Diskuze

Pražské radnice odmítají změny v MHD. A pochybuje už i magistrát

Dubnové změny v pražské městské hromadné dopravě možná narazí. Velké radnice se proti nim bouří. Například Praha 6, jíž se sešly tisíce připomínek, změny takového rozsahu odmítá. Znepokojení už vyjádřil také radní pro dopravu Petr Dolínek. Věří, že Ropid svůj návrh obhájí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všechny tyhle Ropidy, Idoly, Koridy jsou jen dalsi zbytecni úředníci kteří hledají problémy tam kde pred jejich vznikem nebyli....

3 1
možnosti

J60i30ř77í 67J13o81z91a

10. 2. 2015 17:35

Mě by fakt zajímalo jak ROPID za 14 dní dní stihne zpracovat cca. 2800 připomínek. Největší pitomost je převedení linky 22 v úseku Národní divadlo - Malostranská do úseku Národní divadlo - Staroměstská - Malostranská. Důvod je prostý, vzhledem k tomu, že denně jezdím z/do práce ze Staroměstské tramavají tak při každé výluce na Újezdě či na Malé Straně jezdí tram 22 právě přes Staroměstskou a snad každá tramvaj jezdí právě v úseku od Národního divadla na Malostranskou prázdná a hlavně na Smetanově nábřeží díky zácpám chytají tramvaje zpoždění a to o dost vyšší než když jedou přes Malou Stranu.

2 1
možnosti
Foto

Jak? Udělá tak 2 až 3 kosmetické úpravy a na všechno se jinak vybodne. Lidi zase budou nadávat řidičům a Dopravnímu podniku, zatímco ROPID bude vysmátej jak lečo, on, pán nad pražskou a příměstskou dopravou.

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

M41a20r96t26i10n 56Š50u70l88c

10. 2. 2015 17:26

Že by proto, že od poslední změny uplynuly 3 roky, udělaly se nové přepravní průzkumy, jsou námitky od MČ a tak se to vezme z jedné vody na čisto. Doteď nikdo nenapsal a možná to ani nezjišťoval, jestli některé ty změny na druhém konci Prahy nevycházejí z rok, dva roky starých připomínek, které se teď ROPID rozhodl realizovat, jen už si na radnicích nikdo nepamatuje, že ty připomínky podával...

0 0
možnosti

P68e97t93r 79H91a11n11z93a45l

10. 2. 2015 15:26

Vždy, když se něco mění, tak jsou lidé nespokojení. Je jasné, že když třeba někteří měli dosud u baráku zastávku autobusu a teď budou muset 200m na metro, že je to třeba štve, ale to bychom se nikdy nepohnuli, kdyby se pořád jen hledalo řešení, které nebude nikomu vadit.

8 11
možnosti

A to povcazujete za normalni ze 40tisicove sidliste bude mit interval co pul hodiny u tramvaje a busu mimo spicku? Tohle jen nazene lidi do aut. Pul hodiny cekat proste nebudou chtit a pak se na ty silnice muzeme podivat.

3 3
možnosti

M42a17r27t75i92n 68Š29u90l59c

10. 2. 2015 15:12

Já nevím, ale MHD v Praze doplácí magistrát, ten má mít firmu (a má ROPID), která naplánuje dopravu v rámci toho, aby dodržela ZDO a zároveň optimálně využila prostředky, které na dotace MHD magistrát má. Vždy se to někomu nebude líbit a ozvou se samozřejmě jen ti, kterým se změna nelíbí, protože ti, kterým se líbí, se nemají důvod ozývat. Radnice MČ sice můžou podat připomínky a pokud tyto nebudou akceptovány, měly by si svou linku, kterou považují za nezbytnou, dotovat ze svého rozpočtu. Protože jen to je může donutit k tomu, aby se podívaly, jestli tou jejich linkou někdo jezdí a nebo vozí vzduch. Dokud se na tom nebudou podílet, budou jenom prskat a chtít nesmyslné změny, protože z cizího krev neteče. Četl jsem připomínky své MČ k návrhu nového linkového vedení a ten kdo je psal, vůbec netuší, jak se MHD plánuje.

12 1
možnosti

No kdyby někoho zajímalo, jestli se vozí lidi, nebo vzduch, tak by nikdy nebyla schválena nynější nová část trasy metra A.

4 0
možnosti

J79a27n 85B32í80l20e43k

10. 2. 2015 15:12

Zatím jsem od ROPIDu žádné dobré změny nepozoroval. Taktika měnit JŘ často je rozhodně k jejich kvalitě nevede!

19 0
možnosti

Já hlavně nechápu, proč by se takto zásadní změna měla odsouhlasit takhle narychlo. Co by se stalo, kdyby to všechno opravdu promysleli, pořádně prověřili všechny ty připomínky (řada z nich bude nepochybně nesmyslná), potom to doladili a spustili třeba až od září. Ten Dolínek mi zatím přijde jako rozumný člověk, tak pevně věřím, že to Ropidu hodí na hlavu k dopracování

9 0
možnosti

M55a17r46t33i56n 58Š68u67l20c

10. 2. 2015 15:19

Protože když prodloužíte metro za 20 miliard a přidáte 4 stanice, s tím, že provoz bude ročně stát přes 300 milionů, tak by asi bylo dobré ušetřit něco na povrchu. Přece, když ze Stodůlek/Petřin/Řep/Červeného vrchu jezdili lidé tramvají/autobusem na Hradčanskou/Dejvickou a přesedali tam na metro, tak už pojedou metrem z Motola/Petřin/Červeného vrchu a to znamená, že ty tramvaje/autobusy by do září jezdily prázdné... a jen by se za ně platilo...

4 5
možnosti

takto se vysloveně těší na změny P-13 (cituju z http://www.praha13.cz):

"Starosta David Vodrážka v úvodu setkání informoval zástupce organizace ROPID o nesouhlasu vedení Prahy 13 a mnoha občanů s navrhovanými změnami.  Seznámil je také s usnesením Rady MČ Praha 13 z 26. ledna, které označilo návrh připravovaných změn „za neakceptovatelný a v rozporu s dosavadním jednáním"

13 0
možnosti

Už jsem psal na radnici Prahy 13, co tu o nich šíří Agrofertdnes za pomluvy;-D

0 0
možnosti

Lidé obecně nemají rádi změny, takže je zbytečné tomuto dávat nějaký velký význam.

2 10
možnosti