Diskuze

VIDEO: Autobusy v okolí Prahy se barevně sjednotí, vznikl na to manuál

Autobusy příměstských dopravců, které fungují v rámci Pražské integrované dopravy, by měly mít jednotný vzhled. Rozhodla o tom společnost Ropid, která organizuje dopravu v hlavním městě a okolí. Cílem je zjednodušení orientace cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Hlavně sjednoťte tarify!!Stál jsem jak trubka v metru u automatu a než jsem se prokousal tarifníma pásmama a ceníkem tak jsem mohl jet domů!Příště místo abych nechal auto na Čerňáku a jel do centra metrem,pojedu raději autem!!RvRv

0 0
možnosti
LM

Barené sjednocení může být dobrou pomocí,co ještě sjednotit orientace?třeba někde jsou linky B,D atd.,bývá to matoucí pro dost lidí.

0 1
možnosti
BK

Sjednotit orientace? Jako že by všechny linky měly stejné číslo? To by fakt pomohlo ;-D

2 0
možnosti
BK

Takže v článku jsme se dozvěděli, což už víme čtyři roky, naprosto nic nového. A krom toho nesmysly, že to je krok ke sjednocení PID se SID, ačkoliv SID žádné takové nátěry nezavádí. Proč takové články vycházejí zrovna teď? Že by to souviselo s tím, že příští týden už se bude vybírat nový ředitel ROPIDu, tak si chce nynější osazenstvo užít posledních několik dní na výsluní?

0 0
možnosti
TN

Pěkný hnus a navíc zbytečnost. Ale šotoušci na Ropidu, co si hráli s malováním na počítači, to obhajují horem dolem, jak je to dokonalé a krásné. A ta krásná údernická hesla ;-D

4 1
možnosti
BB

Pokud ma Ropid penize na tohle, mel by prijit o vsechny dotace z rozpoctu!

0 2
možnosti
BK

Tak zrovna na tohle ani žádné peníze nepotřebuje.

0 0
možnosti
OH

Jestli chtějí zjednodušit cestujícím orientaci v cestování příměstskými autobusy, ať zruší nástupy pouze předními dveřmi u spojů směřujících z města. To by byla pořádná změna k lepšímu (a nejen v orientaci cestujících), ne takovéhle kosmetické zbytečnosti.

0 1
možnosti
Foto

No jo, ale to máte těžké. Zatímco v Praze je z tržeb jízdného hrazeno pouze 20-25 % nákladů PID a zbytek dosype městská kasička (a se slevami to bude ještě více), na příměstských a regionálních linkách jsou základním příjmem tržby z jízdného, které se pohybují někde okolo 60 % nákladů, jen cca 40% jsou dotace kraje, obcí a částečně Prahy. Pokud se zruší nástup předními dveřmi, propadnou se okamžitě tržby z jízdného o nejméně 50% a tudíž bude kraj a obce muset zvýšit svou dotaci téměř na dvojnásobek, což je situace, kterou by vnější PID asi nerozdýchala.

Přece jen region je daleko chudší a ty tržby potřebuje. Čipové karty, které by pípaly při vstupu a výstupu z vozu a malé turnikety u všech dveří vnějších busů zatím nemáme a jejich instalace by stála také hromadu peněz a revizor v každém spoji jezdit taky z hlediska nákladů nemůže. Takže holt nástup předními dveřmi, který samozřejmě nikoho moc netěší, i s ohledem na pobyty v některých zastávkách, ale holt zatím to je potřeba.

5 0
možnosti
FS

Ta červená je tam podle me navíc.

0 4
možnosti
VB

Jo to je opravdu důležizá investice, která zcela zásadně zlepší kvalitu služeb.

7 0
možnosti
RK

Zvýší. Člověk díky tomu z dálky pozná že přijíždí autobus:-P

1 0
možnosti
JN

DP vubec zadny Ropid nepotrebuje, nechapu proc porad DP posloucha Ropid na slovo. Tim kdo by se mel neustale přizpůsobovat, tak to je Ropid.

2 4
možnosti
BK

Pokud DP získá zakázky od někoho jiného, tak jistě ROPID nepotřebuje. A krom toho DP se ROPIDu soustavně šprajcuje - je jediným dopravcem v PID, který nedodává on-line data o zpoždění, to jednotné zbarvení taky už čtyři roky bojkotuje. Ale zdá se, že zakázky se mu vypovědět nechce. Uvidíme, jak propříště DPP uspěje v případných výběrových řízeních.

2 0
možnosti
JV

Opravdu řekl pan mluvčí DPP  " nátěr autobusů" ? To jako vezmou štětkou?

0 4
možnosti
MK

To už je technikálie, chápu, že neví, jestli se natírají nebo jde třeba o nějaký nástřik, případně fólie...

2 0
možnosti