Diskuze

Součástka, která způsobila závadu schodů na Můstku, měla vydržet 25 let

Součástka, která před dvěma týdny způsobila závadu na eskalátoru v pražském metru, selhala zhruba ve třetině své životnosti. Řekl to ředitel dopravního podniku Jaroslav Ďuriš s tím, že společnost nyní zvažuje právní kroky proti výrobci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

R50e95n71é 47C29v92r13k98a11l

12. 12. 2014 9:58

"Subdodavatel" je u podniků dodávajících šmejdy pro DP oblíbené slovo. U praskajících podvozků metra za to taky mohl, DP sklapl krovky a opravil si vogóny raději sám. Tak proč s touto taktikou nepokračovat?;-O

0 0
možnosti
JK

Nové podvozky dodal Bombardier, nějak nechápu vaše myšlenkové pochody...

0 0
možnosti
MC

Myslím, že nakonec se ukáže, že součástku dodal subdodavatel, který už neexistuje, takže už není koho stíhat. Nebo nikdo za nic nemůže.

0 0
možnosti
FM

Eskalator neni notebook z internetu! I po zaruce musi splnovat bezpecnostni parametry po dobu planovane zivotnosti. A jestli se vysype prevodovka u ktere je dohodnute ze 25 let se tam bude jenom lejt olej, tak to neni v poradku. 

Pokud nekde spadne po 5 letech most a zabije se tam rodina v aute, taky nikdo nemuze krcit rameny s tim, ze je uz tri roky po zaruce. 

Chovani zastupcu firmy KONE je hodne divne.

0 0
možnosti
BK

Obávám se, že po záruce už je možné uplatnit pouze trestní odpovědnost a odpovědnost za škodu, ale zboží vrátit ani vyměnit nepůjde.

0 0
možnosti
KD

K70a60r32e37l 59D76r89d94a

11. 12. 2014 17:09

KONE je globální dodavatel výtahů a eskalátorů. Servisní balíčky jsou součástí jeho služeb. Nebude to levná záležitost, ale servis dodavatele se předpokládá po dobu životnosti zařízení. Pokud firma uvádí, že dodala 2007 a po ukončení záruky nenásledovaly další služby, tak říká, že vina je na straně držitele servisu, tedy DPP.

  DPP šetří. Počítám, že drahý servis bylo to první, co koukalo vedení DPP zrušit nebo neuzavřít. Přitom nehody na pražských eskalátorech jsou časté. Viz úrazy dětí. Očividně to DPP s civilizovanými službami v Praze nepřehání. Nyní tedy další kauza, kde svoji fušeřinu kouká DPP opět obhájit.

  Počítám, že KONE si na svoji pověst dlouho kálet nenechá a že DPP na to těžce doplatí, a to za naše peníze, a tím bude úroveň služeb pro Pražany opět o notný kus snížena. Ať žije český státní bolševismus. Rv;-D

0 3
možnosti
BK

Kšeftaři s vyděračskými balíčky si na svou pověst kálejí leda tak sami. Vy pracujete u kterých šmejdů?

3 1
možnosti
TH

No, tak aspoň vidíte, že je třeba na eskalátorech opravdu nechodit, stát na jednom schodu ve směru jízdy a přidržovat se madel. Nikdy nevíte, kdy se takováto událost stane....a předpisy na to myslí...

Tak ať se ti, co se tím neřídili, brzy uzdraví:-)

0 0
možnosti
KD

K58a84r21e24l 21D40r25d20a

11. 12. 2014 17:12

Na základě pitomosti Pražanů se vymyslelo stání na eskalátorech vpravo. Prý je to o slušném vychování... Očekávám, že pravá strana zařízení se opotřebovává mnohem více než levá, což v důsledku může přinést takovéto technické havárie.

0 5
možnosti
AK

Zajímavé. Ty "špatné, Ruské" fungovaly.

0 0
možnosti
MK

A komu tím prospějete co!?!:-)

0 0
možnosti
OM

Na Jungmanovo těch lidí tolik nejezdí, tam celkem nic není - možná magistrát, sem tam nějaký turista. A od doby co funguje Národní, tam moc lidí vystupovat nebude, ty schody toho myslím moc nenavozily.

0 0
možnosti
KS

Nakonec zjistí, že dělník co měl dolévat olej ho přeprodával na fritování a stroj jel na sucho :-) Jo a Evropa tloustne, už po schodech nejezdí kostlivci z dob socialismu...

4 0
možnosti
DR

Tak rostlinný olej do toho určitě nelili a minerální olej na fritování?

0 0
možnosti
OM

Že něco rupne chápu, že se ty schody rozjely zpět tak moc, že lidi popadali, už ne, na tohle by se to snad mělo konstruovat a testovat.

1 0
možnosti
TH

Testované na lidi, co stojí ve směru jízdy, nepohybujou se po eskalátoru a přidržují madel (dle předpisů)

0 1
možnosti
ZH

Ať žíje globalizace, Kone šla na burzu v roce 1910. Vsadím se, že převážnou dobu vyráběla převodovky a ostatní výtahové díly sama. Docela by mě zajímalo, kde je berou dneska.:-/

0 0
možnosti
OM

Ale v tom problém přeci není. To, že si všechno navrhuji a vyrábím sám, není záruka kvality. Podívejte, z čeho všeho je složené letadlo - to že má v sobě komponenty hydrauliky od Honeywelu neznamená, že Boeing by si je vyrobil lepší a spolehlivější - je to přesně naopak. To není globalizace ale specializace. Spíš bych hledal problém v tom, že se ty schody rozjely zpátky, ne v tom, že něco prasklo.

1 0
možnosti