Diskuze

Taxislužba Uber se bojí kontrol. Úředníky z magistrátu nesveze

Alternativní americká taxislužba Uber bojuje s pražským magistrátem. Aby eliminovala kontroly, zablokovala totiž jeho úředníkům přístup ke své službě. Spor zřejmě skončí u soudu. Proti službě přitom protestují i jinde v Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P89a22v77e48l 91V30l46k

27. 2. 2015 6:31

trocha počtů co stojí řidiče Uberu 5 let služby a ujetejch 50.000km za rok

Auto min 700 000 (spíš více)

nafta 450 000

dálniční známka 7500

silniční dan 10.000

STK 12500

pravidelný servis vč. pneumatik 200 000

povinné ručení + havarijko  110 000

k tomu před každou jízdou umýt auto zvenku i vevntiř(může dělat ručně-nezapočítávám)

náklady za 5let 1.490.000Kč

za pět let auto co jezdilo jao taxik s nájezdem 250.000km prodá max za 200.000Kč - tedy náklady klesnou na 1.290.000Kč A ted ty zajímavější počty od zákazníku zinkasuje 7Kč na km tedy x250.000 je 1.750.000 Kč a zisk 460.000 Kč za 5 let, to je 92.000 Kč za rok, to je 7.666 Kč za měsíc z toho ještě odvede procenta Uberu, sociální zdravotní a dan z přijmu, Takže až příště pojedete s Uberem dejte mu aspon dýžko, rodina toho smaritána ho bude hodně potřebovat

0 0
možnosti
LM

Češi dýško nedávají, na to jsou moc zaostalí :-) Dýško funguje jen na západ od našich hranic. Jinak souhlasím, ty počty jsou sice trochu nadsazené, ale v principu máš zcela pravdu.

0 0
možnosti
PV

P30a49v43e55l 79V20l56k

27. 2. 2015 6:18

spousta lidí tady píše aniž by měla představu o čem

- slečna dolečková jezdí za 1/4 cenu než s taxi? takže jede za 7korun na kilometr? v tom případě jsou řidiči samaritání co pracujou zadarmo pro lepší společnost nebot to josu peníze který nemůžou pokrýt náklady, nedej bože aby řidič chtěl ještě aby mu něco zustalo. Každej tvrdí jak jsou taxici drahy, jak můžou chtít za 15 minut jízdy 300 korun, a už nevidí veškeré poplatky co na taxikáře čekají a na co všechno musí vydělat než začnou vydělávat taky pro sebe. 

-Ano jsou tací co zákazníky okrádají a takový by jezdit neměli, ale jedná se o procenta, ostatní jsou slušní, jen díky mediim, kteří napíšou že chitili taxikáře co šidí, že se svezli s taxikářem za pěknou cenu a byli spokojení to se moc neobjeví, neni to senzace a nikoho to nezajímá, proto pro většinu lid taxikář=zloděj

-někdo psal jak je to super že neni možnost zisk nepřiznat a tedy uniku daní - ano, jen škoda že ty vaše peníze zdaní Uber v USA  a daně dostane pan Obama

-další věc co zazněla - pouze jiný způsob objednání, jinak vše dle zákona, NE -jsou nějaká pravidla zákony, např že musí učtovat dle taxametru a tisknout jízdenku, je to stejné jako by jste si koupili pistol bez zbrojního průkazu a tvrdily že se zbraní zacházet umíte tak ho přeci nepotřebujete

-a proč jsou taxikáři nespokojeni? každý kdo pracuje v jakémkoliv oboru necht si představí situaci že sem ze států přijde obrovská firma která bude v jeho oboru podnikat v podstatě za náklady, spotřebitel nesmírně spokojen ale vy přijdete o práci, nebot vaše firma nevydělá na váš plat. Ted jsou to takikáři, za týden pekaři a příští měsíc instalatéři

Po Praze jezdí mnoho firem taxi a mnoho taxiku co svou práci dělá poctivě  a jsou spokojený, jezděte s nimi - základ je vědět kam jedete , jak je to zhruba daleko a umět malou násobilku např. 8x30+40, kdo se nechá dobrovolně okrást  je hloupej a když pak brečí že ho okradli tak tuplem

2 0
možnosti
MP

"cesta, za kterou bych platila čtyři sta, mne vyšla díky slevě na čtvrtinu,“ uvedla například Veronika Dolečková."

po praze jezdím +- 16,-/km, s nástupní sazbou řekněme 40,- ujedu za čtyři stovky cca 22 kilometrů. jestli Veronika Dolečková zaplatí za 22 kilometrů stovku, tak to musela řidiči Uberu slíbit ještě něco navíc, nebo já nevim.

1 0
možnosti
DM

Uber jsem pouzil uz dvakrat (prvni jizda zadarmo), a musim rict, ze je to naprosto idealni taxi pro modeni dobu - vse zaridite mobilni aplikaci, vidite pozici ridice, jak pro vas jede, nepotrebujete penize ani kartu (tu mate zavedenou v aplikaci), atd. A chapu, ze se to upocenym urednikum nelibi :-)

2 0
možnosti
JV

Tak at se taxikari prestanou bourit prodaj ty pekace, porideji si poradne auto a zaregistruji se take u Uberu a nemusi si stezovat na konkurenci :-)

2 0
možnosti
PS

Nejsou to taxíky.Jsou to osobní řidiči.

0 0
možnosti
MP

Vzhledem k tomu, ze Uber v ceskych podminkach funguje jako normalni taxisluzba, pouze s jinou formou objednavani, je postup uradu proti nemu OSTUDNY a PROTIPRAVNI. Nehlede na to, ze urad tim jedna v prikrem rozporu se zajmy obcanu, ktere ma chranit (o rozporu se zakonem nemluve).

3 1
možnosti
JV

Uber asi narozdil od klasickych taxikaru neodvadi bokem desatky takze jdou tvrde proti nemu ;-D

0 0
možnosti
MT

úředníci závistiví zapšklý  RvRvRv

Komunismus je v hlavách lidí zejména těch placených státem stále hluboko zakořeněný ;-(

1 0
možnosti
VG

To bylo vždy, že novinky jsou vždy lacinější, lepší a využitelnější, než stávající stav. Rozumím, že taxikářům se nelíbí konkurence, už nemohou beztrestně oškubat klienta a tak místo aby konkurovali kvalitou a cenou, tak se pouští do předem prohraných sporů. Stejně tak kdysi mohla divadla jako nekalou konkurenci označovat kina a ta mohla jako nekalou konkurenci označovat televizi a ta zase internet. Obdobně vinylová deska - CD - MP3 atd, atd. Vždy je nejvíc breku tam, kde končí monopol spojený s bezuzdným okrádáním zákazníků a začíná nutnost konkurence kvalitou a cenou. Ale to je v pořádku, bez tohoto vývoje bychom byli stále u loučí a pazourku.

4 0
možnosti
AK

Taxíkáři brečí, protože je to ultimativní kladivo na turbo, "zácpu" a jiné kulišárny.

6 2
možnosti
BS

Oni take "breci" proto ze na rozdil od soukromych ridicu uber musi splnovat ruzne podminky, mit licenci apod. To neco stoji...

6 0
možnosti