Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dejvická už není konečnou, hlásají cedule na nástupištích metra

Dejvická už není konečnou stanicí linky A pražského metra. Alespoň papírově. Dopravní podnik totiž začal postupně měnit informační cedule na nástupištích a ve vestibulech. Potrvá to přibližně čtyři týdny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J43a41r47o63s29l65a95v73a 53Š24v93a90j71c80r41o32v69á 7390932374863

Velmi dobrá stavba; pro mnoho občanů kvalitativní posun. Děkuji všem zúčastněným. Dobrá práce.V

0/0
5.3.2015 13:10

T93o18m 88P20á79l36e17k 1141986419818

80 grafických ploch vymění externí dodavatel za 4 týdny. Teda všechna čest. To je 20 cedulí týdně, tzn 4 cedule za den. Tzn, jedna cedule na jednu stanici za den.

Takovou zakázku bych také bral. R^R^8-o

+2/−1
4.3.2015 9:54

T83o88n60d28a 55H80e73j86l96í12k 1738883259947

Ale pracovat na tom můžete jen od 1:00 do 5:00.

+10/0
4.3.2015 9:58

M70i21c92h21a31l 39C25h77a70l49u33p58a 6528480399883

Podle článku ano, ale technicky by to přes den myslím taky ničemu nevadilo. A metru jezdí už před pátou.

+3/0
4.3.2015 10:27

P69e53t81r 21V16o82n30d22r76á87č64e16k 3392846292289

;-D To víte, je období chřipek a dalších nemocí, tak se člověk nesmí uhnat.

+1/0
4.3.2015 10:35

A73l24e19x24a23n91d77r 11K65o15s28t20k93a 8962378346564

4 za den, takže jednu stanici. Vzhledem k tomu, že se to musí dělat jen o noční pauze, nemá smysl se přesouvat na další. PS: netuším, jetli to mění ze štaflí, nebo jestli si tam postaví lešeníčko, je to relativně vysoko a nevím, jak je ta cedule těžká a co obnáší výměna.

0/0
4.3.2015 10:58

J17a41k30u16b 13M87a87t90o79u44š 3425742192473

že to potrvá čtyři týdny je celkem jedno pokud se to stihne v čas.

+1/0
4.3.2015 16:43

V85l29a15s83t38i39m24i74l 76S75v79o55b11o63d19a 7283788605394

Všiml jsem si toho o dva dny dříve, než média ;-). Kdybych věděl, že i o cedulích lze napsat článek, tak jsem vás mohl informovat, samozřejmě ne zadarmo :-D. Ale to mě nenapadlo. Zkrátka, dnes už se evidentně píše o kdejaké drobnosti, avšak na úkor podstatných věcí.

+6/0
4.3.2015 8:50

P58e32t52r 98T21a70b36o30r33s43k57y 8447362567667

Konkretni pocty informacnich tabuli, ktere je nutne zmenit, jsou zajimave. Samozrejme, pro priste to muzete spocitat sam a napsat o tom blog...

0/0
4.3.2015 8:55

M42i90c88h22a98l 94B42o41c64k 8530354565862

psal, že zadarmo ne

+2/0
4.3.2015 9:17

J33o81s61e64f 81P45o59ž25i42v30i92l 8234116187900

Tak hlavně, že se tomu říká TO metro a ne nějakým ženským jménem:-).

+3/0
4.3.2015 7:37

B41o29h40u53m98i43l 31T28r38o66c60h44t26a 2896866543844

Konečně ne tunelová, ale dobá zpráva z PRAHY, tak jen tak dál !! Jen doufejme, že tam byli použity kabely správný a zase to nepřeruší !! ;-D[>-];-)EU ;-D

+17/0
4.3.2015 6:43

V24l48a96d51i81m91í61r 90F95i51b98i69g94e97r 5964851501104

Metro se staví celkem načas, přitom jde o dost složitější stavbu na technologii i jízdní dráhu než Blanka. Ono to vypadá položí se koleje a hotovo ale ono to musí být položeno dost přesně aby to bylo OK jde tam o milimetry.

+16/0
4.3.2015 7:09

K45a23r81e56l 53H11o62d32u97r 7301103429356

To v Blance asi taky. Tedy alespoň podle toho, jak dlouho to trvá ;-)

0/0
4.3.2015 7:20

V55l74a18d98i61m21í48r 59F36i78b62i12g90e32r 5574431671624

Z blanky nakonec bude největší kanalizační roura na světě.

+2/0
4.3.2015 8:57
Foto

B58r74o88n51i41s13l66a94v 94G87a59b92r40y89š 2632259521

Spíš něco jako propustek pro bezpečný přechod kačenek. :-)

+8/0
4.3.2015 8:59

B94o86h98u45m73i12l 50T18r43o28c53h61t78a 2156876393674

Děkuji za upozornění na Pražském v metru jsem pracoval, cirka půl roku na stanici muzeum, tak vím, jak pracovní postupy i technologie při stavbě se používá, jen o pokládce kolejí, tak o těch nic nevím, nebo jsem pomáhal budovat tunely před pokládkou kolejí s úctou !! :-)[>-];-DEU ;-)

0/0
4.3.2015 7:50

J51a66n 46P14a42v15e42l65k25a 3607981424471

Já taky dělal koleje. Bez úcty to šlo rychleji.

+2/0
4.3.2015 8:14

O72t48o 75V78o62d56i68č27k83a 7724477429968

a co z vašeho konstatování vyplývá? jsme rádi, že víme, že jste dělal u pražského Dopravního podniku, bravo...R^

0/−1
4.3.2015 9:43

S83t22e43p25a82n 70T63o72t47h 8958779485618

budovat tunely a delat u DP neni vzdycky to stejne;-)

+2/0
4.3.2015 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.