Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič autobusu pražské MHD zkolaboval za volantem a sjel ze silnice

Několik cestujících pražské autobusové linky 125 mělo odpoledne dobrodružnější cestu, než je v městské hromadné dopravě běžné. Řidiči se udělalo zle, autobus se proto samovolně rozjel a vyjel mimo silnici. Nikomu z cestujících se nic nestalo, řidiče odvezla záchranka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F10r43a59n12t44a 91T21i11m92a83n 7650408701720

Tohle se stávat nesmí. Já si zaplatím jízdenku a za svoje peníze čekám službu - bezpečné dopravení z místa A do místa B. Jestli je řidič nemocný nebo nalitý vůbec jako cestující nemusí nikdo řešit. Uvádí to víceméně smluvní přepravní podmínky snad všech dopravců, např.: Vztahy mezi dopravcem a cestujícím

V zájmu řádné péče o cestující je dopravce povinen:

zajistit bezpečnou přepravu podle jízdního řádu

0/0
25.1.2015 14:19

R84o89b83e46r82t 91H34e39g62r 3972271556175

http://www.youtube.com/watch?v=jvy37lQSpRw

0/0
24.1.2015 22:40

L30a34d89i74s36l79a20v 33P85r61o33t31i90v59a 7146876174144

To naši "chytrolíni" válející se v posl. sněmovně uvažují, že se bude chodit v 73 letech do důchodu a oni budou hnít v lavicích do 90 za zlodějské platy !!!!!!!!!!!!!!

+1/0
24.1.2015 18:52

K66a88r94e56l 85D87r74d94a 6703125697799

125 na Skalce je výmysl ROPIDu z posledních změn. Na Praze 11 se proti tomu protestovalo. Šlo o sloučení linek 125 (Háje-Smíchov) a 271 (Háje-Skalka) do jedné 125 (Smíchov-Háje-Skalka). Řešilo se hlavně, že 271 nabírá zpoždění v Hostivaři a přesná 125 se tím stane nespolehlivou. Což docela platí. Mezi Petrovicemi a Háji se kvůli nové 125 zařizoval vyhrazený pruh pro autobusy, aby se alespoň předešlo zdržení v koloně od Uhříněvsi.

  Námitky u ROPIDu neobstály. 125 je dlouhá jak týden. 47 minut mi sice přijde, že je na maximu, ale takových linek je v Praze docela dost. Je možné, že by to bylo důvodem kolapsu kousek před konečnou? Jak to vidí řidiči autobusů?

0/0
24.1.2015 0:01

V60l83a88s83t89i75m13i18l 38S60v60o49b98o37d59a 7253908415304

Á, tak je to tak. Taky jsem si myslel, že 125ka dříve startovala na Hájích.

Jinak tenhle koncept dlouhých tras autobusů úplně nechápu... 125ka není rozhodně jediná linka, která pak kvůli tomu nemusí jet podle jízdního řádu a to v některé části své cesty nikoliv jen o nějakou lehce tolerovanou drobnou časovou odchylku, ale třeba i o hodně minut.

0/0
24.1.2015 0:09

K51a55r93e60l 65D22r73d47a 6113985417189

Občas 125 jezdím z Hájů, a na obě strany. Mám pocit, že nechytá zpoždění v Hostivaři na Průmyslové, jak byly obavy. Spíš jezdí podle plotu od Jižní spojky. To je loterie. K tomu se také diskutoval vyhrazený pruh pro autobusy na Jižní spojce. Byl by třeba. Ale omezit proto celou Jižní spojku? Kdyby těch autobusů tudy jezdilo aspoň víc.

  Co mi ale vadí totálně, 125 byla nová linka a dostala nové čisté autobusy. Nastoupit na Hájích byla pohoda. 271 měla autobusy pěkně zrajtované. Nyní jezdí 125 v novém, není to tak strašné, ale je vidět že hlavní doprava pro sídliště Měcholupy-Petrovice autobusy odrovnává. Na Háje pak dorazí autobus plný lidí, pěkně zapařený, většina vystoupí na metro a nová parta jede na Smíchov v bordelu po předchozích cestujících. Je to takové nechutné a ztrácím ochotu si takové MHD vážit. Asi začnu jezdit s fixou, sprejem či diamantem a budu takové prostředí vylepšovat. ;-D

0/0
24.1.2015 8:37

J17a62n 15M10o49d42r17ý 2683379847

Už víte, proč létají dva piloti a chodí každý rok na velmi důkladnou zdravotní prohlídku?

+3/−6
23.1.2015 23:14

V97l74a15s38t55i56m57i37l 59S13v38o81b28o34d66a 7323328715264

Jenomže u letadla může druhý pilot převzít typicky řízení za kolegu, který by se zhroutil, zatímco nevím, jak by to bylo v současném autobuse možné ;-D.

Disponujete interní informací DPP o konání či nekonání povinných lékařských prohlídek jejich řidičů?

+2/0
23.1.2015 23:41

M38i11r18o96s51l53a86v 92B37u20d81a 9832722927652

Nedisponuje, jen kecá:-P

+3/0
23.1.2015 23:43

R56o28b55e36r65t 26Č88e72r49v37e79n35ý 5431809420260

Ač jsem názor pana Modrého ohodnotil mínusem, myslím, že nám chtěl možná říci, že pokud by se něco podobného přihodilo pilotovi, může (a velmi pravděpodobně i bude) to mít fatální následky, mnohem horší než v tomto případě v autobusu. Samozřejmě dva řidiči autobusu jsou holý nesmysl :-). I když... když jsme jeli do Španělska dálkovým, tak věřím, že druhý řidič na předním místě by v případě kolapsu toho co řídí byl ještě schopen leccos zachránit...

+2/0
24.1.2015 0:33

M19i44r51o98s82l88a77v 62Z84i67k62m30u27n76d 7289643874623

Nebyl, ten druhý řidič je přikurtován na vedlejší sedačce a měl by spát, aby byl svěží a odpočatý, až vystřídá kolegu po vyčerpání stanovené doby řízení ...

0/0
24.1.2015 16:10

J76a48n76a 95V15y10s48k38o68č68i71l28o52v22á 8937928729484

Jednou za dva roky, pokud zaměstnavatel neurčí častější interval.

0/0
24.1.2015 8:43
Foto

M30a93r82i66e 50M91e51t96l62i68c55k72á 9191244461802

Do padesáti let jednou za dva roky, po padesátce jednou za rok. Každých pět let psycho a EEG

0/0
24.1.2015 23:29

M14i93r49o23s39l51a59v 54B30u18d89a 9652252507362

Jo, takže v autobusech budou jezdit dva řidiči kdyby se náhodou jednomu z nich udělalo nevolno? Jinak, řidiči chodí na prohlídku každé dva roky a každý rok do autoškoly! Zdá se vám to snad málo?

0/0
23.1.2015 23:42

V34l13a78s43t92i78m19i96l 83S53v17o46b79o82d94a 7593568805714

Hlavně u letadla po drtivou většinu času, ne-li po celou cestu, si může "náhradní" pilot přepnout bez problému řízení (měl by na to čas), v autobuse by to vůbec nemusel stihnout a skončil by např. v příkopě i s "náhradním" řidičem :-).

0/0
23.1.2015 23:51
Foto

L18u98k53a59s 19Z78m43i38z45i42k 8112853810218

pokud požaduje řidič z povolání lékařské potvrzení i pro práci v noci, pak musí chodit na zdravotní prohlídku každý rok

0/0
25.1.2015 1:52

J41o31s68e39f 79H52a11n93y96á64š 2694319153

Jen umí číst a druhý psát?

0/−1
24.1.2015 11:50

J79o70s35e57f 42H84a52n42y36á79š 2534699643

*Jeden

0/0
24.1.2015 15:21

V58l50a72s64t81i66m34i34l 47S61v36o30b76o37d69a 7233128875894

Jo tak tudy jezdím autobusem velmi často :-). Akorát ne 125kou :-).

0/0
23.1.2015 23:01

V86l73a63s66t20i83m67i11l 39S78v15o50b25o68d24a 7933608315414

To je strašně vtipná lokalita. Tam je před tím mostem velmi široká silnice, která končí pouhým jedním pruhem pod mostem a řídí to tam semafor. Takže si tam krásně plynule jedete po luxusní silnici, abyste pak skončil ve frontě před semaforem.

Říkám tam tomu kanálek ;-D.

0/0
23.1.2015 23:11

A81d12a96m 79P42u19r97k37r65t 5566812288338

jj, ten podjezd tam je opravdu poněkud "specifický"

0/0
24.1.2015 0:02
Foto

O91l63i81n90a 94V82i61z79v23á65r94i54o41v21á 3218607612431

Kollik mu bylo roků ? Pokud se bude zvyšovat věk odchodu do důchodu bude takových nehod asi víc.Rv

+6/−4
23.1.2015 21:42

D19a91v69i15d 86P89r92a30ž57á21k 6564122532566

36

0/0
23.1.2015 22:00

V60l80a57s60t86i33m97i76l 68S60v67o45b11o34d10a 7973868755144

Á, paní už má jasno. Nevolno se smí dělat jen starším lidem ;-D.

+2/0
23.1.2015 23:03

J23a72n36a 63V85y75s90k96o73č35i50l33o21v22á 8477938609624

Pán je ironický a vtipný, že?

0/0
24.1.2015 8:45

B59o73ř38í44k 41P33u19l46k51r87á68b29e58k 1343798979407

Zaplaťpánbůh, kdyby usnul v 90 km/h na Jižní spojce....Rv

vlastně, jak to že nejsou na těchto trasách bezpečnostní pásy?

+1/−1
23.1.2015 20:58

P83e33t27r 71N83e94s35v33a51d28b37a 2564335636399

A co by tam jako dělaly???8-o

+1/−1
23.1.2015 21:17

M49i45l37o12s74l77a40v 12K53a48n34t13o38r54e75k 1269527231809

Boříku, na Jižní spojce je povolena 80;-O

0/−1
23.1.2015 21:55

T63o70m42á89š 74P77a12v20e89l15k80a 6896283343396

V metru by to mohlo dopadnout hůř.

+3/−1
23.1.2015 20:43

P77e32t62r 52N31e72s32v59a91d96b78a 2744125836429

V metru je tzv. pedál bdělosti jak mile z něj sundá strojvedoucí nohu tak se vlak zastaví....

+5/0
23.1.2015 20:58

Z51d98e68n16ě54k 61Z33a72b66a49v96a 1712584156774

v metru je pedál leda na houkačku - pokud zab.zař. má příjem kódu z trati, fíra nemusí nic dělat, jen dodržovat rychlost. Pokud vůbec nejede na auomat. Podobně to je na dráze - tlačítko bdělosti.

0/0
25.1.2015 18:37

J98i74ř61í 29N74o90v28á20k 3489691678254

V metru dost těžko narazí do sloupu veřejného osvětlení.

;-D;-D;-D

+8/0
23.1.2015 21:21

M85i15c40h25a13l 96M56a75l34a69t 6721681448532

A toto bude obrázek každodenního života čím dál častěji. To proto, že lidem vzali odchod do důchodu ve věku, kdy je to ještě důstojné.

+12/−1
23.1.2015 20:11

D59a94v13i33d 10P73r53a23ž97á14k 6224822182516

Nikdo nikoho nenutí, aby šel do důchodu až po 60. roce. Klidně může odejít dříve.

0/−5
23.1.2015 22:00

O32l87d29ř46i86c45h 47M67o35u34r93e74k 1111397534386

pane Pražák, vy jste hlava!

+5/−1
23.1.2015 22:07

D11a92v83i31d 41P33r17a25ž68á93k 6704722162366

Jsem

PS: Správně je to "Pane Pražáku"

+1/−5
23.1.2015 22:10

J12o30s88e15f 52F46i50l35i81p 3981162900

Asi usnul.

0/−2
23.1.2015 20:09

P68e77t39r 35N71e24s68v68a12d28b97a 2864205986799

I profesionální řidiči jsou pouze lidi. I když řidiči Pražské povrchové MHD se tak někdy nechovají  mají dojem že jsou nadlidi.

+3/−3
23.1.2015 20:05

V14l76a91s74t73i60m98i32l 73S85v95o85b17o87d75a 7213848255494

To je pravda. Zatím jsem neviděl žádného, který když se projevil, že by to udělal jinak, než nějakej protivnej, super důležitej a zamindrákovanej dědek :-).

0/−4
23.1.2015 23:00

K63a39t84e43ř31i56n13a 46V33a82š31á12k93o53v65á 5451582889335

ja tedy ano :-) 

Zrovna vcera pockal jeden na pani, ktera dobihala, a ani mu nevadilo, ze nakonec nejela. S nekolika jsem i popovidala, nekolik jich uz navadela, kdyz je na posledni chvili dali na neznamou trasu...

Ono vetsinou co ocekavate, to vic vidite :-)

+1/0
23.1.2015 23:42

V41l40a69s55t64i49m74i38l 61S80v36o17b23o70d70a 7453508285424

To není pravda. Tak rád bych chtěl potkat milého řidiče autobusů v pražské MHD ;-D.

Fakt máte na mysli pražskou autobusovou MHD? Že by někdy sjeli z předepsané trasy, to jsem v životě nezažil ;-D.

0/−3
23.1.2015 23:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.