- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, závory je třeba řešit tak dlouho, až jsou vyřešené úplně...
Snad by ten náraz tak silný, že se dotyčné v její hloupé hlavě rozsvítilo
Paní řidička zřejmě svůj encefalon nechala doma. Pravděpodobně si ho šetří aby jí déle vydržel. Zřejmě se jí s prázdnou lbí řídí lépe. Ovšem takoví jedinci by měli mít povolenou maximální rychlost do deseti kilometrů za hodinu s tím, že před a za nimi poběží někdo s výstražným červeným praporkem. A při nutnosti překonat přejezd (křižovatku, odbožčit vlevo, atp.) by si měla najímat profesionálního řidiče.
Proč proboha "encefalon"? Že dotyčná moc rozumu nepobrala, to bychom se asi shodli, ale je to nějaký pokus o ozvláštnění Vašeho projevu? To nepoužívají ani lékaři...
Žena neriešila závory, vlak neriešil hlúpu ženu
Lide se u nas v autech opravdu chovaji jak na divokem vychode, to co vidam naprosto bezne je jizda na cervenou, vjizdeni do krizovatky i kdyz za krizovatkou nemaji kam jet a tak blokuji dopravu i v jinych smerech, vysoka rychlost, ale i rychlost neprizpusobena okoli a stavu vozovky, spatne parkovani apod...
Nejvice je rozdil si clovek uvedomi, kdyz vyjede na zapad...
A co teprve na jih! ;) V prvním odstavci celkem věrně popisujete dopravu v Itálii.
Pochopím, že může na přejezdu bez závor přehlédnout červená světla v okamžiku jejich zapnutí nebo krátce po něm, ale závory? To je absolutně neomluvitelné.
za tohle by měli brát řidičák