- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mi jen není jasná jedna věc..Nevím jestli to tak bylo vždy,ale poslední dobou si všímám zpráv: Na místě nehody (požáru,neštěstí a pod) se sjelo několik (sedm ,pět,nebo si číslo dosaďte) požárních jednotek! Myslím si,že někde ,třeba u požárů se jich tam ani tolik nevejde! Mám pocit,že se ti hasiči nějak sjíždějí,k takovým místům...Všechno stojí nějaké peníze a myslím,že v takovém případě ,jako je zrovna boční srážka vlaků,bez obětí,nepotřebuje přítomnost x požárníků...
vy jste vzděláním a odborností konkrétně co, že máte na to rozhodovat o tom, kolik hasičů kde a na co přijede? on jako ten chlápek na operačním má skleněnou kouli, kde věští, kolik lidí bude zapotřebí k protipožárnímu zabezpečení, kolik lidí bude muset prohledávat a následně vyprošťovat případné živé duše, vy si jako myslíte že člověk co nehodu ohlašuje přesně ví, kolik živých a zraněných je na místě? Jasně, Milan Gagulski by tam poslal jednoho chlápka s motykou a druhého co mu tu motyku bude držet až ten první bude něco dělat. Ještě vám nedošlo co za nesmysl jste napsal ?
Jak se mohly "srazit" když jely stejným směrem?
Hmmm 21. století a České dráhy
Nejdříve se údajně zranila jedna osoba ...
Teď už je jich několik ... to mi připomíná jednu starou veselohru ...
Strojvedoucí je taky jenom člověk. A jakmile se pro něj trať stane rutinní záležitostí, je hrozně snadné se přehlédnout. Kdo ví, kolik takovýchto nehod a projetí červených dopadlo jen prořízlou vyhýbkou.
Stažené záclonky, velice výmluvné....
Faktem je, že těch přehlídnutí červený z Elefantu je poslední dobou více. Asi to odpružení, teploučko, tichoučko, to se to spinká.
proto má každý strojvedoucí tlačítko bdělosti které musí prakticky pořád mačkat