- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kéž se podaří. A pokud o to bude trochu zájem (ne jako Liberec, že si to budou stloukat doma na koleně a s prvními problémy nadšení opadne) je to konečně nízkopodlažní náhrada za sólo T3, tedy ne prolézačka jako Varia, ale "autobusový standart" s plně bezbariérovým průchodem a stupínky nad technologickými celky. Pro menší provozy záchrana (ani modernizované T3 nevydrží věčně a Varia ve srovnání s busy v nízkopodlažnosti přeci jen zaostávají), pro velké provozy dobrá varianta na okrajové linky či večerní provoz.
Spektrum hluku bude vždy jiné než u 60 let poslouchaných T1 přes T3 k T6 či KT8, jelikož po vysokou podlahou je dost místa pro (byť třeba jednostupňové u starších typů) vypružení, zatímco u nízkopodlažních vozů se při konstrukci podvozku a bojuje o každý milimetr (a ona i T3 může znít "podivně" pokud se u ní použijí kola s jinou konstrukcí).
Jedna uz jezdi dva roku v Liberci. 50let tu jezdi pod oknama stejne tramvaje. Pak se poridi jedna EVO a kdo by to cekal - je znatelne hlucnejsi.Lidem v 5.kvetnu se klepou okna.
Ja osobne s ni nikdy nejel, ale z pohledu chodce a ridice mi vzdycky prave prisla ticha. Ale je fakt, ze rada lidi to vidi presne opacne, tak na tom asi neco bude..
Ta je ale nepěkná.Řekl by mongoloidní
Je škaredá jak noc, to ForCity je oproti ní miss...
To může být, ale když bude cena za soupravu např. 2/3 ceny 15T, tak pro menší provozy jasná volba...
Podílejí se na tom Krndovské opravny? Tak to asi pro Prahu bude. A pro Blavu.