Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se do nových stanic metra. Už tudy projela první souprava

Novým úsekem „zelené“ linky metra A projela poprvé regulérní souprava. Stalo se tak v noci z pondělí na úterý. Podle dopravního podniku se při jízdě nevyskytly žádné problémy. První souprava s cestujícími by se do čtyř nových stanic měla vydat 6. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B45r83o76n26i75s53l46a59v 58G50a33b56r40y15š 2772489471

Pominu-li ne příliš vhodné prodloužení trasy, tak je ta technika úžasná. :-)

+2/0
13.2.2015 22:04

E53v80ž68e71n 33P20o33l51á24k 3178848161693

Nádhera, už aby to jezdilo. Dneska jsem se na Veleslavíně vůbec nevešel do tramvaje a následně se mi totéž málem stalo na Dejvické v metru.

+1/0
13.2.2015 19:21

M26i57r62o90s97l43a52v 66G21r19o47s87s92m19a51n75n 8382249914

Metro na Dejvické ale volnější nebude. Spíše naopak.

0/0
14.2.2015 12:13

E65v42ž49e67n 92P87o21l72á52k 3748608451603

Tak bude alespoň průchodnější stanice. Anebo to Ropid konečně přiměje trochu zkrátit intervaly, když už to museli napásmovat do 3 stanic.

0/0
14.2.2015 17:53

L52u87k34á74š 92G49a17l43k94o 7791415704303

Video nic moc. Skoro mi přijde neaktuální. Ale hlavně že je ze všech stran reklama.

+2/0
13.2.2015 18:45

V82l40a10d81i74m85í92r 92M49a37c75h89á69l13e85k 9695983916606

Totálně vyhozený peníze.Podél trasy žije velmi málo lidí a navíc maji úplně novou tram.linku.A motol?Tam jezdí nemocný většinou taxíkama a nebo autama..Co třeba Modřany kde žije asi stokrát víc lidí ale neměli tenkrát Béma..

+6/−5
13.2.2015 18:45

E72v85ž44e14n 84P75o82l88á17k 3578698611183

Pán je zřejmě odborníček. Nová tramvajová linka znamená, že metro není potřeba?? Takže kdyby se linka jmenovala staře, tak by potřeba bylo? A těch stokrát víc lidí jste si vycucal odkud? Vážně, logika že "město má utrácet tam, kde bydlím já " je nádherná.

+2/−2
13.2.2015 19:23

V95l71a14d79i72m70í98r 74M51a67c13h60á57l84e32k 9455303736956

Pán to tam totiž zná jako svoje boty a to zapoměl ještě napsat že na stejné lince jezdí ještě i autobusy.To metro bude celý den prakticky prázdný..

+2/−3
13.2.2015 19:31

E87v80ž96e43n 48P36o25l16á91k 3958858441793

Prosím??? A došlo vám, že ty autobusy už tam jezdit nebudou a že nová linka tramvaje je tam proto, aby nahradila tu původní, která měla mnohem větší kapacitu? Ještě řekněte, že metro jen zbytečně konkuruje chodníkům a pěší dopravě.

+2/−1
13.2.2015 19:59

V74l66a92d96i98m16í96r 38M91a84c31h28á41l53e36k 9895593536856

A došlo vám že autobusy budou muset jezdit dál protože místo na letišti metro ukončili na konci světa..?

0/0
13.2.2015 20:13

E83v73ž72e37n 98P38o64l53á57k 3638168781653

Od Letiště nebo Kladna na Veleslavín je to dál, než na Dejvickou?

0/0
13.2.2015 20:17

V32l32a84d89i90m35í45r 24M75a67c94h94á75l24e16k 9825873256426

Jediný plus za ty miliardy je že se ulehčí Dejvické a to je za takový prachy hodně málo.

0/0
13.2.2015 20:26

M52a10r60t16i12n 39Š93t67r43o61s 4499737850168

Jsem z Prahy 6 a neznám moc lidí, který by se cesty Prahou díky těmto stanicím nějak výrazně zrychlily. Trasa je klikatá a pomůže hlavně lidem co jednou z Dejvic do nemocnice, ale to je trochu drahá legrace :(

+7/−4
13.2.2015 17:54

M64i94l18o67s46l97a33v 17J71a17n15o76u41š32e23k 3576703683488

Je to alternativa k jízdě tramvají/busem, což já rád vezmu, protože z těch tří mi metro přijde nejkomfortnější :-). Časově to neušetří v případě busu skoro nic, v případě tramvaje tu nějaká menší časová úspora bude.

+1/0
13.2.2015 18:42

P73e35t64r 71V26i82n60t96r66l11í61k 3366924191

nezatracoval bych to, nevíte co bude za pár let... nová výstavba, firmy, atd..

+2/−1
13.2.2015 19:07

E88v20ž29e97n 24P51o26l18á45k 3378528101343

A to, že je Dejvická tou nejvytíženější stanicí celého metra, je podle vás naprosto v pořádku?

+1/−1
13.2.2015 19:24

O96t70o54m84a90r 79T34h21o79m10a 2325917836845

ale nepovídejte, zkuste se někdy ve špičce dostat z nemocnice na Václavák autem, metro to ted´ zvládne za 15 min , budete mít co dělat , tramvaj i busy jsou samozřejmě díky staničení ještě mnohem pomalejší..

+1/0
13.2.2015 19:40

B11o66h15u19s80l22a67v 52K21r93á59l55í27k 2321650899376

Staničení je zase něco trochu jiného.

+2/0
13.2.2015 20:21

J29i26ř57i63n35a 22S25a70v55o68v97a 1181205956153

R^;-)

0/0
14.2.2015 21:47

J39a65n 24M51a39z28ů71r87e66k 2538584608355

mohl by mi někdo vysvětlit, proč když DP staví v poslední době metro, tramvaj, tak stanice jsou tak pompézní? Nechápu, proč podzemka musí mít na povrchu ještě k tomu ocelovo-skleněnou  konstrukci několik metrů do vzduchu....u tramvaje třebe nechápu trasu na barrandov (jsem z barrandova), jako sorry, ale kdyby se ty stanice dělaly rozumně, tak je levnější....za tohle plejtvání bych někoho na magistrátu nakopal

+8/−3
13.2.2015 17:43

V44a61c12l55a89v 72K13u74b36i31s 5741541889487

Tak na Barrandove jsou az na K Barrandovu vsechny OK. Doba zeleznych budek na zastavkach uz skoncila a treba Chaplinak perfektne zapada do okoli.

+2/−1
13.2.2015 18:09

M34a53r68t43i11n 96S54t25i61b17u24r59e18k 5575385903195

Byl jste třeba "v poslední době" na Hradčanské? Tam vybudovali dva nové výstupy z metra, obyčejný výstup z metra, místo toho je gigantická konstrukce ze skla a kovu, design 70 až 80.let, co k tomu říct. Autor vezme peníze, je to zbytečné a vypadá to příšerně.

+4/−2
13.2.2015 18:33

B75o60h89u35s92l65a52v 28K47r92á39l13í43k 2491950499796

Nepomlouvejte 70. a 80. léta. Tehdy se stavělo střízlivě a účelně.

0/−2
13.2.2015 20:20

M46a44r96t20i57n 62S79t29i10b93u40r39e63k 5555465443225

Příkladem budiž budova Sjezdového paláce, dnes Kongresové centrum v Praze 4 u Vyšehradu.

+3/0
13.2.2015 21:18

E98v92ž97e22n 40P86o26l24á62k 3148248211273

Kolik přesně ta "pompéznost" stála a o kolik by váš osobní projekt byl levnější, pane inženýre?

0/0
13.2.2015 19:25

J67a27k19u38b 20S93ú92k97e28n97í19k 1158920719

Už se těším, cesta do práce se mi ulehčí o 100%:-)R^

+4/0
13.2.2015 17:30

J21a88r83o46s92l68a31v 49K13a50d66l15e56c 5791949932571

To je teda obrazová dokumentace...Rv

0/0
13.2.2015 16:34

G65a17b81r36i23e29l 35P45i52n50t23é80r 3937885160479

tak Borislavka asi nemá stanici ;-(Rv

+2/0
13.2.2015 16:09

E24v15ž35e78n 67P31o52l95á27k 3238678701143

Ale má, jen byla přebořislavkována na Horoměřickou.

0/0
13.2.2015 19:26

R46a23d13o33s49l53a97v 20K44l96a68u57d11a 5494278174682

To osvětlení na Petřinách vypadá zajímavě. To je tak na to aby se o to někdo přerazil.

+1/−4
13.2.2015 15:26

V19á61c59l67a42v 74M69í25č89e44k 5643848187104

Když se člověk při prohlížení fotek snaží vnímat pouze vizuální stránku a nepohlížet na to, kolik to stálo, tak si to i docela užije..:-) Úsměvný mi přijde, jak se před výstavbou vždy mluví jak se to dělá kvůli tomu, aby to ulevilo dopravě, ale jakmile se blíží termín otevření, tak se dělá vše proto, aby se dopravě uškodilo. viz. nové změny v MHD

+4/−5
13.2.2015 15:23

T60o63m40á16š 37J20o56u54s44k18ý 6360784

No nicmoc. Jen táhlá díra v zemi.

+3/−8
13.2.2015 15:08

D18a65n30i65e80l34a 87U57r14b16a20n45o14v47á 2434180585186

Ta druhá fotka v galerii mě dost vyděsila - nejdřív jsem si myslela že se tvůrci metra zbláznili, když tam dali nástupiště šířky tramvajového ostrůvku, než mi došlo že to je někde v tunelu. ;-D

+26/0
13.2.2015 14:58

J42a35n 36J96a18n93e69č43e88k 9960213640266

To jsou ty ušetřené 2,5 mld ;-D

+9/0
13.2.2015 15:30

M51i40c62h66a13l 93P33a63v39l95á59t 9943543534939

Setrilo se na kde cem, namatkou treba na P+R.

0/0
13.2.2015 16:50

P11e88t76r 48V94i36n74t11r52l20í57k 3366954461

myslím, že jste nebyla sama ;-D

0/0
13.2.2015 19:08

E45v90ž45e49n 88P68o15l51á80k 3398238351533

Někteří zdejší diskutéři by to tak v zájmu úspor postavili...

0/0
13.2.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.