- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne to prijde spis jako kapsle ampicilinu 😉 Tenhle monolit ok, ale ponorka des bes...
Neviděl jsem ostatní návrhy, ale rozhodně každou takovou invenci vítám!
Betonovy monolit - poprsi, stojany - roztazena tanga. Neurazi, nenadchne. Monolit dobre, ponorka uz mnohem mene. Zvenku nic moc. Ale chapu, ze zrovna na Pe3nach se nemuselo delat nic honosneho, kdyz se tu neplanuje stavet zadny soukromy obchodni komplex, jde jen o cestujici z maleho sidliste...
Může mi někdo vysvětlit smysl té věci s těmi luxfery? Dozorčí? On je ještě dnes někde dozorčí na nástupišti? Když jedním směrem není vůbec vidět? A kam vede to schodiště? To nešlo udělat někde mimo nástupiště?
Česká architektura postupuje mílovými kroky ...... otázkou zůstává kterým směrem :) https://www.facebook.com/Archwars/photos/pb.226911423997561.-2207520000.1424933211./770590636296301/?type=3&theater
"stavaři mu říkají dámské poprsí popřípadě pozadí" - hezky slušně řečeno, jen už vidím, jak ten dělník to říká přesně těmito slovy
Nádhera. Místo, aby postavili metro na letiště, končí někde v Motole. A jede přes Petřiny. No, potěš p...l.
Aneb jak může vypadat "moderní" metro u nás a jak třeba v Budapešti. A to ta cena, za 1 stanici prodloužení - 5 mld., za 1 stanici v Budapešti - 4 mld.
Ponorka je zjevně pojmenována podle plánované choroby dozorčího.
Vstupní objekt definitivně zazdil prostor pro možnou tramvajovou spojku Petřiny - Vypich. Silničkou klikatící se okolo něj projede jen hodně šikovné auto.
to je velmi zajímavý názor. Můžete uvést aspoň jeden důvod, proč budovat tramvajovou spojku Petřiny-Vypich a vést ji Brunclíkovou. Tato ulice je už dnes částečně jednosměrná slouží především k parkování obyvatel přilehlých panelových domů. Navíc když stejný spoj dnes zajištují autobusy - a nejsou příliš vytížené.