- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Telefonovat ve vagonu-pro me znak buranstvi.Stejne jako u oběda, ve vytahu. Pokud jsem v uzavrenem prostoru s vetsim mnozstvi lidi odejdu, nebo to resim sms/prip akutnim telefonatem o nekolika vetach. Ono, kdyz se podivate, kdo telefonuje v takovem prostoru, je to většinou "prosty clovek" nebo macho.
Kolikrát mi někdo zavolá, tak to zvednu a řeknu, že zavolám později, je to rychlejší než vypnout volajícího a psát mu sms, že zavolám později, kterou si ani nemusí přečíst. A ten hovor zabere jen 3s, koho bych tím asi rušil....
Haha, konečně si zahraju v metru World of Tanks
O tom, že si veškeré investice dají ze svého se operátoři nehádali. Jen DPP byl nestoudně nenažraný a ještě si představoval, že mu budou platit nehorázně vysoký nájem.
O původu investic taky není řeč, to bylo jasné od začátku. Dopravní podnik jen trval na tržním pronájmu, chudinky operátoři na "sociálním", o tom se vedla celou dobu debata...
Kašlání, smrkání, roznášení nemocí a celopražské epidemie, zívání na celé kolo, ranní kosmetika, pojídání kde čeho hlavně "voňavého", přehrabování šustivých tašek, chroptící sluchátka, hudba a zvuky z repráčku, dupání do rytmu, nohy na sedačce, počůrané a opatlané sedačky, pohozené obaly od potravin, páchnoucí oblečení z kterého opadává špína, smrad upocenců, smrad asociálů, smrad bezdomovců, nepouštění sednout, hlasité rozhovory kamarádek a skupinek, řádění opilců, zvracení opilců, vandalové v akci... "atentáty a teror vůči spolucestujícím". A teď ještě mobily. Ano, to je skutečně tragické.
Vy jste ze sve oktavky nevylezl uz hodne dlouho, ze?
Hurá, to se rapidně zlepší nálada v naší matičce měst, protože dívat se na ty nervózní lidi, že musejí být deset až dvacet minut bez fejsbůčíku nebo že nemohou někomu stejně dlouhou dobu zavolat, mi ničilo srdce
Na Dejvické vzhledem k obvyklému počtu cestujících ve špičce obvykle není dost prostoru ani pro vytažení mobilu z kapsy, tak uvidíme....
Proboha, jen to ne! To budeme pořád poslouchat nějaké kvokající slepice, sdělující na celý vagon naprosté zbytečnosti.
V dnešní době už nejde tak o hlasové služby, jako o data. Takže já to vítám :)
Umožnil bych pouze data, sloty pro hlasové přenosy bych v metru neaktivoval.
já se na to netěším. metro je poslední dopravní prostředek, kde každý druhý neobtěžuje hlasitým telefonováním....
nechapu ty brbrali co s tim mají problém! Třeba jako mimoprazsky když potrebuji napr prerezerovat bus protože třeba stiham drivejsi tak to v metru nejde protože když zacnete musite cekat na perone a i tam je signal tak pomalej ze i snek by se plazil rychleji. Nebo když by se něco stalo tak si také nezavolate..
Myslim že na tísňovou linku se dovoláte i v metru?! Nevím ještě jsem to naštěstí nemusel použít...