- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za ty peníze tam měla být oddělená stezka pro cyklisty, pane architekte!!!
Prostě a jednoduše další po Pražsku předražená korupce díky které se enstaví další kilometry dálnic třeba v Jižních Čechách. Ach jo kdy mi se dostaneme na úroveň Německa a jejich spolkových zemí. S Pragocentrismem asi nikdy.
Celý tenhle projekt si platí Praha ze svých peněz. Takže váš ublížený výkřik je dost mimo...
...nové pražské stavební předpisy,... a konzervu olomouckých syrečků taky doufám Víc toho doufám po Hudečkovi nezbude
Obavam se, ze po Hudeckovi toho zbude vic nez by bylo zdravo.
Most pěknej ale zklamala mě uprava pro cyklisty. Trocha červene barvy nemuze moc zvednout cenu.
hlavně nechápu proč radši nerozšířili chodník a nedali ho napůl. Tahle je to o hubu tam jezdit
Zkusil jsem prolétnout první stránku diskuse, co se tu říká o mostě a hle, ono nic, samé nesouvisející bláboly. Tak já zkusím výkop:
a) Ten most je moc krásný, jeden z top 3 v ČR
b) Výsledná cena IMO odpovídá výsledku, tj. nepovažuji to za klasický "tunel", kdy na tom někdo vydělal stamiliony do kapsy, s původním návrhem mostu to nemá moc společného (ale určitě by se mělo šetřit, jak je možné něco zadat do výběrového řízení a něco jiného za dvojnásobek pak stavět).
Meli za tu cenu postavit dva normální mosty jeden misto ramusaku a druhy v místě provozu mezi trojou a suchdolem. Praha na tyhle megastavby prostě nemá.
Doufam ze most mezi Trojou a Soucholem nikdy nebude, maximalne pro pesi.
Tak schválně, kdy bude první oprava?. Metrostav to jsou vskutku pašáci. Zpoždění, vícepráce, předražení a .......vždy vyjdou z těch tunelů a tunýlků jako vítězové. Inu kdo umí , ten umí
Kolegy z Auto*matu???? Co to je proboha za silenost? Jaci to jsou kolegove? Par cyklofanatiku, kteri diky dnesni situaci ve spolecnosti a par kamaradum (Hudecek a spol) pronikli vysoko na radnici a Nouza uz je bere jako kolegy. Ach jo. Jestli se tuhle minoritu, ktera ovlivnuje zivot vetsiny obyvatel i navstevniku Prahy nepodari odstavit od dotaci a generelu a vlivu na ostatni vubec, pak je vse ztraceno a skoda krasneho mesta. Ale bojim se ze je pozde.
Cyklofanatici ničí město a vysávají rozpočet, zatímco vaši kamarádi developerů a betonových dálnic ve měste naše 'krásné město' zkrášlují a šetří mu peníze.
Proč do tohodle článku cpete linku 294, která bude jezdit úplně jinde?
No hlavně by mne zajímala ta souvislost se zastávkami na Florenci...
Přišlo by mi efektivnější pokud by se ohromné částky za takové stavby investovaly do parků, zeleně, pěších cest i cyklostezek a oprav stávajících silnic i mostů, aby se lidem ve městě žilo příjemněji. Zkapacitnění a stavby nových silnic vede k tomu, že více lidí vymění tramvaj za auto a dopravní situace ve špičkách zůstane stejná. V tuhle chvíli jsou dva velké mosty pro auta vedle sebe a z celkem příjemných míst vzniknou mrtvé zóny s milónem aut bez živého člověka..
Vaše názory zde ladí s vaším ovcoidním vystupováním v diskuzi o Rusku a Ukrajině. Primárně je nutné udělat okruh, aby bylo město kudy objet, pak se může zklidňovat a zpříjemňovat.