Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Mníšku na parkovišti shořely dva autobusy, škoda je pět milionů

Dva autobusy nad ránem hořely na odstavném parkovišti v Mníšku pod Brdy. Podle hasičů vznikla škoda za pět milionů, při požáru nebyl nikdo zraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R13o48m94a22n 14P72o15l88á70č21e80k 5276229895

5 milionů škoda za kloubový Solaris? To asi bude trochu víc ne?

+1/0
5.12.2014 14:26

I69v70o 80D79o18s13t37á21l 8498462187878

Rok výroby 2010, tj. víc jak ze dvou třetin účetně odepsaný (5 let odpisová doba). Obecná životnost moderního busu je reálně okolo cca 10 let, takže i z tohoto pohledu byl v půlce životnosti.

+4/0
5.12.2014 14:32
Foto

R84o58m10a28n 88K11o39z47e97l 4107836493144

To bude víc, nikde v okolí nevím o busu, který by byl šrotován po 10 letech..nejkratší doba bývá tak 13 let a třeba Zlínský podnik vozidla po cca 12 letech obměňuje, ale ještě je prodává na Ukrajinu a podobně.

0/0
6.12.2014 7:07

T71o34n76d94a 17H24e73j92l42í68k 1488863839227

Jestli jsem dobře viděl, tak minimálně 3 busy zařvaly...

0/0
5.12.2014 17:40

M38a19r91t97i58n 14P25i87t55u88c52h31a 8782868733915

Tak jediný kdo tam zařval byli dva hasiči. Jeden zařval "pusť vodu" a druhý "pouštím" ;-D

+7/0
5.12.2014 18:06

T68o86m41á75š 46H77a59a25s 7411327432941

To je teda blbá (a z mého laického pohledu zvláštní) technická závada, když vzplane stojící a zřejmě nenastartovaný autobus...

0/0
5.12.2014 13:33

K52a89r61e41l 15W88a11t38z15k11o 9356447877836

Ono stačí jedno připečené relátko (kterých jsou v takovém autobusu desítky) a je na malér zaděláno. Relé se přehřeje a něco poblíž od něj chytne. Pokut řidič neodpojí spínačem akumulátory, může se to snadno stát. Nevím jestli je na to nějaký předpis při odstavení autobusu, ale být by měl.

+1/0
5.12.2014 13:50
Foto

L78u87k52a85s 44Z85m29i50z98i60k 8552173740598

ono stačí vědět, že s vypnutím klíčku je na přístrojovce i odbojovač baterií ale pár základních věcí i tak musí být pod stálým proudem. ... a jedna z možných příčin může být klidně načasované nezávislé topení... (to je tak, když víte, že startujete v 7, tak si na 6:45 necháte automaticky zatopit a tím ohřát vodu v motoru)....a od naftových topení už taky vzplál nejeden bus (ale je to samozřejmě vyjímečně)

+3/0
5.12.2014 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.