Mne zase překvapuje, jak spoustu Pražáků nesmyslně omluví gigantické náklady na Blanku a na tento most (i jiné komunikace) jen tím, že je to potřeba... tak ať to holt stojí, co to stojí. Já nezpochybňuji užitečnost, jen pro mne není úplně skousnutelná představa, že to musí stát tolik... a že by se to nedalo vymyslet levněji a/nebo lépe (čili za méně peněz více muziky - třeba i ty nějaké ty cyklostezky a parky). A také nesouhlasím s argumentem, že jen 1 % jsou cyklisti... jasně, Praha není rovina, ale podél Vltavy je minimálně v létě provoz jak na té magistrále.

+5/−2
4.10.2014 20:53

A19n45t63o19n74í82n 76H96o81s95t49i54n91s26k56ý 6261491965374

Pozor pokud budeš kritizovat drahé dopravní stavby a zastávat se cyklistiky rázem je z tebe cykloterorista, který omezuje svobodu ostatních :)

+5/−7
4.10.2014 20:57

O39n79d25ř52e58j 76P57o74k44o87r14n15ý 7235612887242

O ceně stavby si něco zjistěte. Takhle náročná stavba holt tolik stojí a je to především kvůli tomu, že je maximálně ohleduplná k ŽP !!! Povrchová verze by byla samozřejmě o mnoho levnější, ale taky nesrovnatelně škodlivější pro obyvatele.

+6/−1
4.10.2014 20:58

A23n10t22o82n70í26n 29H55o13s41t70i50n44s21k31ý 6321591815164

Vy jste ideální občan, spokojeně tleskáte a souhlasíte s čímkoliv ať to stojí co chce:)) Vy jste zřejmě za bolševika nadšeně mával když otvírali magistrálu před muzeem a dneska děláte vlastně totéž...

+1/−13
4.10.2014 21:08

O52n38d30ř21e59j 96P35o11k61o92r90n44ý 7405402367412

Nepodsouvejte mi svoje choré výmysly, trolle  Rv

+4/0
4.10.2014 23:43

J13o49s84e53f 68T63r95ö96g55l 8459862346106

Silnice v tunelu je ohleduplnější k ŽP (ve městě zejména k obyvatelům, což se také počítá) jen částečně a to hlavně nižší mírou hluku a zachováním nadzemních partií (pokud se nepropadnou, jako ve Stromovce...). Zplodiny z aut ale pochopitelně nezmizí, ale musí se odtahem vypustit někde jinde. V místě výduchu a blízkém okolí to není nic moc. Navíc bezpečný provoz tunelu je energeticky velicenáročný, udává se trvalý příkon cca 1MW na 1 km. A to je také podstatný dopad na ŽP. Další dopady jsou např. umístění vyrubaniny, provoz při stavbě, atd.

+2/−1
4.10.2014 22:58

V76l81a82d62i78s82l70a83v 79N10o33h73e89j27l 7928197508361

to sou vsechno drobnosti proti tomu prinosu, podstatne je totiz taky to, ze ty splodiny pri plynulem prujezdu jsou nasobne nizsi, nez popojizdeni od semaforu k semaforu co se jezdilo doposud

+3/0
5.10.2014 0:36

A19n13t83o88n28í20n 96H61o83s74t34i24n14s61k48ý 6751611265184

Zkus napsat argument Ondro a nebýt hysterický je to trapné

0/−1
4.10.2014 20:45

O61n77d60ř53e70j 29P69o83k30o94r72n77ý 7135452937602

Co napsat za argument na hysterický výkřik Hostinského nesouvisející s tématem ?

0/0
4.10.2014 20:47

M25a95r91t92i63n 52Š81t30ě86p18á54n85e28k 3217513513401

Jezis, ja mam kamarady developery. Ze ja to doted nevedel. Ja vul;-D

+2/0
4.10.2014 20:47

A92n41t74o41n52í40n 28H98o50s22t40i88n11s55k20ý 6671661875604

Nevím jestli vy ale psal jsem 'vaši kamarádi developerů' tj politici, které zřejmě volíte, zkuste lépe číst

0/0
4.10.2014 21:11

M65a33r25t96i35n 77Š33t83ě20p24á97n12e82k 3317363723521

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/−1
4.10.2014 21:18

A61n84t82o53n61í73n 64H11o69s88t96i17n98s74k60ý 6531631895744

To je trapné, souhlasim. Ačkoliv TOP nevolim,Hudeček je proti Bémově mafii neporovnatelný

+1/0
4.10.2014 21:28

M68a26r76t16i73n 17Š44t87ě36p24á38n15e79k 3297473243151

Panu Hlavacovi vadi, ze jsem nevolil nikoho ze soucasne gardy. Nebo, ze nemam rad Hudecka. Nebo to, ze se vse otevira pred volbami. Je mi lito, nic s tim neudelam;-D

0/0
6.10.2014 11:10

M12a76r22t71i51n 42Š33t18ě43p85á13n24e32k 3517383673451

Ja rozhodne nevolil nikoho na radnici a dokonce ani v parlamentu nebo senatu, bohuzel. Kamarady developery nemam a Hudecka nemam rad protoze jde developerum a automatu na ruku. Mimochodem, cim to, ze se to vsechno otevira tesne pred volbami?

0/0
4.10.2014 21:45

M97a83r45t18i76n 78Š53t38ě75p74á55n59e91k 3377783373451

Mimochodem, nejvetsi kamarad developeru (krome auto*matu) je Hudecek.

+3/−1
4.10.2014 20:53

T48o60m23á62š 96Z74e44m81a65n 3725588844215

Kolegové protože jsou to zaměstnanci magistrátu - placení na plný úvazek za mršení Prahy.

0/−1
4.10.2014 21:04

Z90d86e75n21ě83k 49Z40a69b92a98v42a 1272224656584

Auto*fanat jsem zažil na diskuzi na P5 - že nechtějí Radlickou radiálu, neb by spojovala dálnice, a patrně by po ní jezdily auta, fujfuj ;-) Bez ní auta budou jezdit taky - ale mezi obytnými domy.

0/−1
5.10.2014 18:40

J62i83ř93í 74T45i94c16h89ý 7164318449865

Jestli si jako krásné město představujete město protkané 4proudými silnicemi, zkrášlené ohromnýmu "brejlemi", abyste se jím mohl prosmrdět co nejrychleji, a jestliže máte tolik souhlasných hlasů, začínám ztrácet naději, že by mohla být Praha ještě někdy městem pro lidi a ne pro auta.

0/0
6.10.2014 7:11

M69a73r94t22i80n 79Š90t62ě63p72á25n25e94k 3867143783661

Vase schopnost dedukce je primo uzasna;-D

0/0
6.10.2014 11:12

B23o29h78u62s78l33a13v 88K64r19á75l94í80k 2851140619146

Proč do tohodle článku cpete linku 294, která bude jezdit úplně jinde?

0/0
4.10.2014 20:20

L53u98k29á14š 30Š46m41a73h94e97l 2207774582504

No  hlavně by mne zajímala ta souvislost se zastávkami na Florenci...:-)

0/0
4.10.2014 20:26

N17i11k21o49l17a 25Č17e17c93h 9711199906

To je tak, když o Praze píší přespolní.

+1/0
4.10.2014 21:09

A25n80t86o67n91í39n 21H42o82s60t78i46n19s98k41ý 6301141375144

Přišlo by mi efektivnější pokud by se ohromné částky za takové stavby investovaly do parků, zeleně, pěších cest i cyklostezek a oprav stávajících silnic i mostů, aby se lidem ve městě žilo příjemněji. Zkapacitnění a stavby nových silnic vede k tomu, že více lidí vymění tramvaj za auto a dopravní situace ve špičkách zůstane stejná. V tuhle chvíli jsou dva velké mosty pro auta vedle sebe a z celkem příjemných míst vzniknou mrtvé zóny s milónem aut bez živého člověka..

+2/−21
4.10.2014 19:53

O77n85d60ř35e87j 78P73o64k54o87r45n90ý 7355422207542

Vaše názory zde ladí s vaším ovcoidním vystupováním v diskuzi o Rusku a Ukrajině. Primárně je nutné udělat okruh, aby bylo město kudy objet, pak se může zklidňovat a zpříjemňovat.

+9/−3
4.10.2014 20:09

A26n91t17o39n28í48n 47H17o34s50t41i12n97s26k74ý 6861891435144

Nekádrujte mě prosím, jaké názory mám na uplně jiné téma. Stejné nesmyslné jako bych psal, že zastánce Putina je tlusté líne prase, které si vozí zadek v autě.

+1/−5
4.10.2014 20:16

J23o38s30e61f 79T22r64ö55g87l 8939242866216

Okruh je klíčová stavba, ale zejména v severní části je navržená příliš blízko města, což v budoucnu bude brzdit rozvoj města. Podívejte se např. do Mikulova, kde původní obchvat obestavěli a teď se uvažuje o stavbě nového... Zároveň je to i hlavní příčinou sporů, kvůli kterým okruh stále nestojí. Příliš blízký okruh udělá z této stavby v podstatě městskou silnici, která potom bude k hlavnímu účelu, tedy aby se Prze vyhnula tranzitní doprava, sloužit bídně.

+2/−1
4.10.2014 23:05

P76a87v85e13l 21O29b73d58r47ž22á27l62e38k 6416624568712

Jenže, kde ho postavit? kamkoliv půjdete dál po proudu, narazíte buď na chráněné území, přírodní památku, ochranné pásmo jaderného zařízení nebo prostě vesnici či město. Případně skončíte až v Kralupech, což je už dost daleko od Prahy, aby se většině nevyplatilo takový "okruh" použít a pojedou klasicky přes Prahu.

Ne náhodou jsou všechny mapy alternativních tras tzv. "slepé", takže mimo hranice Prahy je v nich jen čára na bílém podkladě ... a všechny obce takticky nenakreslí.

+4/0
5.10.2014 0:03

R69o14b44i97n 16Ž41i87ž71k55a 2598154826916

Mně to severní kralupské řešení zas tak nevadí. Praha se zmenšovat nebude, co se týče tranzitu nákladní dopravy, dá se to vyřešit restriktivně. Jinak velký problém by byl snad jen s propojením Hradec - Vary.  Ten zbytek vykompenzuje vyšší rychlost a bezsemaforové pohodlí za Prahou

Navíc blíž to rozumně prosě nejde. Přírodní rezervace jsou vzácné a stejně je to tam stavebně složité, nad Zoo by dálnice tak úplně vést neměla... a už se dostáváme skoro do těch Kralup. Ještě tedy nevím jaký je problém s Řeží, ale nejsem v tom tak hluboko.

0/−1
5.10.2014 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.