- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc je linka 20 odklonena na spojovaci a posiluje tak stavajici linku 9? Proc neni pres myslikovu a andel vracena na puvodni trasu?
Linka 4 a 6 jsou nahrazeny rekneme linkou 39 a linka 12 linkou 36. ale linka 20 na barandov nahrazena neni, resp. je zrejme take nahrazena linkou 36 + metro B.
Divne reseni.
Otázkou je jestli by tolik tramvají vůbec projelo přes Palackého náměstí.
36 nahrazuje 6 (pouze ranní špička) a 39 právě 20 a 12 protože má poloviční intervaly takže kapacita bude +/- stejná jako dvě linky.
No, to se zas něco povedlo.
Od Anděla po Malostranské nám. jedna škola vedle druhý, všechny tramvaje, co tamtudy jezdí jsou ráno narvaný dětma a študákama. To to nemohli opravit o prázdninách??!!
Snad nečekáte, že někdo z DPP užívá mozek?
Kde se vzala ta mystifikace s linkou 9? Dle Dpp jede jen z Anděla do Lazarské přes Kralovo náměstí a dále ve své trase. A linka 20 jede z Újezdu po trase linky 9 na Spojovací
No perfektní linku 9 změníme na 20, 4 na 6, pak tramvaj předěláme na autobus, metro na pendolíno, no zkrátka tramvajáci se nudit nebudou, neb změna je živit a my Pražáci si budeme připadat jak burani, co nevědí, kam jaká tramvaj jede. Jistotu budem mít v 20 tis. letácích, které budou zřejmě jak akční letáky vhozeny do každé dopisní schránky Není jich málo p. generální řediteli DPP, v Budějcách, to je malá díra, by to stačilo, ale v Praze . Navíc pro ty méně důvtipné bude tam stát strejda od DPP, který bude spolehlivě posílat lidi tam, kde nic nepojede (moje zkušenost při výpadku "Céčka")
Létáková kampaň opravdu nahradí spojení.
Jsem rád, že magoš s Ropidem úspěšně vyhánějí lidi do aut.
A až to vezme do rukou místou Moraváka ta Slovena, tak budeme mít místo Václaváku náměstí SNP....
Takže podle vás by tam měla trať zůstat v původním stavu, dokud nedojde k vykolejení?
To přečíslování tramvaje za jízdy by mělo kandidovat na pitomost století
Když už se investovalo do těch informačních panelů tolik peněz, tak by byla škoda aby celou trasu na nich bylo to samé. Na konečné to může vyměňovat tramvaják tak jako dřív.