Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní nádraží upravuje provoz, začala oprava střechy za půl miliardy

Velká oprava střechy nad nástupišti hlavního železničního nádraží v Praze začala. Cestující musejí počítat s jednou z největších a nejdelších výluk - následující dva roky některé vlaky pojedou přes Masarykovo nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R14a67d80e75k 66J71a74n72a24t60a 9315956234222

"Na hlavní nádraží například nebude zajíždět valná většina spojů z Děčína"

To je zavádějící tvrzení. Většina cestujících z Děčína dává přednost rychlejším vlakům EC, které na hlavák jezdit nadále budou.

0/0
2.2.2015 21:50

J98o18s78e39f 29K80u92b41e81š 9345865279944

Cestujících... Ovšem ne spojů :)

0/0
3.2.2015 7:54

P25e36t80r 96Š88k15o88d76a 5477890884700

"Dodává, že část vlaků mířících z Řevnic až do Úval bude odkloněna na Masarykovo nádraží, kde budou muset cestující přesednout na linku S1."

To je dost nešťastné vyjádření. Pochopil bych z toho, že vlak jednoucí od Řevnic pojede z hlaváku na Masarykovo nádr., kde cestující přestoupí na jiný vlak, což je nesmysl.

A odklonit trasu Praha Masarykovo nádr. - Kladno? Já myslím, že spíš dojde ke jejímu zkrácení do Dejvic.

+1/0
2.2.2015 12:07

J88a48n 10J32í31c94h89a 8820250108541

Od revnic to bude koncit na hlavaku, z uval na masarycce.

0/0
2.2.2015 12:43

P64a18v74e81l 38M78a79t62o79u50š45e93k 5750347548414

Samozřejmě, ale v článku je to napsáno blbě, taky mne to zaujalo.

0/0
2.2.2015 16:35

J29i75n32d19r47a 88V90o29š57t71a 1464914509712

to není nešťastné, ale hloupé vyjádření, protože ze Řevnic se objektivně na Masaryčku nic odklonit nedá. To jde pouze z Úval, což se také stane. Taky se divím, že tyto základní věci nestojí autorům a mluvčím za ověření.

0/0
2.2.2015 16:05

O26l50d60ř27i15c24h 60S35l19á23d67e48k 4532752231236

Dá, ale úplně blbě, přes Smíchov/Krč - Vršovice, Malešice, Libeň, prostě kolem Prahy;-) Ale z tohoto hlediska je to úplně zhovadilé vyjádření, to je pravda :-)

0/0
2.2.2015 19:16

P54a90v11e29l 67M72a76t21o62u44š60e13k 5450467388184

O Negrelliho viaduktu (a o jeho plánované rekonstrukci, která by snad měla být jedním z prvních kroků rekonstrukce celé tratě Praha - Letiště Ruzyně / Kladno) se stále píše pouze v souvislosti s tratí Praha - Kladno. Ale jezdí přes něj i vlaky směr Kralupy a Děčín, nyní dokonce navíc (resp. opět po letech) i rychlíky, odkloněné z hlavního nádraží. Teprve až dojde k souběhu obou rekonstrukcí, tedy hlavního nádraží i Negrelliho viaduktu, se cestující konečně dočkají toho "nejlepšího". Všechny vlaky směr Kralupy budou začínat v Holešovicích, v Libni nebo v Bubnech? Nebo budou jezdit z Masaryčky přes Holešovice?

0/0
2.2.2015 11:20

L46u38k89á27š 87Š61m73a29h31e15l 2187824652704

Vlaky mají končit na provizorním "nádraží" Praha - Vltavská (někde v areálu bubenského nádraží), s přestupem na metro C.

+1/0
2.2.2015 11:45

P74e76t73r 66N69o26v34o76t93n15y 3869252659112

Rychlíky by nemusely přes Negrelliho viadukt.

0/0
2.2.2015 15:26

P77a23v96e11l 76M38a58t35o87u61š48e35k 5680957208834

Osobáky koneckonců taky ne. Ale když to občas jede odklonem "přeložkou" přes Holešovice (mimo holešovickou zastávku) dnes, většinou to udělá dost velké zpoždění. Ta trať přes Balabenku je asi nějaká zatracená.

0/0
2.2.2015 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.