- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zvyšují se nároky na opravy silnic, zvlášť v okolí Prahy je znát horší ovzduší. Ale to se dá řešit třeba výstavbou obchvatů."
Teda pan ekonom David Marek je taky koumák, to se musí nechat. Když někdo dojíždí do Prahy za prací - a ještě jednou - do Prahy - tak to mu obchvat pomůže jak? Snad jedině že by někdo z Kladna dojížděl do práce někde na Černém Mostě - tak to pak možná ano, to by mu dosud nestojící obchvat někudy přes Suchdol teoreticky mohl pomoci. Pokud ho tedy nepostaví ještě severněji, třeba až za Neratovicemi, když Suchdoláci ho tam nechtějí...
Jen tak pro informaci, mám za to že pan ekonom David Marek je ze Suchdola. Párkrát už jsem ho viděl v Suchdole běhat.
Opravdu je nutné dojíždět autem, pane novináři? Nejspíše ano, a to platí pro všechny, když se stěhujete do míst, kde je dopravní dostupnost horší než v místě, odkud jste se přistěhovali. Četl jsem studii o dopravním chování a nestačil jsem žasnout, co všechno si lidi vymyslí, aby mohli udržovat při životě tu svoji kouřící kraksnu. Přitom si myslím, že v Praze existuje min. 10 % zbytných jízd.
Auto mi stojí u domu, rozjede se ve chvíli kdy se rozhodnu odjet, dojede po trase kterou si vyberu do místa kam potřebuji, naložím do něj cokoliv chci a naopak jen toho koho chci.
Cestou zpátky totéž.
Co z toho umí autobus nebo vlak?
"Nevím, čím bych se živil,“ konstatuje novinář.
Hm, k tomu, abyste se uživil, je nejprve nutné něco umět. V opačném případě, pokud máte štěstí, je tu luxusní sociální ústav zvaný Česká televize...