- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ráno bylo opravdu zajímavé,téměř dvě hodiny nejelo nic , následně byly přistaveny
mezi rozzuřený dav dva ubohé autobusy,které odolaly převrácení jen zázrakem.Nechápu který inteligent toto spáchal.
Chcete se zeptat, jak je možné, že se v ranní špičce nenašlo urychleně dost autobusů na pokrytí nejslinějšího dopravního proudu v přípražské dopravě? Je to jednoduché, prostě není co přistavit, dráhy vlastní autobusy nemají a autobusoví dopravci ve špičce také nedisponují volnou zálohou. A to nehovořím o řidičích, které je třeba povolat.
Nahradit vlakovou dopravu Kolín-Praha v ranní špičce autobusy by byl problém i tehdy, pokud by se to vědělo týden dopředu.
Nebýt zelených a jejich snahy škodit, mohlo to tam být už dávno hotové.
to snad neni mozny, jezdim tude denne, ale co se tam deje posledniho ctvrt roku .. tj sama vyluka a objizdka pres Nymburk... kde dispeceri neustale tvrdi 20 minut zpozdeni, ale ve skutecnosti to je 40 minut!
Holt, modernizuje a pracuje se tam... Takbse občas i něco stane.
čekat až se rozdní v 21 století? no možná by drýhy měly mít na nádražích kohouty kteří by ohlašovaly příchod dne ..
Tak kdyz to "vysvetlila mluvci IDNES"... pak se nedivim. A pokud to byl mluvci CD, tak ten taky muze placat co chce, koleje a oprava patrej SZDC.
Tam je také napsáno, že je zajištěna náhradní autobusová doprava, ale nikde nebyla. V Úvalech se stálo a čekalo a čekalo a ono nic. Do práce jsem se dostala až v 7.00 hod a to jsem si musela koupit novou jízdenku na MHD k cestě na Rohožník a odtud na Černý most a pak metrem do centra a to jsem vyjížděla prvním vlakem.
já bych řekla že mezi Úvalama a Běchovicema spíš nic nejezdí! Ráno jsem tam jela, narvaná zastávka busu a lidi nadávali, že půl hodiny už nic nejede. ČD asi moc pružně nezareagovaly... . To zas budou Běchovice ucpaný autama, když nejezdí vlaky
No, ja teda nevím, ale zkuste v ranní špičce sehnat větší množství autobusů i se šoféry. Ti od DPP nemají tolik záloh, navíc další chlapi se musí do garáží dostat zase nějakou MHD a ta jaksi ve 4 ráno moc nefunguje. Když vezmete bus soukromníka, ten zase málokdy tuší, kam má vlastně jet... Jednou jsem měl ambici vyplísnit šoféra náhradní dopravy, že k nám jel hodinu a půl, ačkoliv mu bus parkuje na dvoře - překvapivě mi nevynadal. Vysvětlil mi, že není až tak snadné být za deset minut o 30km dál, obzvlášť když ještě spal, když mu volali...
Mozna by bylo na case uvazovat o zdvojkolejneni trati Praha - Hradec Kralove - Chocen. Tech vyluk je nejak moc a alternativni trasa by mela vyuziti i bez nich. Na trati Pardubice - Kolin - Praha je dost husto i bez vyluk.
"Je nutné počkat, až se rozední, aby bylo možné zjistit rozsah poškození,...“
Já bych počkal, než Edison vynalezne žárovku.
No jo, je pravdou, že Edison vynalezl žárovku, ale EU je zakázala, a od "úsporek" není ani to věstné h....no vidět, takže správně museli čekat až do rána
Proč je v prvním odstavci napsáno že vykolejil vlak a druhé že pracovních mechanizmus?
P.S. Druhý odstavec je správně byl to mechanizmus.
Pokud jel mechanismus jako vlak,vykolejil vlak ve kterém byly mechanismy.