Diskuze

CESTA NOVÝM METREM: Petřiny. Na nástupišti upoutají bublina a ponorka

Pořádná „štreka“ čeká cestující, kteří se vydají na nástupiště nové stanice metra Petřiny. Je totiž 37 metrů hluboko pod terénem, ze čtyř nových stanic vůbec nejhlouběji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne to prijde spis jako kapsle ampicilinu 😉 Tenhle monolit ok, ale ponorka des bes...

0 0
možnosti

Neviděl jsem ostatní návrhy, ale rozhodně každou takovou invenci vítám!

0 0
možnosti

Betonovy monolit - poprsi, stojany - roztazena tanga. Neurazi, nenadchne. Monolit dobre, ponorka uz mnohem mene. Zvenku nic moc. Ale chapu, ze zrovna na Pe3nach se nemuselo delat nic honosneho, kdyz se tu neplanuje stavet zadny soukromy obchodni komplex, jde jen o cestujici z maleho sidliste...

0 0
možnosti

Může mi někdo vysvětlit smysl té věci s těmi luxfery? Dozorčí? On je ještě dnes někde dozorčí na nástupišti? Když jedním směrem není vůbec vidět? A kam vede to schodiště? To nešlo udělat někde mimo nástupiště?

0 0
možnosti

Česká architektura postupuje mílovými kroky ...... otázkou zůstává kterým směrem :)  https://www.facebook.com/Archwars/photos/pb.226911423997561.-2207520000.1424933211./770590636296301/?type=3&theater

0 0
možnosti

"stavaři mu říkají dámské poprsí popřípadě pozadí" ;-D - hezky slušně řečeno, jen už vidím, jak ten dělník to říká přesně těmito slovy;-D:-P

4 0
možnosti

Nádhera. Místo, aby postavili metro na letiště, končí někde v Motole. A jede přes Petřiny. No, potěš p...l.

0 0
možnosti

Aneb jak může vypadat "moderní" metro u nás a jak třeba v Budapešti. A to ta cena, za 1 stanici prodloužení - 5 mld., za 1 stanici v Budapešti - 4 mld.

0 0
možnosti

Něco novějšího by už nebylo?

0 0
možnosti
Foto

Ponorka je zjevně pojmenována podle plánované choroby dozorčího.

Vstupní objekt definitivně zazdil prostor pro možnou tramvajovou spojku Petřiny - Vypich. Silničkou klikatící se okolo něj projede jen hodně šikovné auto.

2 3
možnosti

to je velmi zajímavý názor. Můžete uvést aspoň jeden důvod, proč budovat tramvajovou spojku Petřiny-Vypich a vést ji Brunclíkovou. Tato ulice je už dnes částečně jednosměrná slouží především k parkování obyvatel přilehlých panelových domů.  Navíc když stejný spoj dnes zajištují autobusy - a nejsou příliš vytížené.

6 1
možnosti