Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik musí za Opencard zaplatit desítky milionů, odvolá se

Pražský dopravní podnik má za užívání licencí k Opencard zaplatit firmě eMoneyServices (EMS) téměř 43 milionů korun. Rozhodl o tom Obvodní soud pro Prahu 9. Částka se týká období let 2011 a 2012. Dopravní podnik proti rozhodnutí soudu podá odpor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e79t10r 67D36v66o63ř32á12k 9544777782380

Karlovarská karta

od roku 2015

náklady na zavedení: 500 tis. Kč

Plzeňská karta

od roku 2004

náklady na zavedení a provoz: 230 mil. Kč

Opencard

od roku 2007

náklady na zavedení a provoz: 1,35 mld. Kč

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/304565-karlovarska-a-plzenska-karta-se-propojuji/

+1/0
12.3.2015 19:34

K52a19r95e11l 70K94u82t23t29e43l89w46a77s94c70h58e96r 2101451784823

Pane Dvořáku, sedněte si ke stolu a počítejte, jsou to jen "kupecké" počty, žádná vyšší matematika.To by měl ovládat každý svéprávný občan.Tak tedy:

Plzeňská karta:počet klientů cca 100 tisíc, náklady za 11 let provozu 230 miliónů CZK.Z toho vychází, že roční náklad na jednu plzeňskou kartu je cca 209 CZK.

Opencard:počet klientů cca 1,2 miliónu, náklady za 8 let provozu 1,350 miliónů.Z toho vychází, že roční náklad na jednu Opencard je cca 142 CZK.

Karlovarská karta pro krátký čas používání není zatím vhodná k tomuto porovnání.

Tak co nyní na to povíte pane Dvořáku a další kritici opencard a její předraženosti.A to zde neporovnávám jaké jsou další možnosti předmětných karet.Exprimátor Hudeček je člověk, který neví o čem mluví a současná "primátorka" Krnáčová dokáže jenom nadávat.Oni mají v ANOfertu takové chování jako normu.Inu neestébák se tak chová když je v úzkých a papoušci to po něm opakují.Pražáci vzchopte se dokud je čas a nenechte ze svého města udělat odpadovou žumpu neschopnými loutkami.

+3/−1
12.3.2015 20:41

A98n54t72o27n15í29n 24N35o25v95á90k 7881927100417

Takže v Plzni to vychází na 123 Kč na obyvatele a rok, v Praze na 132 Kč na obyvatele a rok a Praha je megatunel a Plzeň se dává za příklad?

0/0
13.3.2015 12:32

J27a76n 48H31e75r53o45u46d20e31k 9588702913721

Tak očividně je eMS v právu. Už sem se setkal s tím, ze spousty lidí ma problémy dodržovat pravidla, smlouvy, zákony apod.

+2/−2
12.3.2015 17:04
Foto

B15r53o41n98i55s52l64a32v 82G64a75b67r87y14š 2462989571

Hlavně Češi nemají moc pevnou vůli dodržovat nějaká pravidla.

+1/0
12.3.2015 17:44

J83i93ř39í 40P30r61a24ž13á38k 9620182621952

Formálně v právu dle smlouvy na nejdražší jízdenku na světě, která byla velmi nevýhodná pro Prahu a pro někoho velmi výhodná. Jak se tomu říká právničtinou?

0/−1
12.3.2015 19:10

J56a57n 32H61e19r52o58u88d47e56k 9768942923831

jak se tomu říká? demence toho kdo to za dpp podepsal.

0/0
12.3.2015 21:32

A55n17t65o41n98í20n 73N73o75v61á41k 7831907260947

Pokud je ta smlouva předražená a je podezření na korupční jednání, tak je logické, že nové reprezentace Prahy ji chce zpochybnit a revidovat.

0/0
13.3.2015 12:36

T26o89m55á69š 86B17l27a45h35o93š 6926497675460

Hlavně, že tahle mafie přivádí do existenčních potíží už i malé děti kvůli jedné jízdence.

+4/0
12.3.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.