- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně sjednoťte tarifyStál jsem jak trubka v metru u automatu a než jsem se prokousal tarifníma pásmama a ceníkem tak jsem mohl jet domůPříště místo abych nechal auto na Čerňáku a jel do centra metrem,pojedu raději autem
Barené sjednocení může být dobrou pomocí,co ještě sjednotit orientace?třeba někde jsou linky B,D atd.,bývá to matoucí pro dost lidí.
Sjednotit orientace? Jako že by všechny linky měly stejné číslo? To by fakt pomohlo
Takže v článku jsme se dozvěděli, což už víme čtyři roky, naprosto nic nového. A krom toho nesmysly, že to je krok ke sjednocení PID se SID, ačkoliv SID žádné takové nátěry nezavádí. Proč takové články vycházejí zrovna teď? Že by to souviselo s tím, že příští týden už se bude vybírat nový ředitel ROPIDu, tak si chce nynější osazenstvo užít posledních několik dní na výsluní?
Pěkný hnus a navíc zbytečnost. Ale šotoušci na Ropidu, co si hráli s malováním na počítači, to obhajují horem dolem, jak je to dokonalé a krásné. A ta krásná údernická hesla
Pokud ma Ropid penize na tohle, mel by prijit o vsechny dotace z rozpoctu!
Tak zrovna na tohle ani žádné peníze nepotřebuje.
Jestli chtějí zjednodušit cestujícím orientaci v cestování příměstskými autobusy, ať zruší nástupy pouze předními dveřmi u spojů směřujících z města. To by byla pořádná změna k lepšímu (a nejen v orientaci cestujících), ne takovéhle kosmetické zbytečnosti.
No jo, ale to máte těžké. Zatímco v Praze je z tržeb jízdného hrazeno pouze 20-25 % nákladů PID a zbytek dosype městská kasička (a se slevami to bude ještě více), na příměstských a regionálních linkách jsou základním příjmem tržby z jízdného, které se pohybují někde okolo 60 % nákladů, jen cca 40% jsou dotace kraje, obcí a částečně Prahy. Pokud se zruší nástup předními dveřmi, propadnou se okamžitě tržby z jízdného o nejméně 50% a tudíž bude kraj a obce muset zvýšit svou dotaci téměř na dvojnásobek, což je situace, kterou by vnější PID asi nerozdýchala.
Přece jen region je daleko chudší a ty tržby potřebuje. Čipové karty, které by pípaly při vstupu a výstupu z vozu a malé turnikety u všech dveří vnějších busů zatím nemáme a jejich instalace by stála také hromadu peněz a revizor v každém spoji jezdit taky z hlediska nákladů nemůže. Takže holt nástup předními dveřmi, který samozřejmě nikoho moc netěší, i s ohledem na pobyty v některých zastávkách, ale holt zatím to je potřeba.
Ta červená je tam podle me navíc.
Jo to je opravdu důležizá investice, která zcela zásadně zlepší kvalitu služeb.
Zvýší. Člověk díky tomu z dálky pozná že přijíždí autobus
DP vubec zadny Ropid nepotrebuje, nechapu proc porad DP posloucha Ropid na slovo. Tim kdo by se mel neustale přizpůsobovat, tak to je Ropid.
Pokud DP získá zakázky od někoho jiného, tak jistě ROPID nepotřebuje. A krom toho DP se ROPIDu soustavně šprajcuje - je jediným dopravcem v PID, který nedodává on-line data o zpoždění, to jednotné zbarvení taky už čtyři roky bojkotuje. Ale zdá se, že zakázky se mu vypovědět nechce. Uvidíme, jak propříště DPP uspěje v případných výběrových řízeních.
Opravdu řekl pan mluvčí DPP " nátěr autobusů" ? To jako vezmou štětkou?
To už je technikálie, chápu, že neví, jestli se natírají nebo jde třeba o nějaký nástřik, případně fólie...