Diskuze

Na Jižním Městě má stát obří parkoviště pro kola. Lidí se nikdo neptal

Na Jižním Městě by mělo vyrůst obří parkoviště pro kola. Zakázku za téměř 10 milionů schválilo vedení radnice ještě před komunálními volbami. Jenže obyvatelům vadí, že se jich nikdo neptal. Některým není jasné, proč by cyklověž měla stát zrovna u stanice metra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TZ

A k čemu to na Jižním městě bude?

Jako že lidi přijedou na kole k metru? Možná někde v centru bych to chápal, ale tady na periferii?

1 1
možnosti
KD

K58a25r64e72l 93D15r68d32a

7. 11. 2014 15:13

Vyjadřoval bych se uctivě k naší překrásné čtvrti, kde právě právě probíhá zemětřesení na radnici. ;-)

1 0
možnosti
KD

K75a23r51e55l 74D68r27d53a

7. 11. 2014 7:57

Údaje z Hradce Králové. Stavěl to soukromý podnikatel za 6 mil., celkem investoval 7 mil. Kč. Je to unikátní řešení, v Evropě prý neznámé. Věž má kapacitu 116 kol. Poplatek je 5 Kč denně. Takže věž vydělá ve všední den za plného provozu cca 500 Kč denně. Viděl bych to, že měsíční tržba je kolem 13.000 Kč a to v cyklistickém kraji. (Návratnost investice min. 540 let. To na to měl dotaci EU? Jde o čiré utrácení peněz...)

  Praha 11 zpravidla volí investici radnice. Pak předání soukromé firmě do provozu. Dobře placeným ředitelem firmy je zajisté člen místní ODS či kamarád Mlejnského. Návratnost investice pro MČ Praha 11 odhaduji asi na 2000 let... ;-D

3 0
možnosti
VH

Mlejnský, to je ten, co vždycky hlásil, že velká politika není pro něj, zlatej komunál, tam se pod ruce nikdo nekouká, žádné kontroly a jedeš si svoje?

Kde teď ten borec je?

Pořád na radnici, nebo Pankrác, Ruzyně, Bory, Oráčov...

0 0
možnosti
Foto

To je presne ten duvod, proc se lidi ohaneji vyrazy jako "cyklofasisti" a podobne. Je ze si vsimnete, kdo v tom ma prsty - nenajdete ani Auto*mat ani cyklisty...

1 0
možnosti
JK

"Anketa neproběhla z toho důvodu, že Praha 11 se snaží vycházet obyvatelům Jižního Města vstříc, takže se její uspořádání k této službě jevilo jako zbytečné.."

Koukám, že na Jižňáku se stále o sotšest fetuje a to i na radnici. ta ženská snad nebyla při smyslech, když tohle tvrdila.

6 0
možnosti
JR

J79a46k93u27b 75R31o59u89s

7. 11. 2014 0:25

Smrt cyklofašismu

2 5
možnosti
Foto

J96i71r73k64a 46M16í54č

7. 11. 2014 0:22

Tohle má smysl v centru a ne na kraji města..

2 0
možnosti
RK

Parkoviště pro kola mají smysl. Jenže musí jich být minimálně 50 a na úplně jiných místech. Představa že někdo jede na kole k metru je dost hloupá.

5 0
možnosti
MN
JN

J67a40n 88N24o95v24á77k

6. 11. 2014 22:29

Parkoviště na kola u metra není špatný nápad, ale věž za 10 melounů je předražený nesmysl.

Tohle by pro začátek stačilo: http://www.cyklodoprava.cz/pro-media/novinky/ceska-trebova-dopravni-terminal-a-uzamykatelne-boxy-pro-kola

1 0
možnosti

Jako nejjvhodnější způsob dopravy po Praze mimo MHD se mi jeví elektrokola. To by měly radnice podporovat tzn. vybudovat proti krádežím zajištěné parkoviště se zásuvkami na 36V.

Sám jsem si pořídil elektrokoloběžku. Je to super věc, jelikož se s tím dá jezdit prakticky všude. Kola jsou ale dost malá, takže netlumí dostatečně vibrace např. při jízdě po kostkách a při dobpravě v pražské MHD platí stejná omezení, jako pro kola. Dá se složit, ale protože je elektro, tak je na přenášení dost těžká (35kg)8-o

1 0
možnosti