Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

D11 u Prahy přes deset hodin stála. Provoz blokovaly dvě nehody

Provoz na dálnici D11 od rána komplikovala nehoda kamionu a osobního auta na 9. kilometru ve směru na Hradec Králové. V koloně za kolizí se následně na 2. kilometru srazily ještě dva kamiony, tři auta a dodávka. Šofér polského kamionu je těžce zraněný. Přes čtyři hodiny byl uzavřen nájezd z Jižní spojky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75a20r16t29i70n 75V71o16g57e68l 1578610385805

Byl jsem přitom,když ten zlatej kamion narazil do ostatních.Rána to byla ,že salva z děl proti tomu byla hadr.A ten z toho kamionu prej natáhl brka ve vrtulníku.A to vidím na dálnicích denně.LIDI,NEBLBNĚTE A JEZDĚTE BEZPEČNĚ! nEČUMTE PŘI ŘÍZENÍ DO MOBILŮ,NEBO SE NEHRABEJTE SPOLUJEZDKYNI NĚKDE... !!!!:-(

0/0
23.11.2014 21:26

A39n83t68o20n19í75n 67H34o11u78s46k78a 3768915722

No, až lidi pochopí, že je vážně nutný nechávat před sebou takovou mezeru, kterou spotřebujou na celý svoje brzdění, tak tohle snad ubude. Jezdím denně a šoféru, který mi čumí do kufru je mraky.....pokud tohle samovyřazování jedinců funguje na základě Darwinovi teorie, tak budiž. Často to však odnesou úplně nevinný lidi. Nevím o případu, že by policie ČR nedodržování bezpečný vzdálenosti někdy postihovala. Přitom to patří stejně jako jízda na červenou, nedání přednosti, nebezpečné předjíždění atd.atd. na úplně stejnou úroveň ohrožování všech účastníků silničního provozu.

+2/0
21.11.2014 21:18

J21a89r49e74k 56W18o54l65f 5870559700

Až přestanou čeští řidiči včetně kamionů zbytečně blokovat levej pruh rychlejším, tak se můžeme bavit o nějakým dodržování rozestupů, mě se zase stalo xkrát, že mi to kamion šmikl do levýho těsně předemnou a já musel tvrdě na brzdy.... pokud nechcete aby se vám do kufru někdo díval, tak jeďte v pravém pruhu nebo uhejbejte a neblokujte  rychlejší...

+1/0
23.11.2014 10:37

J52i52n33d77ř57i85c87h 45Š17k36o84p40e97k 4795761500185

ta srážka v koloně musela být ve slušný rychlosti.

Tipuju, že chrápal nebo se věnoval něčemu jinému než řízení a nezpozoroval, že před ním stojí kolona

+1/0
21.11.2014 17:54

R37a81d90e98k 79H43o46r78a17k 4857807726845

Tranzit je reseni, otazkou je zda o nej CR stoji? Vyber za myto jde do statni kasy a do Kapsche. Zisk za tranzit by sel do CD cargo a z nej pak formou dani do statni kasy, to by bylo podstatne mene.

0/−1
21.11.2014 16:57

J27a80r64o48s32l25a11v 33K30a60d89l40e83c 5461359592501

Lidi přestaňte nakupovat ten šunt a nebudou mít kam jezdit....;-D

0/0
21.11.2014 15:11

J93a79r66o45s37l15a63v 70K71a18d86l98e50c 5981169722321

Proč tranzity nenaloží na koleje? Utíkají nám peníze a ničíme si silnice...

+2/−1
21.11.2014 15:10
Foto

D18a14v74i59d 57J60a49n84i17k 5316106675944

Asi vlakem často nejezdite:) 1/kapacita koleji už je teď přetízena 2/koleje nevedou všude 3/neexistují žádna překladiště pro tisíce kamionu denně. Při investici několika bilionu korun a X desítek let práce by to mohlo začít fungovat

+2/−1
21.11.2014 15:44

A95n20d29r66e91j 11O16l48e88k74s11a 3765591167231

Je to ale cesta správným směrem. Zřídit třetí a ev. čtvrté koleje na stávajících tranzitních koridorech je rozhodně lepší investice do budoucnosti tranzitní dopravy zboží, než do dálnic. 1000 kamionů = 10 vlaků!!

+1/−1
21.11.2014 15:54
Foto

B33r79o60n83i66s61l37a30v 83G89a46b28r26y60š 2302839621

Naprosto s Vámi souhlasím. Jenže manažer infrastruktury chce kolikrát poplatek nekřesťansky vysoký. I proto mimo jiné byl zrušen vlak Ro-La z Lovosic do Německa. Prostě cestování po železnici se přepravcům nevyplatí.

0/0
21.11.2014 16:02

M13i76r22o75s79l82a17v 15Z66i83k28m39u73n82d 7969543354603

V roce 1994 se žádný poplatek za infrastrukturu neplatil, prosté přepravné výrazně převyšovalo náklady  (nafta) na cestu z Lovosic do Dresden ... A to se ještě nejezdilo přes hranici po dálnici ... pak se otevřela dálnice za směšné mýtné a bylo vymalováno ...

0/0
21.11.2014 16:09

M37i70r26o10s42l67a89v 44Z75i54k81m88u86n68d 7909473734823

Kapacita kolejí je přetížena ????

To bylo v roce 1989, kdy se přepravilo 300 milionů tun ... potkat dnes nákladní vlak na mnoha tratích je rovno zázraku ...

+1/0
21.11.2014 16:04

L93u47b53o95š 52S78e10l77i18n90g19e17r 7499739901980

Asi jste to nepochopil. Pan Kadlec psal TRANZITY, tak co vykládáte kam vedou a nevedou koleje. A pokud chcete vědět jak se to dělá, tak se podívejte do Rakouska,Švýcarska nebo Švédska. Nebo aspoň na videa na You Tube.

+1/0
21.11.2014 16:21

L92u22b45o12š 43S53e85l44i17n62g32e77r 7959599481350

David Janík- zde máte příklad tranzitu z Rakouska do Německa.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=f-eYWzkEfVE

0/0
21.11.2014 16:49

P19e24t59r 87B16á40č27a 8475106645595

Neni nad to pod kazdym clankem o nehode kamionu cist nazory nejakych lojzu, co by vsechno posilali na koleje ;-D

Jeste tady nekdo vypotte, jak by se to v Nemecku nestalo a jak jsou dalnice desny, smrtelny, hruzostrasny a ja nevim co vsechno a mame to komplet R^

+4/−3
21.11.2014 14:31

L98u34b68o15š 18S97e87l75i77n12g70e48r 7509619191870

Například v Kanadě mají možnost zavřít dálnici na max 2 hodiny a to ještě jen vyjímečně. Takovou to nehodu tam řeší dálniční inspaktor a ten nechá kamion strhnout na odstavný pruh a ihned zprovozní levý pruh. A ti policajti co se tam procházejí jako na promenádě by měli jít na školení do Paříže, kde při nehodě třeba u osobáku jej odtlačí nabok a zametou silnici!!! Jo,víte ve světě to jde....i stěmi kamiony na kolejích.

0/0
21.11.2014 16:28

J89á56n 32K81o58t51ú83č 2966344238126

V Nemecku nie. V Európe je jediný štát, ktorý výrazne obmedzuje kamióny a posiela všetko na štreku, a to je Švajčiarsko.

Vlaky nikdy nebudú riešením pre všetku nákladnú dopravu, ale súčasný stav, kde koľajové mýto je výrazne drahšie ako cestné mýto, je blbý.

0/0
21.11.2014 16:57

M91i61r94o97s11l78a93v 86D19i48o56p23a78n 2176839698332

Proč má ten převrácený kamion urvaný kardan? Že by technická závada?:-/

0/−2
21.11.2014 13:52

J47a74r19o35s96l52a37v 89K77o81š10e56k 4509705790944

odpojen na tažení..jenom si to připravil.. to je běžná věc.... pokud neběží motor a točí se kardan tak dojde k poškození převodovky ( není mazaná horní hřídel)

+4/0
21.11.2014 15:07

F94r94a24n81t13i68š69e56k 74K98o49c42o42u52r73e74k 4812609583594

Lidi, tak jste debilní? Čumte před sebe, sledujte provoz a nejezděte jako hovada! Tohle přece není normální.

+7/0
21.11.2014 13:40

A13n76d93r19e67y 17B33r95a92t40u68k76h76i28n 2837222693869

Viník by měl kompenzovat všechny náklady, které vznikly kvůli této zácpě. Alespoň do nějakého silničního fondu. Polepšily by se silnice a zmizeli by neschopní řidiči.

0/0
21.11.2014 13:15

V29á78c14l62a60v 97P12a93v57e34l 9180355741889

Že jo. Moje řeč. Neschopný nahradit schopnými. Úplně všude. Zdroje jsou.;-D

+1/0
21.11.2014 13:22

A21l29b90e28r10t 14V24l95a44c73h 8626431398712

Prostě to uděláme..

+1/0
21.11.2014 14:31

M65a24r67t61i15n 93C40í79n55a 8505258954166

Probuď se ty máčo

0/0
22.11.2014 5:10

M72i59l98a87n 67H65a79n65u56s37k65a 7219648712331

No když vidim jak je slisovanej ten kamion, tak to popoíjžděl cca 90km/h ne?

+3/0
21.11.2014 12:24

J43o39s10e26f 67Č39e38r42v66e55n29i79c57k40ý 9739494121143

No, jestli se doprava odklání přes R10, tak to nejspíše nestojí od Jižní spojky. Mezi Jižní spojkou a D11 je ještě Šterboholská spojka a Pražský okruh (jeho část).

+2/0
21.11.2014 12:07

J97i51ř45í 45K85r93a77m59p16l 4186864116496

no usadil ho pěkně, ale poslední dobou nějak často. to za tím volantem sedí čím dál tím horší řidičii?

+3/0
21.11.2014 11:04

P49a31v17e46l 25N50o97v37á76k 7432269416419

Protoze zkuseneho ridice nezaplati, tak to dela kazdej hnup...

+9/0
21.11.2014 11:46
Foto

D47a84v31i34d 82J86a63n17i66k 5306866965534

S tím bych i souhlasil

+1/0
21.11.2014 15:45

N15i47n18a 33S30k55r64o15m78n58á 7509936575985

9900,- základ, zbytek diety..Rv

0/0
22.11.2014 11:13

M13a75r30t18i29n 13H54á56j92e38k 9807356980477

No on se na 3.km stih´ rozbít ještě někdo v osobáku a převrátit další kamiňón.

0/0
21.11.2014 11:01

B42l82a11ž29e48j 71M44o60t29y52č23k69a 8767357675350

nepatří to do rubriky sport?

+2/−1
21.11.2014 9:43

P79a40v35e86l 59K40u45b22e67l93k97a 8587532799510

a podrubrika? ;-D

+1/0
21.11.2014 9:55

Z93d56e26n72ě95k 57H30r54u84b63ý 5525568761936

F1

+1/0
21.11.2014 10:00

M58i36l29o87s67l57a49v 10K21a87n12t47o87r61e54k 1729857161489

Každou chvíli je tu nehoda kamionu. Výsledek a to v tom nejlepším případě, že je kolaps v dopravě. Kdy už konečně půjdou (dálkový lidově zvaný "tiráci") kamiony na koleje. Bude rychlejší, bezpečnější a hlavně nebudou ničeny silnice a sníží se množství aut na dálnicích.

+6/−7
21.11.2014 9:12

J11a28r23o59s62l71a77v 59K85o49š33e16k 4839675270194

asi ekonomika nic moc...?  množství co by muselo být vyrobeno navíc( to znamená zatížení nerostných zdrojů). Překládání, nehledě, že kapacita ani těch kolejí na to není... . A vy by jste asi neplatil to zdražení všeho i osobních aut. Chcete nakupovat co nejlevněji...Myslíte, že v těch továrnách kdyby to bylo levnější, tak to nedají na koleje, ale z trucu to pošlou kamionem?

+6/−4
21.11.2014 9:19

M67a78r69t85i32n 12J93a44k38l 6709578687686

Pokud železniční doprava vychází dráž než silniční, tak železničáři něco opravdu nezvládají.

+5/0
21.11.2014 9:22

J10a21r76o46s17l75a74v 44K75o65š26e89k 4979635590874

nezvládá kapacita kolejí, a vedení drah taky :-)

+2/0
21.11.2014 9:24

J80i27ř78í 70N51o86v93o26t29n26ý 7978332

Přesně tak, kdyby se kamionová doprava nastěhovala na koleje, tak tam bude k nehnutí a přeprava osob vlakem zcela zkolabuje. Namáhání a tudíž poškození kolejí bude o několik řádů větší. Výluky by byly skoro nepřetržitě. Stavba kolejí je kolikrát náročnější než stavba silnice a má větší nároky na terénní podmínky. A tihle křiklouni, co se kvůli nešťastné nehodě jednoho kamionu zdrželi na cestě do práce a poslali by nejradši vše na koleje, by byli zase první, kdo by řval, že je všechno drahé a na nákupy musí jezdit do okresních nebo krajských měst. Do malých by se to zboží - kvůli jejich směšnému zákazu pro kamiony - samozřejmě nedostalo.;-D

+2/−1
21.11.2014 9:56

M78i31k91i 23Č18i89p85k37a55l69a 3751901515739

Přesně tak nějaký pitomec vykřikuje koleje a další co mají v hlavách nasráno se přidají :-D

+2/0
21.11.2014 10:24
Foto

D90a22v53i95d 34J47a44n55i57k 5526786975264

Presne tak. Někdy mě až překvapuje, kolik tupych lidi u nás zije:) oni si snad mysli, ze každý obchod nebo továrna disponuje připojením na zeleznici:) samozřejmě asi by to nějak udělat šlo, ale z finančního hlediska je to nemožné.

+1/0
21.11.2014 12:12

B22l27a60ž27e90j 76M51o64t53y73č12k80a 8177777315420

donedávna byla napojena na železnici každá továrna, hrozný kolik tupých lidí to nechalo zaniknout

+4/0
21.11.2014 12:58

A21n51d87r28e77j 94O80l72e32k91s59a 3885331727481

Přesně tak by to mělo být - zákonem dáno. Každá fabrika, každý velkosklad, povinně vlečku, jinak nekolaudovat. Když to jde s invalidníma plošinama u každý novostavby, který přitom akorát ochcávají psi, tak s vlečkou by to šlo taky. Jenže to by musela být politická vůl e :-)

0/0
21.11.2014 15:30

J44i20n72d72ř20i93c51h 84Š23k10o18p47e48k 4505251260695

že chci nakupovat levnějc není argument podnikat tak, aby ohrožoval kohokoli.

Dle této logiky by totiž ve jménu ještě levnější přepravy zboží zrušit povinné předstávky řidičů, tolerovat přetížení souprav atd.

Uznáš, že je to blbost.

+3/−3
21.11.2014 9:32

J22a22r45o10s89l78a48v 27K46o87š93e97k 4279615410794

levnější je i při pravidlech bezpečnostních přestávek a podmínek mýta, daně z pohonných hmot a pod( to dráhy třeba do rozpočtu neodvádi

+1/0
21.11.2014 9:50

J34i67n70d44ř14i21c47h 68Š65k73o27p68e57k 4425311170755

nepochopeno.

Jen jsem se snažil říci, že v rámci ještě levnější přepravy nezrušíme přece povinné přestávky. Prostě je nějaká minimální cena za dopravu, která plyne ze zákonů při jejich dodržování a další snížení bez jejích porušení není možné.

Takže pokud by se díky vlakové přepravě zvedla nic by se nestalo, prostě by km nebyl minimálně X, ale X+něco málo k tomu

+1/−1
21.11.2014 10:03

J89a75r20o37s48l53a40v 33K54o73š16e56k 4859955480764

nehoda kamionu vzhledem k jeho velikosti a tím i povaze je tu vždy...ale kdyby tu byla každá nehoda osobáku, tak tu nečteme nic jiného... kamiony jsou tepem ekonomiky....i v vyspělém Německu jezdí ve velkém množství

+2/0
21.11.2014 9:23

V66á23c82l53a80v 64Č11e74r76m43á26k 4613790697144

Dráhy nejsou schopné dopravit náklad v přesný čas na konkrétní místo. Navíc nevedou všude, kam by bylo potřeba, takže doprava vlakem by znamenala dvoje překládání navíc, tu poslední vzdálenost by stejně musel dovézt kamion. Smysl by snad měl jenom tranzit a to ve formě kamionů naložených na vagony ...

+1/−1
21.11.2014 12:27

V65á86c32l36a84v 31P52a85v23e40l 9210595471409

Tak určitě by to šlo, ale hlavně pak aby si měl vedle baráku dobře zásobenej konzum, nejlépe se zahrádkou a chlívkem, aby ten živnostník nemusel nic dovážet.:-P

0/0
21.11.2014 13:17

M22a79r76t78i91n 90B28ř48e62z93i34n74a 8458595140362

Troufnu si nesouhlasit. Řešili jsme ve firmě dopravu zboží (dlažba a obklady)od výrobce ve Španělsku k nám do Česka. Varianta č.1 kamionem, varianta č.2 po železnici. Vyhrála varianta č.1. Důvod :Rychlejší, levnější, flexibilnější,možnost vyřešit případné poškození zboží během přepravy přímo s řidičem, který náklad vezl, zboží je dopraveno až k rampě ve skladu(sklad nedisponuje železniční vlečkou). V případě použití železnice je problém s dokazováním, kdo způsobil případné poškození zboží, nutnost přeložení zboží z vagonu na nákladní auto v cílové stanici a jeho převoz do skladu, vyšší cena. Jestliže je ekonomicky a časově výhodnější,vozit zboží po silnici, tak nevidím důvod, proč by dopravce používal železnici. Stačí se podívat jak dopadl projekt Rola. 

http://www.novinky.cz/ekonomika/33718-preprava-kamionu-po-zeleznici-mezi-ceskem-a-nemeckem-skonci.html

+1/0
21.11.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.