Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kvůli nehodě eskalátorů se zastavily schody v dalších stanicích metra

Pražský dopravní podnik odstavil kvůli nehodě eskalátorů v metru na Můstku schody stejného výrobce v dalších třech stanicích metra. Schody se během čtvrtečního incidentu zastavily a pak daly do protipohybu, načež se zranily tři ženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a59r95t51i83n 77R34u23z33i30c10k41a 1472658926567

S timto to vubec nesouvisi, ale musim napsat par zjisteni a pozorovani z eskalatoru v metru. Lide si dost casto, resp. skoro vzdy stoupaji jen na jednu stranu eskalatoru, pricemz druha polovina je neobsazena. To ma za nasledek namahani eskalatoru na jedne strane a rekl bych, ze pak i castejsi udrzbu.

Navic je to i neprakticke, nebot chuzi clovek ziska jen par vterin, ktere strati tim, ze dole ceka az se lide seradi k jedne strane. Kapacita eskalatoru je snizena prakticky o polovinu a naopak dole ve stanici, zvlaste na IPP, dochazi i k tomu, ze ve spickach tak tak stihaji lide opustit stanici pred prijezdem dalsich vlaku a to je tam eskalator navic oproti drivejsimu stavu pred modernizaci.

Tenhle problem co se stal vypada zajimave, jakoby byly sepnute kontakty na opacnou stranu, klidne i uvolneny drat nebo zkrat? Zajima me vysledek setreni...

0/0
5.12.2014 20:26

M46a82r74t15i28n 19P84i86s35á52r 6140182154976

že by u Schindlerů to neuměli správně zapojit ??

0/0
29.11.2014 17:30

T95o67m71á24š 90K83o54t69í31k 9206383503706

Hlavně že se schody 3x zpomalily, aby byly "bezpečnější".

+1/0
29.11.2014 3:31

M67a26r12t96i62n 74P87i94s55á31r 6630562554166

v poho, ze dvou pólů se to přepne na čtyři a potom na osm, žádná věda ..

0/0
29.11.2014 22:32

J90a42n 77Š78p38e55c60i16á18n 2560910959709

Ruske schody jedou! Byly silne naddimenzovane a ukazalo se to jako spravna cesta.Kdyz se nacpou lidma tak jsou na tretine planovane nosnosti. Leta pouzivani- z pohledu ruskeho eskalatoru - vypadaji jako by temer jely naprazdno. Kdyz se na "moderni" eskalatory nahrnnou lidi,tak se pohybuje temer u limitu nosnosti. Z casteho servisu pak profituje dodavajici firma. Za sociku se na dlouhy schody instaloval rusky provereny system, protoze servis nebyl pro nikoho profitem.

+13/−1
28.11.2014 20:45

J46a18n 42Š13p46e12c17i87á33n 2590640189629

Casto se podělavaly schody Transporta česke vyroby, ale ty byly jen na kratke vzdalenosti a poruchy nastvali jen duchodce

0/0
28.11.2014 20:49

V83á43c48l21a65v 32J58e15b75a40v75ý 8580319413246

Dřív boty vydržely 15 let, dneska tak 3 roky, auta vydržely 25 let, dneska sotva 15...ale boty stály měsíční plat, zatímco dnes si jich koupíme 10. Na auto se šetřilo dekádu, dneska 3 roky. Prostě je doba, kdy rapidně klesla cena i životnost.

Jinak se stačí podívat na to, jak půjčují banky. Klidně koupí dluhopisy zemí, které jsou zadlužené až po uši. Jenže pokud zkrachují, tak dopad bude až za 10 let. Koho to dnes zajímá, když odměny jsou ještě letos? Stejně tak je to s každým výrobkem...hlavně prodat, pak už to nějak dopadne. :-/

+1/−5
28.11.2014 21:49

M75a29r40t60i54n 42N83e58r52m24u75t 9327957508819

auta vydržely 25 let, ale byla to už z poloviny jiná kastle (prožrané prahy, blatníky) a 2x zgenerálkovanej motor. Anebo jste měl garáž a víkendy trávil leštěním nebo pod autem. Děkuji nechci

+2/−1
29.11.2014 10:37

M78a93r45t88i43n 94P82i59s50á26r 6650932864856

můj škorpík(Ford) příští rok oslaví dvacku, kastle původní, akorát na lemech zadních blatníkú to začalo prosvítat, motor nezničitelnej(diesel), 2x oprava alternátoru, 1x startéru, párkrát vyměněný nárazníky(hrozně praskaj) a jednou repase spojkový lamely, ale tu mi dělaly v Turecku, asi ten karavan byl na ty jejich kopce moc těžký :-):-):-):-):-):-):-):-):-)

0/0
29.11.2014 17:28

M10a87r70t82i75n 37N78e26r79m59u20t 9687677258259

mám taky diesel picasso, zatím jen 15 let a nerezne ani na pomačkaných místech. Po 240t nová spojka, ramena, tlumiče a jinak jen běžná výměna spotřebních věcí - a hlavně nikdy nezůstalo stát

0/0
29.11.2014 21:06

M24a50r78t21i39n 50P41i62s48á80r 6730582634466

diesel je diesel, je to král, když to umí člověk ošetřovat, tak ho i přežije  :-):-) přeji pěkný zbytek víkendu ..R^

0/0
29.11.2014 22:20

M72a67r41t94i86n 69P47i47s52á78r 6700312684356

emile Špaciáne, neodpovídají novým přísným bezpečnostním předpisům, mají velké mezery mezi jednotlivými díly, hlavně po straně, a není problém namontovat předimenzovaný motor, akorát naprázdno bude baštit mnohem víc ..

0/0
29.11.2014 17:39

T76o73m28á80š 41Z80e39m85a24n 3625338474285

Staré sovětské schody měly výhodu v rychlosti a setrvačnosti - při poruše to dojely i bez pohonu;)

+8/0
28.11.2014 18:46

A24l22e29š 39L63á21n83s83k72ý 7503302296719

Kdo je výrobcem, dodavatelem těchto eskalátorů ?

+1/0
28.11.2014 18:30

J45a53n 28Š19e85b61e76s23t81a 6167100430715

Skočte se podívat do metra, určitě tam někde bude cedulka.....

0/0
28.11.2014 20:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.