Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOKUMENT: Návrh změn v pražské MHD od dubna 2015 - autobusy, východ Prahy

Na duben chystá město největší změny v MHD od roku 2012. Vyvolá je spuštění provozu metra A do Motola. MF DNES a iDNES.cz exkluzivně přinášejí kompletní návrh nových tras a dalších změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54n30d84ř61e92j 88F58e10l31c73a29n 6822384221217

Autobusová linka 121, která nahradí stávající 293, je pro nás, co bydlíme v Krči, skutečný unikát. Já se potřebuji dostat na nejbližší metro a ne dělat okružní vyhlídkovou jízdu po Praze. Ten, kdo to dával dohromady je osel.

0/0
12.2.2015 13:35

R40o38b25e21r75t 63D17v33o97ř87á76k 5153462816

To je super takže lidi z Blažimské a od archívu pojedou na metro půl hodiny :-) To si ten chytrák, co to vymyšlí, zase staví pomník jako před dvěma lety.To aby se na něj zase pár let nezapomnělo

+1/0
27.1.2015 0:23

J48a61n 67L24i56b32i34c91h 9512138945703

186 a 202 se němění, přitom 186 je dnes na dvě věci, neb jezdí jen kousíček a 202  jednou za uherák, kde jsou ty časy, kdy 186 byl použitelný autobus, ať už jezdil na Holešovice nebo do Bohnic frekventovanými oblastmi, nyní jsou 2 km od sebe vzdálené Kyje a Kbely odříznuté od sebe nespolehlivým spojem možná jezdícím jednou za půl hodiny.

0/0
21.1.2015 23:11

M82a63r27t33i62n 32R37u55z12i84c27k47a 1682848466957

Kdyz uz precisluji linky 29x, coz docela vitam, nechapu zavadeni tehle cisel, kdyz jsou jina volna, tak proc neprecislovali i 291?

0/0
20.1.2015 1:22

B85o73h25u83s21l28a81v 21H61a67m80á89č86e48k 9861223250148

Klasický postup , navrhnu trasy a časy , které nikomu nevyhovují a protože s nimi začne jezdit méně cestujících , tak je zruším . Osvědčilo se to na železnici a u meziměstských autobusů, tak u tramvají to bude také fungovat.

+1/0
19.1.2015 21:42

M80a53x16i74m 35N54o77v89á78k 8625449300556

Nejhorší na tom všem je to, že tyto návrhy zpracovává počítač a ne člověk. V minulosti se linky navrhovali vždy tak, aby člověk pohodlně a s co nejméně přestupy dojel do nejfrekventovanějších bodů a aby mu to trvalo co nejkratší dobu. Dnes si ROPID představuje, že člověk bude rád přestupovat jak m.gor z jedné linky na druhou a snad i víc projede, když bude stát v mrazu na přestup, který jindy absolvovat nemusel - kapitalismus.

Nejlepším příkladem toho o čem mluvím je příklad linek tramvají 3 a 17, které vyjíždějí obě z Kobylis a setkávají se - světe div se - zase v Modřanech - tady tedy pár zastávek od sebe, ale na stejné koleji..?

Stejně je to i s linkami 9 a 16 když jede člověk z Řep, tak se zase dostane - neuvěřitelně - na Žižkov..?

Další krásný příklad toho o čem jsem psal výše je zcela neuvěřitelné číslo ukončení spojů v centru města nebo někde na periferii - třeba na Výstavišti jsou ukončeny 3 spoje, jako by tam bylo větší sídliště než třeba sídliště Ďáblice, Řepy nebo Dejvice.

Další je zmršení linky 10, která vede z Ďáblic na Spořilov, což není o moc dál, kudy projíždí linka 136, která - světe div se - jede také skoro z Ďáblic.

Nebo ukončení dokonce dvou linek na Olšanských hřbitovech - zase, proč zde tyto linky jen neprojíždějí..? Je to proto, že někdo z ROPIDu prostě jen chce, aby lidé jen více PŘESEDALI a tím utráceli více peněz a ztráceli více času - jinak si to nedovedu vysvětlit.

Ale co je nejdůležitější, že většina linek, která začíná na velkých sídlištích končí na nefrekventovaných místech - Výstaviště, Bráník, Olšanské hřbitovy, Čechovo náměstí, Střelničná.

Ještě jste zapoměli využít konečné na Špejchaře, ve Dvorcích a U Zvonařky - tam bych ukončil v každé alespoň 3 linky, tak jako je to na Výstavišti a ještě bych mezi Dvorci a Bráníkem udělal novou linku, aby to bylo přehlednější a bylo by to dokonalé :o) Chaos by mohl vypuknout.

Ne opravdu, zkuste si dát mokrý hadr na hlavu a pokuste se ten b.rdel co jste tu udělali v roce 2012 trochu napravit.

+5/0
19.1.2015 21:18

J71a84n 37V15y76h87n21á59l63e81k 9155705930508

Proč tam pišou ze linka 140 je bezzemne Palmovka _Čakovce kdyz to uz skoro rok jede jen ČAkovice - Českomoravská?? jako ze se to konecne vrati zpet?

0/0
19.1.2015 11:21

K46a68r62e97l 15C32h63ý14l92a 4894207489695

Z Českomoravské jezdí kvůli uzavírce Prosecké, která by měla být letos do poloviny roku hotová. V článku je uveden bezvýlukový stav, proto je tam 140 na Palmovku (stejně tak linka 185), kam patří...

+3/0
19.1.2015 11:39

D15a30v48i28d 76V41o22b19o14r58n42i19k 7332130543269

tak snad uz v malesicich neuvidim jak jedou zasebou tri az ctyri autobusy 163, 163, 188, 133 ... a to vcelku bezne

+4/0
19.1.2015 10:44

J70a10n 13M40a13l40e30n26k64a 6393965903

Skutečně vůbec nechápu smysl linky 136 - tato linka má už vzheldem ke své délce charakter dálkového autobusu. Neznám šílence, který by jel z jižního města do Čimic autobusem. Samozřejmě že jízdní řád nemá vůbec smysl sledovat. Stížnost by se dala posílat na každý konkrétní spoj. Je logické že se autobuse ani náhodou při dojezdech nemůže trefit do jízdní řádu. Autobusy srandovně jezdí po půl hodinách 2-3 za sebou. Asi se na tak dlouhé lince řidiči bojí.

+3/−1
19.1.2015 10:14

T66o91m46a93s 38F27e16j38f25a62r 6387398812419

ano stava se to, ale pravidlem to rozhodne neni

pri opravach na Prumyslove to bylo s linkou 183 jeste o dost horsi

0/0
19.1.2015 10:46

A42l19e30n87a 80N28o18s86k31o89v17á 7177653745989

ja osobne s touto linkou mam velmi dobre zkusenosti, a treba trasu Jizni Mesto Vysocanska s ni jezdim dost pravidelne, bez vyraznejsich problemu, zpozdeni obcas jsou, ale to maji pak vsechny.

0/0
19.1.2015 10:50

P30e51t21r 22Š47k80o16d96a 5267110174710

S tou 183 je to kravina. Na jihu se prodlouží spojení Petrovic a Hájí a především zmizí užitečné spojení Katastrálního úřadu s jihovýchodem Prahy Rv

0/0
19.1.2015 9:49

T73o58m71a96s 20F94e76j57f78a81r 6797708552869

Vy toto spojeni casteji vyuzivate?

Ja treba za sebe muzu rict, ze pro obdobne spojeni (bus 177) radsi vyuziju metro A a C (o vikendu radsi busem, ale to stejne neni otevreny Katastralni urad)

+2/0
19.1.2015 10:45

J30a60r41o38m91i10r 90K94v61a89p31i96l 4821171741311

190 Nové číslo pro současnou linku 296 beze změny trasy (Háje – Nádraží Horní Počernice). - dokonaly priklad toho, jak to u ropidu chodi... Misto ruseni linek je potreba zrusit ropid...

+4/−2
19.1.2015 9:29

T91o85m23a28s 43F58e93j76f87a36r 6857888642479

Muzete to prosim nejak vysvetlit?

0/0
19.1.2015 10:39

M71a50r65e59k 59H54r64u86b18y 6177792771958

Zmena cisla beze zmeny linky - proc?

0/0
20.1.2015 12:49

J81a75n 23H22r68a82b56á89n93e56k 8377538710

Linka 166 odjakživa patří do Třeboradic a jsem rád, že si to pánové z ROPIDu toto uvědomili a konečně jí po 7 letech zase vrací domů, do Třeboradic!VV

0/0
19.1.2015 9:18

A66l63e49n64a 23P12e40t23r27u 4792405320571

136 Ve směru z Jižního Města je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 183 přes Ládví, Kobylisy a Vozovnu Kobylisy do zastávky Sídliště Čimice. Ve zrušeném úseku je nahrazena linkou 183.

183 Ve směru od Hájů je ze zastávky Třebenická odkloněna po trase současné linky 136 přes Sídliště Ďáblice do zastávky Vozovna Kobylisy. V úsekuTřebenická – Sídliště Čimiceje nahrazena linkou 136. V úsekuSídliště Petrovice – Horčičkovajede nově přes zastávky Morseova a Newtonova. Posílení provozu v pracovní dny dopoledne.

PROČ???????????

+1/0
19.1.2015 8:46

A29l65e15š 76V16y47k64y61p22ě10l 2742240262156

Jelikoz je 136 kloubova, vetsi kapacita, jelikoz stale chybi Cimicim o vikendu vyraznejsi spojeni, proto nejspis Ropid vymyslel tuhle uchvatnost.

+3/0
19.1.2015 8:55

T18o57m77a92s 38F16e86j87f11a46r 6527928772479

Co s tim je za problem?

Po vetsinu zmeny nahrazen jeden bus druhym a navic 177 a 183 maji po dlouhou dobu stejnou trasu, tak to v oblasti Kobylis a Dablic rozdelili.

+1/−1
19.1.2015 10:41

J81a63n 94B81í89l21e63k 7894832264503

Na co ROPID sáhne, to opět zmrzačí!;-O

+2/0
19.1.2015 8:22

T88o88m19a53s 63M74a50l96y 6960312657493

Jaký smysl má změná v trasách 136 a 183? Obzvláště jen v jednom směru?

+4/0
19.1.2015 8:01

T86e12r26i 69S41i64r67o33v22a 5696277786587

Měla by smysl v obou směrech, hlavně pokud 136 budou i dál jezdit kloubáky. 183 mezi Prosekem a Čimicema je občas katastrofa, co se kapacity týče. Ale změnu jen v jednom směru taky nechápu...

0/0
19.1.2015 8:30

M14a91r34t14i50n 28W72a60l52l48n27e77r 6435460714120

Domnívám se, že se jedná o obousměrnou změnu. Termínem "ze směru od..." popisuje trasu z jedné konečné na druhou pro ty, kdo to místně neznají. Byla by změna z druhé strany jiná, bylo by popsáno, případně přidána poznámka "trasa se v opačném směru nemění".

Ale podložené to ničím nemám, jen to tak vnímám a chápu.

+5/0
19.1.2015 8:39

T95e79r25i 26S23i18r79o72v51a 5326347266927

Kéž byste měl pravdu :-)

0/0
19.1.2015 8:39

M38a29r70t39i94n 58W81a25l91l55n13e92r 6885430634980

Hlavně si neumím představit, že by linka měla končit na Sídliště Čimice, ale začátek linky na druhou stranu by byl na Vozovně Kobylisy.;-)

+1/0
19.1.2015 8:41

T91e96r28i 94S30i25r88o12v62a 5446947226607

Taky mi to přišlo poněkud neproveditelné... :)

0/0
19.1.2015 8:56

T62o28m92a55s 67M24a28l55y 6470472867883

Tak vzhledem k tomu, že i nyní obě linky jedou přes Vozovnu Kobylisy (s tím že 136 tam končí), tak se to dá protáhnout až do těch Čimic, což má svůj smysl, přecejen moc toho do těch Čimic nejezdí. 

Ale nejspíš máte pravdu, že to je v obou směrech, u ostatních linek to píší podobným stylem, četl jsem pouze linky, které se mě mohou týkat... Naštěstí nejsem jediný, kdo to po prvním přečtení špatně pochopil :-D

0/0
19.1.2015 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.