- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těmito místy projíždím poslední dobou velmi často. ''Hloupých'' chodců jsem zde napočítal už stovky. Za prvé by si lidé měli uvědomit, že chodce nemá přednost, nikdy, pokud nemá zelenou na svém semaforu. Každou chvíli brzdím na poslední chvíli, protože nějaká nána s vysavačem si to štráduje rovnou před můj čumák, ještě na mě čumí, co si to dovoluji tam jet 30 km/h. K tomu se mi na zadek lepí nervózní taxík, kterej nechápe můj strach a snahu předvídat. To ty děcka všechno vidí a myslí si, že je to normální. Neměl bych obavu o jejich vychování, mám obavu, že jako všechny děti dělají to, co jim ukazuje starší generace. Pro mě, jako pro řidiče, je Vinohradská děs. MP a nekomentuji. Ale vzteká mě, když i v každý díře přibývají zpomalovaci semafory a takto frekventovaná místa nejsou chráněna. Prostě všechno naopak..
Vy si koledujete o citaci z trestního zákoníku:
..při řízení vozidla ohrožení chodce na přechodu a neumožnění nerušeného a bezpečného přejití vozovky bude řidič potrestán 4 body a až půl roku vězení ....
To se týká všech přechodů pro chodce, které je do vzdálenosti 50 m chodec povinen použít. Jinak chodec přechází silnici, ne přechod .... což je rozdíl.
A pozor na přizpůsobení rychlosti. Oni jsou doma, vy projíždíte, tak pěkně pomalu a co nejvíce přechodů pro chodce Vám přeji. Chodec spěchá více, než vy, protože mu utíkají minuty na placeném parkovišti. Taxíkáři jsou (víte co) a vy jste jim podobný. To, že někde je maximální rychlos 50 km /h ještě neznamená, že musíte jet 55, klidně jeďte i 20 km/h, když je v dohledu přechod pro chodce. Kdybyste byl na místě toho řidiče, už by děti byly mrtvé. Tímto děkuji, že řidič byl člověk, ne vrah, jako vy.
Mestska policie se uz drahnou dobu omezuje na vybirani pokut a koukani do kamer - zadny div, ze na dulezitych mistech chybi
Ono je otázka jak chodci prokážeš, že šel špatně... Zvlášt v dnešní době klidně pošle policii do pr... Když ho vezmou potom do klepet, tak je to brutalita a výsledek je takový, že policista skončí před GIBS resp. Inspekcí MP...
Obklopili jsme se všudypřítomným systémem, který znamená zhoubu.
Tak to měly děcka kliku že tam jelo auto a ne tramvaj.
Děcka měla kliku, že auto řídil pozorný řidič, který nejel kolem tramvaje jako prase a v nepřehledné situaci jel pomalu. Předvídavost zachraňuje životy.
Pokud opravdu vybehli zpoza tramvaje! Je to chyba děti. Ale zarazilo me jedno,pisou tu,ze se dělá nějaká oprava a auta musí jezdit po tram,trati mezi ostrůvky.to tam jezdí tolik tramvaji,ze by byl problém tam dat semafor,který hodí pro auta červenou při vjezdu tramvaje do zastávky? Jako je to na Jana Masaryka,první zastávka tram 22 a 4 z Míraku? Jinak děti to vidí převážně u dospělých. Zkuste chvíli někde tát na takovém místě a uvidíte kolik jich poctivě dojde na přechod. At se brzo uzdraví a pamatuji si,ze pozornost musi byt vždy.
To není mezi ostrůvky, je tam jen v jednom směru.
Jak je na videu vidět, přímo před barem je přechod se semaforem. Ale před školou ne. Děkuji Václavu Míčkovi za nejlepší názor v této diskuzi.
Vtipné, jak někdo může v souvislosti s tímto článkem napsat něco jako "nevychované dítě". Jako by každý v jejich věku chodil všude tam kde má. Vždycky dělal jen to co má a nikdy to, co nesmí. Ano, je to chyba těch dětí, ale není to nic, co by se nedělo dnes a denně. Když na takové ulici je ZŠ a přechod nedají co nejblíže ke škole, tak musí počítat s tím, že ty děti nebudou chodit XX metrů daleko, ale prostě si to zkrátí. Tak ať buďto předělají přechod, nebo každé ráno dají hlídkující policii jak je na mnoha místech běžné. Vždycky určitá část dětí bude mít v tomto věku stejný přístup jako ty dvě děti dnes ráno. Stejný přístup, jako měla většina z nás v jejich věku.
Pokud ještě ve 12ti letech neumí přecházet silnici, pak je něco špatně. Ne s dopravní infrastrukturou, ale s dítětem.
Jo kde je disciplina v Od mala obchazeni vsech veci.......
Předškoláci dělají chyby. V USA mají školy i okna zamřížovaná.
Každý kdo přechází za zadkem tramvaje je xxxx. Není vidět a hlavně ho nevidí ani řidič z druhé strany...
Že tam není přechod? Ale je, akorát se k němu musí dojít... A když už nechci po přechodu, tak musím dodržet základní pravidlo provozu. Vidět a být viděn!!!
A co když přecházím za zadkem tramvaje po přechodu?