- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tramvaje fungují v Praze na principu fast foodu a jídla obohaceného látkami zvýrazňujícími chuť a vůni. Bacha na to!
To je výsledek z minulé diskuse. Tramvajová doprava je ve městě postradatelná a nahraditelná. Když už jezdí, musí usilovat o dostatečnou poptávku a podbízet se zákazníkům. Je to kapacitní doprava. Aby byla investice a hustý provoz oprávněný, musí tramvaj nalákat plno zájemců. Jinak jde jejich existence do kopru.
Jde o krátké intervaly. O jednodušší či žádné přestupy bez schodů a námahy. Jde o zbytečné okružní jízdy Prahou. O přímé spoje z Lhoty A do Lhoty B přes Václavské náměstí. Wifi. Klimatizaci...
Počet cestujících je v Praze limitován. Takže se odlákávají cestující metru a investice do metra se před zraky všech radostně znehodnocují.
To vše proto, že Češi tramvaje vyrábí a potřebují v Praze zákazníkům dokázat, jaký je to báječný dopravní prostředek. Proto je dobré, když Pražané zapomenou, že mají vlastní nohy, umřou o 20 let dříve a vedle podpory plzeňské byznysu šetří i sociální systém Česka.
Tramvaje jsou naopak skvely dopravni prostredek a v mnoha castech metropole jsou lepsi nez metro....
Ja temu Ropídu skutočně fandím a k tým zmenám trás liniek by malo dochádzať častějšije.
Týmto ludja majú možnosť nielen poznať aj iné čiásti nášej prekrásnej stovežátej matíčky Prahy a něbudú ako tupcí jazdít ibá jednú, či dvomi trasámi doněkoněčna a do zblbnutija, ale budú musieť aj premýšlať a mozok namáhať, což napomáha duševnej kondýciji a udržuje zdravije a mysel.
á - trapný troll se svým pseudojazykem opět na scéně!
kdybyste byl alespoň vtipný, ale vy jste vždycky jen směšný;
Tohle je všechno víceméně kosmetika. Spíš mě zajímá, kdy se konečně vrátí tramvaje na Václavák? To by byla zásadní změna k lepšímu. Ne jen pořád dokola, že se někde nějaké linky sloučí, nebo se nějaké lince o pár zastávek někde ubere a jiné jinde přidá...
Na co by se na Vaclavak vracela tramvaj? Stredem jezdi a jinak je to dobra pesi zona....
Tradiční ropidská mafie vytvoří nové jízdní řády a pak se lidé nedostanou do práce.
Autem, taxíkem, stopem,pěšmo, na kole...
Způsobů je víc, tak žádné výmluvy!
Nevím, čím si Smíchov zasloužil takové zhoršení tramvajové dopravy. V sedle pracovního dne jsou ze čtyř linek 2. Večer bude absence 14 na Barrandov zvlášť citlivá. Když se něco stane na Malé Straně, na Barrandov nepojede nic. Ropid zřejmě považuje za hodné zachování jen linky, které se přeplňují.
Mě to přijde, že podle změn v MHD se dá vypozorovat, kde bydlí tvůrčí pracovníci Ropidu
Teda v ropidu je zase popadl myšlenkovej trust. Jako fajn některý změny chápu, třeba sloučit 225 a 214 se nabízelo, ale zase proč je nesloučily pod 225 a vymýšlí tomu nový číslo, který každýmu prd řekne. Na kolejích jim, pro mě až nečekaně, došlo, že to co udělali v roce 2012 nebyl až zas tak super nápad, tak to teď žehlej, Ale zase proč si neudělat strejčka na další roky, tak nám tam vrzli pár přestupů který se třeba o zastávku míjej.
Ale hleďme na to z lepší stránky alespoň se zas pár měsíců nebudeme nudit při cestách do práce.
Dobrý nápad? K 225 vznikla 214 myšlenkovými pochody ROPRDU při posledním jejich velkém třesku. Takže (ro) prd dobrý nápad, ale odstranění s velkou slávou zavedeného nesmyslu.
Já jsem zase doufal v návrat 17 do Ďáblic, ale místo toho nám pošlou 10 celkem nelogicky k Muzeu a I. P. Pavlovu, což každý normální člověk z Ďáblic dojede metrem z Ládví na rozdíl od cílů Výstaviště v Holešovicích a Staroměstské, kdy se musí přestupovat. Každá změna je (samozřejmě, jen pro mne, každý to vidí jinak) k horšímu.
Nejezdila náhodou 10 "vždy" z Ďáblic na I.P.? Změnil se až úsek od I.P., ne?
"„Zásadně nesouhlasíme s omezením autobusových linek spojujících Břevnov s Hradčanskou a Vítězným náměstím. Požadujeme zachování četnosti a směru linek,“ uvedla zástupkyně starosty Prahy 6 Petra Kolínská (SZ). "
Zelení jsou opět idiioti - chtějí autobusy kopírující metro..
Tak oni mají trochu pravdu. Mezi Vypichem a Prašným mostem autobusy nekopírují budoucí metro, které jede přes Petřiny a Evropskou. Teď po Bělohorské a Patočkově přes Břevnov jezdí 180 na Dejvickou a 174 na Hradčanskou. Obě v krátkém intervalu a s kloubovými busy. Nově tam má jet jen 180 na Hradčanskou a spojení na Dejvickou, kde jsou mj. úřady Prahy 6 zmizí. Jediné řešení by bylo jet z Břevnova 180 k Nemocnici Motol a potom metrem a to není zrovna komfortní. Kapacitně bude jedna linka asi stačit, protože lidi, kteří jezdí 180 a 174 do Dejvic na metro přestoupí už v Motole, ale směrově to nevychází. Linku 180 chce vést Ropid na Hradčanskou, aby do budoucna mohla vjet do Blanky. Takže přání bude asi vyslyšeno tím, že najdou nějakou linku s normálními busy, kterou v intervalu méně významných linek pošlou z Vypichu na Dejvickou a bude vyřešeno.
Nektere zmeny dobre.... Ale treba vznik nesmyslne 19 a 2 poslat pres Holesovice az do Hostivare 1 vozem..... A 14 jen ve spicce, tak to je taky sila.... Ropid presunuje 22, aby se vyhnula kolonam na Hellichovy a lidem na Barrandov nasmeruje obe tramvaje prave pres Hellichovu... To jsem napsal jen poznatky z tras, ktere znam:-)
A kolik lidí jede na Barrandov tramvají z Malostranské nebo z Holešovic? Většina lidí na Barrandov jede z Anděla nebo ze Smíchovského nádraží a tam jim trasování tramvaje přes Malou Stranu nijak nevadí...