Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na trati mezi Prahou a Kolínem nejezdily tři a půl hodiny vlaky

Vykolejení pracovního stroje v Úvalech u Prahy zastavilo v pátek ráno provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou a Kolínem. Některé rychlíky byly zrušeny, další jezdily odklonem přes Lysou nad Labem. Místo osobních vlaků dráhy vyslaly náhradní autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96i98ř25i29n17a 61B62r98a96d31á21č89o52v94á 2962560289239

Ráno bylo opravdu zajímavé,téměř dvě hodiny  nejelo nic , následně byly přistaveny

mezi rozzuřený dav dva ubohé autobusy,které odolaly převrácení jen zázrakem.Nechápu který inteligent toto spáchal.

+2/−1
17.10.2014 11:01

J83o87s48e61f 47T69r42ö55g72l 8729982646986

Chcete se zeptat, jak je možné, že se v ranní špičce nenašlo urychleně dost autobusů na pokrytí nejslinějšího dopravního proudu v přípražské dopravě? Je to jednoduché, prostě není co přistavit, dráhy vlastní autobusy nemají a autobusoví dopravci ve špičce také nedisponují volnou zálohou. A to nehovořím o řidičích, které je třeba povolat.

Nahradit vlakovou dopravu Kolín-Praha v ranní špičce autobusy by byl problém i tehdy, pokud by se to vědělo týden dopředu.

0/0
17.10.2014 12:08

M98i91r34o38s63l89a28v 40Z85i37k15m49u39n96d 7619213954823

Zkrátka není zde dopravce, který by disponoval několika desítkami autobusů a zaměstnaců čekajících až "se něco na kolejích stane" a budou moci vyrazit zajišťovat NAD .... kdo by takovouto "pohotovostní firmu" platil ...

+2/0
17.10.2014 13:40

P58a14v36e60l 49Ř52a22p21e76k 7662696909305

Nebýt zelených a jejich snahy škodit, mohlo to tam být už dávno hotové.

+3/0
17.10.2014 8:39

L52i33b58o22r 35M52o94u14č32k89a 1588937695172

to snad neni mozny, jezdim tude denne, ale co se tam deje posledniho ctvrt roku .. tj sama vyluka  a objizdka pres Nymburk... kde dispeceri neustale tvrdi 20 minut zpozdeni, ale ve skutecnosti to je 40 minut!

+1/0
17.10.2014 8:05

T74o19m64á92š 26K74n21a87i67f26l 6503870967760

Holt, modernizuje a pracuje se tam... Takbse občas i něco stane.

+2/0
17.10.2014 9:20

V23a46c15l29a18v 69P45e57r18o54u37t61k83a 6578157184311

čekat až se rozdní v 21 století? no možná by drýhy měly mít na nádražích kohouty kteří by ohlašovaly příchod dne ..

+8/−1
17.10.2014 8:00

P38e59t93r 28M51a69r90š59o36u37n 5355588466346

Tak kdyz to "vysvetlila mluvci IDNES"... pak se nedivim. A pokud to byl mluvci CD, tak ten taky muze placat co chce, koleje a oprava patrej SZDC.

0/0
17.10.2014 9:37

P66e36t54r 26M34a23r44š56o63u87n 5665498296446

:-) jinak nevim jak jste prisel na to, ze by pomohl kouhout u drah :-)

0/0
17.10.2014 9:38

Z17d30ě82n35k83a 68J44a79n75o47u63š52k85o77v48á 3777849319802

Tam je také napsáno, že je zajištěna náhradní autobusová doprava, ale nikde nebyla. V Úvalech se stálo a čekalo a čekalo a ono nic. Do práce jsem se dostala až v 7.00 hod a to jsem si musela koupit novou jízdenku na MHD k cestě na Rohožník a odtud na Černý most a pak metrem do centra a to jsem vyjížděla prvním vlakem.

+1/0
17.10.2014 7:48

M28a78r25c58e89l78a 62H15o14r45á58č71k86o80v34á 7197162913288

já bych řekla že mezi Úvalama a Běchovicema spíš nic nejezdí! Ráno jsem tam jela, narvaná zastávka busu a lidi nadávali, že půl hodiny už nic nejede. ČD asi moc pružně nezareagovaly... Rv. To zas budou Běchovice ucpaný autama, když nejezdí vlaky Rv

+1/−2
17.10.2014 7:46

M37a63r98t82i67n 20H46a57n75z79a13l 8778209279705

No, ja teda nevím, ale zkuste v ranní špičce sehnat větší množství autobusů i se šoféry. Ti od DPP nemají tolik záloh, navíc další chlapi se musí do garáží dostat zase nějakou MHD a ta jaksi ve 4 ráno moc nefunguje. Když vezmete bus soukromníka, ten zase málokdy tuší, kam má vlastně jet... Jednou jsem měl ambici vyplísnit šoféra náhradní dopravy, že k nám jel hodinu a půl, ačkoliv mu bus parkuje na dvoře - překvapivě mi nevynadal. Vysvětlil mi, že není až tak snadné být za deset minut o 30km dál, obzvlášť když ještě spal, když mu volali...

+9/0
17.10.2014 7:59

V43a23c35l11a14v 19P34e77r64o26u70t42k28a 6938247894661

vzhledem k tomu ,že dnes skoro nejezdí autobusy a vše nahradily příměstské vlaky tak máte pravdu,že sehnat řidiče, kteří musí dojet do práce a pak teprve vyrazit trvá cca 2 hodiny..,ale na druhou stranu pokud to věděly v 5 tak v 7 už by měly být autobusy na místech..

0/−2
17.10.2014 8:04

P53e75t24r 88N10e50c60h59a16n21i52c67k55ý 7683776678190

Mohly odvést první várku a teprv se vracely. Najít tolik autobusů, co pobere plný (někdy i zdvojený) CityElephant je podle mě skoro nemožné.

+6/0
17.10.2014 8:28

D70a16g48m72a78r 91N36o58v88o58t88n54á 4291860428613

První (náhradní) autobus z Úval byl na Sídlišti Rohožník zhruba v 6 hodin :-). Čekali na něj ti, co nevyužili běžný spoj touto oklikou.Zůstali hlavně ti největší remcalové, co tak strašně pospíchali ...

+1/−1
17.10.2014 8:30

M19a62r29c59e27l67a 97H46o11r63á57č74k71o52v73á 7127862583258

Je to hezké, že české dráhy omlouváte, ale myslím si že za tučné peníze sedí na teplých místech lidé, kteří tam mají na starost něco jako krizový plán když se právě tohle stane. To se neřeší až když to nastane, ale má být dopředu naplánovaný postup.

0/0
17.10.2014 9:56

M55i80r94o46s37l51a20v 17Z23i12k69m57u32n96d 7489683364263

Krizový plán by měl mít provozovatel dráhy, nikoli dopravce, pro případy že nemůže zajistit provozuschpnost dráhy ... máte to trošku pomotané ...

0/0
17.10.2014 13:50

Z57d55e51n55ě30k 15H79r54u35b94ý 5405828261116

Mozna by bylo na case uvazovat o zdvojkolejneni trati Praha - Hradec Kralove - Chocen. Tech vyluk je nejak moc a alternativni trasa by mela vyuziti i bez nich. Na trati Pardubice - Kolin - Praha je dost husto i bez vyluk.

+11/0
17.10.2014 7:34

K55a84r55e12l 93N17a48s64t80o40u56p36i92l 3490551140241

Uvažuje se...

0/0
17.10.2014 7:45

T30o75m63á27š 32S97e96d35m53i89h16r46a39d62s87k16ý 7384739167959

Něco podobného jako s vytíženou jednokolejkou z Přerova do Brna. Taky se o zdvojkolejnění uvažuje. Už desítky let :-).

+4/0
17.10.2014 9:19

T91o82m79á23š 63K48n13a90i49f74l 6333280417550

Tak ono až ta reko skonci, tak vyluky v takové míře nebudou.

0/0
17.10.2014 9:19

M84a78r12c80e79l31a 37H79o94r19á22č20k89o33v19á 7957402603488

Právě proto se to tam stalo :-) Ta firma co tam rozbila tu výhybku právě momentálně pracuje na rozšíření kolejiště, protože je tam už poněkud těsno na tolik vlaků ;-D. Holt víc škody jak užitku :-)

0/0
17.10.2014 9:59

M70i44r51o83s43l86a50v 97Z65i71k16m43u56n60d 7539943134253

Objevujete Ameriku, o tom se uvažovalo už za  "Husáka", kdy toho po kolejích jezdilo v nákladní dopravě mnohem více než dnes ...

0/0
17.10.2014 13:43

J68i38ř89í 80N58o50v23á31k 3119941458124

"Je nutné počkat, až se rozední, aby bylo možné zjistit rozsah poškození,...“

Já bych počkal, než Edison vynalezne žárovku. ;-D

+11/−3
17.10.2014 7:23

M65i10l59o92s37l20a75v 35K69a91n66t47o89r95e13k 1879317551209

No jo, je pravdou, že Edison vynalezl žárovku, ale EU je zakázala, a od "úsporek" není ani to věstné h....no vidět, takže správně museli čekat až do rána;-D

0/0
17.10.2014 11:58

M58i16r57o62s63l21a65v 82Z74i41k14m90u56n79d 7169553464103

Ano, je nutné počkat až do rána, aby se zjistil rozsah poškození a rozhodlo se, zda je "poškozená" výhybka v takovém stavu, že i přes poškození umožní jízdu nebo zda se musí vyloučit z provozu. Jako odpovědný traťmistr, který nehodlá strávit několik let (případně doživotí) ve státním sanatoriu se zamřížovanými okny v případě nehody na vámi pod rouškou tmy "schválené provozuschopnosti výhybky", byste zcela jistě nejednal jinak ...

0/0
17.10.2014 13:48

J20i38ř69í 11P77r19ů74š59a 7275972835579

Proč je v prvním odstavci napsáno že vykolejil vlak a druhé že pracovních mechanizmus?  

P.S. Druhý odstavec je správně byl to mechanizmus.

+2/0
17.10.2014 7:03

J32a23n 62M67a15k47o79v49i43č26k93a 3950159503470

Pokud jel mechanismus jako vlak,vykolejil vlak ve kterém byly mechanismy.;-)

+4/0
17.10.2014 7:07

J26i79ř50í 73P60r21ů45š12a 7745112475779

Bylo to při posunu. A koukám už je ve vší tichosti opraveno.

+1/0
17.10.2014 7:29

J87a61n 84M12a90k32o57v43i29č42k34a 3660529863400

OK,tak to je jiná...

0/0
17.10.2014 8:58

T62o40m87á35š 84K82n22a68i19f78l 6803140167570

A není to jedno? Proste něco vykolejilo...

0/0
17.10.2014 9:21

P61e51t31r 12M72a77r12š65o37u42n 5215138586246

No nektere pasazery to vykolejilo taky :-)

0/0
17.10.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.