- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V prvním výběrovém všichni potenciální uchazeči odkryli karty, takže nebude problém ve druhém kole naformulovat podmínky tak, aby spolehlivě vyhrál Dolínkův kůň. Pokud věděl, co se chystá, tak se nejspíš do toho prvního výběrka ani nepřihlásil.
Tak žádný kandidát nesplnil požadavky. No tak hlavně že dosavadní vedení splňuje požadavky na to, aby to už deset let řídili i bez ředitele.
K čemu je ROPID když DP má vlastního organizátora,průzkumníky provozu,vytíženosti linek a dokáže se domlouvat s městskými částmi o propojení a četnosti spojů?ROPID je problémová organizace,vyžírka a potížista.
Jenže DPP není jediný provozovatel dopravy v Praze a ve Středočeském kraji. Proto se zřizuje prostředník, který tu dopravu bude organizovat za něj, kdo bude tvořit linkové vedení, kdo se postará o návaznosti a o tarifní integraci.
Zato Dolínek, to je skutečně "expert". Ale nikdo neví na co. Stejně jako Březina. Což aby radní a ředitelé měli alespoň nějaké vzdělání, které by odpovídalo jejich funkci? Za současné situace by se nic nezměnilo, kdyby radního dělal vrátný nebo WCbába.
Klidně bych do toho šel. Ale já na oplátku budu požadovat významný pokles politického vlivu a zvýšení pravomocí organizace. Mám pocit, že dnes je veřejná doprava spíš věcí politiky než dopravních inženýrů.
Bohuzel mate pravdu. Verejna doprava je vec politicka a podle toho take tak vypada. Reditele spolecnosti jsou vetsinou jen politicti posluhove, nebot politici drzi kasu a kdyz je potreba nekde skrtat tak jako prvni na rane je verejna doprava a druha nasleduje kultura...
Rozumí tomu tady někdo? Firma nemá od roku 2008 šéfa??? Tohle je fakt možný jenom ve státní správě.