- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, Procházka, to je jeden z těch dvou, co vymysleli tu úžasnou "optimalizaci" asi před dvěma lety, na kterou dodnes spousta lidí nadává? A kteří nejsou v žádném případě ochotní připustit jakoukoliv svoji chybu? I poté, co se třeba některé ze změn potichu vrátily, tak "ne úplně" - aby to nevypadalo jako přiznání chyby? Viz třeba autobusová linka přes Strahov, která tam prostě musela být rozbita a rozdělena na dvě části, ačkoliv to dál jezdil jeden autobus a ještě dokonce cestující z něj vyháněli ven, aby si o kus dál do stejného autobusu znova nastoupili?
Kéž by, třeba by se konečně začalo něco dít kolem zapojování železnice do systému...
A ono se neděje? Zrovna tenhle víkend tři nové vlakové zastávky v Praze... Jako ano, mohli s tím začít už dávno - třeba už v 90. letech a třeba bychom už dnes měli nějaké lepší spojení i do Kladna a na letiště, ale teď v poslední době to právě vypadá, jako že se něco dít konečně začíná, takže napsat teď "kéž by se něco začalo dít" mi přijde - promiňte - tak trochu jako vyjádření člověka, který situaci moc nesleduje. :-)
Ze by se konecne blyskalo na... nechci rict jen lepsi casy... na casy lepsi nez strasny?
Nového ředitele a hlavně nový systém práce, diletantství kdy autobusy jezdí po Praze zbůhdarma na nejrůznějších manipulačních přejezdech a naopak cestující čekají jinde marně, musí skončit. Jako příklad, odstrašující příklad, je chaos ve vedení linek , rušení a opětovné zavádění v oblasti Strahova