- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Subdodavatel" je u podniků dodávajících šmejdy pro DP oblíbené slovo. U praskajících podvozků metra za to taky mohl, DP sklapl krovky a opravil si vogóny raději sám. Tak proč s touto taktikou nepokračovat?
Nové podvozky dodal Bombardier, nějak nechápu vaše myšlenkové pochody...
Myslím, že nakonec se ukáže, že součástku dodal subdodavatel, který už neexistuje, takže už není koho stíhat. Nebo nikdo za nic nemůže.
Eskalator neni notebook z internetu! I po zaruce musi splnovat bezpecnostni parametry po dobu planovane zivotnosti. A jestli se vysype prevodovka u ktere je dohodnute ze 25 let se tam bude jenom lejt olej, tak to neni v poradku.
Pokud nekde spadne po 5 letech most a zabije se tam rodina v aute, taky nikdo nemuze krcit rameny s tim, ze je uz tri roky po zaruce.
Chovani zastupcu firmy KONE je hodne divne.
Obávám se, že po záruce už je možné uplatnit pouze trestní odpovědnost a odpovědnost za škodu, ale zboží vrátit ani vyměnit nepůjde.
KONE je globální dodavatel výtahů a eskalátorů. Servisní balíčky jsou součástí jeho služeb. Nebude to levná záležitost, ale servis dodavatele se předpokládá po dobu životnosti zařízení. Pokud firma uvádí, že dodala 2007 a po ukončení záruky nenásledovaly další služby, tak říká, že vina je na straně držitele servisu, tedy DPP.
DPP šetří. Počítám, že drahý servis bylo to první, co koukalo vedení DPP zrušit nebo neuzavřít. Přitom nehody na pražských eskalátorech jsou časté. Viz úrazy dětí. Očividně to DPP s civilizovanými službami v Praze nepřehání. Nyní tedy další kauza, kde svoji fušeřinu kouká DPP opět obhájit.
Počítám, že KONE si na svoji pověst dlouho kálet nenechá a že DPP na to těžce doplatí, a to za naše peníze, a tím bude úroveň služeb pro Pražany opět o notný kus snížena. Ať žije český státní bolševismus.
Kšeftaři s vyděračskými balíčky si na svou pověst kálejí leda tak sami. Vy pracujete u kterých šmejdů?
No, tak aspoň vidíte, že je třeba na eskalátorech opravdu nechodit, stát na jednom schodu ve směru jízdy a přidržovat se madel. Nikdy nevíte, kdy se takováto událost stane....a předpisy na to myslí...
Tak ať se ti, co se tím neřídili, brzy uzdraví
Na základě pitomosti Pražanů se vymyslelo stání na eskalátorech vpravo. Prý je to o slušném vychování... Očekávám, že pravá strana zařízení se opotřebovává mnohem více než levá, což v důsledku může přinést takovéto technické havárie.
Zajímavé. Ty "špatné, Ruské" fungovaly.
Na Jungmanovo těch lidí tolik nejezdí, tam celkem nic není - možná magistrát, sem tam nějaký turista. A od doby co funguje Národní, tam moc lidí vystupovat nebude, ty schody toho myslím moc nenavozily.
Nakonec zjistí, že dělník co měl dolévat olej ho přeprodával na fritování a stroj jel na sucho Jo a Evropa tloustne, už po schodech nejezdí kostlivci z dob socialismu...
Tak rostlinný olej do toho určitě nelili a minerální olej na fritování?
Že něco rupne chápu, že se ty schody rozjely zpět tak moc, že lidi popadali, už ne, na tohle by se to snad mělo konstruovat a testovat.
Testované na lidi, co stojí ve směru jízdy, nepohybujou se po eskalátoru a přidržují madel (dle předpisů)
Ať žíje globalizace, Kone šla na burzu v roce 1910. Vsadím se, že převážnou dobu vyráběla převodovky a ostatní výtahové díly sama. Docela by mě zajímalo, kde je berou dneska.
Ale v tom problém přeci není. To, že si všechno navrhuji a vyrábím sám, není záruka kvality. Podívejte, z čeho všeho je složené letadlo - to že má v sobě komponenty hydrauliky od Honeywelu neznamená, že Boeing by si je vyrobil lepší a spolehlivější - je to přesně naopak. To není globalizace ale specializace. Spíš bych hledal problém v tom, že se ty schody rozjely zpátky, ne v tom, že něco prasklo.