Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta na pár desítek minut trvala devět hodin, vlak uvízl u Počernic

Neplánovanou konečnou stanici měl pondělní vlakový spoj InterCity Hutník. Pasažéři sedm hodin čekali u Dolních Počernic, až pak je hasiči odvezli zpět na Hlavní nádraží. Cestující Monika Divišová s pomocí tatínka dorazila domů do Kolína až ve čtyři ráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V53l71a10d25i98m93í80r 38B13e85n68e16š 2812945634833

Jojo nýmandů co si potřebují dokazovat svou sílu na řadových zaměstancích, kteří s tím nic nemůžou dělat je vždy dostatek.

+6/0
3.12.2014 11:26

K94a64r65e14l 32Ř75e98h72á18č81e84k 9192960771452

Sympatická slečna, než kolem sebe kopat, nadávat a tím zhoršovat situaci, tak zachovat klid, alespoň relativní. Za mě palec nahoru.

+14/0
2.12.2014 20:01

V98á39c69l66a25v 73Š76u22b69r14t 9587713748757

No, to je sice pěkné, ale asi by nám to nemělo bránit v "poučení z krizového vývoje". Ona to totiž není ani zdaleka ojedinělá situace. Kdo jezdí často příměstskými vlaky ví, o čem mluvím. Stačí ranní rosa a teplota okolo nuly, nebo prachový sníh a vlaky nejedou, nebo mají zpoždění, či jsou zkrácené. Tato situace je výjimečná pouze délkou trvání a celorepublikovým dopadem - většinou se jedná spíš o lokální problémy. Každou zimu se to opakuje a záleží jen na charakteru zimy. Může přijít zima, kdy budou mít vlaky problémy třeba několik týdnů...

+1/−1
3.12.2014 9:14

K25a82r74e11l 97Ř49e69h79á17č84e77k 9712360171272

To určitě souhlasím, ale tím, že vyřvu průvodčí nezměním nic. Poučit by to chtělo a taky by se lidé měli smířit s tím, že příroda je pořád mocnější.

0/0
3.12.2014 21:26

L19u70c41i35a50n 69P76a21p37a48z19i28a52n 5944987731145

Proč dopravci na železnici nemají hybridní lokomotivy schopné jezdit na elektřinu i na naftu? Šetří se na kuřeti?

+1/−5
2.12.2014 19:29

V34o95j91t98ě20c18h 97T38r75č28k31a 4836871535461

Protože jsme v ČR

0/−4
2.12.2014 21:42

R69a94d60e43k 26J45a34n16a48t70a 9465626874312

Takové lokomotivy sice existují, ale nikdo na světě si je nedrží pro případ "co kdyby vypadl proud". Mívají je nákladní dopravci, aby dokázali ujet poslední neelektrifikovaný úsek z hlavní trati k nějaké továrně bez přepřahání.

+12/0
2.12.2014 21:57

M26i84r17o21s73l47a40v 24Z27i97k62m42u96n73d 7519543374483

Hybridní jednotky mají ve Francii (Bretaň, Normandie, jih - Narbonne, Perpignan),  kde jsou využívány pro přímou jízdu na elektrifikovaných a neelektrifikovaných tratích ... Velké lokomotivy tohoto typu nemají nikde, někde se u nákladních vlaků jezdících po elektrifikované trati, které obsluhují vlečky "tahá" za elektrickou lok motorová, která s vozy posunuje na neelektrifikované vlečce ...

0/0
6.12.2014 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.