Diskuze

Hlavní nádraží upravuje provoz, začala oprava střechy za půl miliardy

Velká oprava střechy nad nástupišti hlavního železničního nádraží v Praze začala. Cestující musejí počítat s jednou z největších a nejdelších výluk - následující dva roky některé vlaky pojedou přes Masarykovo nádraží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Na hlavní nádraží například nebude zajíždět valná většina spojů z Děčína"

To je zavádějící tvrzení. Většina cestujících z Děčína dává přednost rychlejším vlakům EC, které na hlavák jezdit nadále budou.

0 0
možnosti

Cestujících... Ovšem ne spojů :)

0 0
možnosti

P45e75t92r 79Š86k28o33d47a

2. 2. 2015 12:07

"Dodává, že část vlaků mířících z Řevnic až do Úval bude odkloněna na Masarykovo nádraží, kde budou muset cestující přesednout na linku S1."

To je dost nešťastné vyjádření. Pochopil bych z toho, že vlak jednoucí od Řevnic pojede z hlaváku na Masarykovo nádr., kde cestující přestoupí na jiný vlak, což je nesmysl.

A odklonit trasu Praha Masarykovo nádr. - Kladno? Já myslím, že spíš dojde ke jejímu zkrácení do Dejvic.

1 0
možnosti

J84a64n 39J93í74c11h75a

2. 2. 2015 12:43

Od revnic to bude koncit na hlavaku, z uval na masarycce.

0 0
možnosti

O Negrelliho viaduktu (a o jeho plánované rekonstrukci, která by snad měla být jedním z prvních kroků rekonstrukce celé tratě Praha - Letiště Ruzyně / Kladno) se stále píše pouze v souvislosti s tratí Praha - Kladno. Ale jezdí přes něj i vlaky směr Kralupy a Děčín, nyní dokonce navíc (resp. opět po letech) i rychlíky, odkloněné z hlavního nádraží. Teprve až dojde k souběhu obou rekonstrukcí, tedy hlavního nádraží i Negrelliho viaduktu, se cestující konečně dočkají toho "nejlepšího". Všechny vlaky směr Kralupy budou začínat v Holešovicích, v Libni nebo v Bubnech? Nebo budou jezdit z Masaryčky přes Holešovice?

0 0
možnosti

Vlaky mají končit na provizorním "nádraží" Praha - Vltavská (někde v areálu bubenského nádraží), s přestupem na metro C.

1 0
možnosti