Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Mladé Boleslavi připomíná stanici hrůzy, to se zatím nezmění

Zastaralé nádraží v Mladé Boleslavi, které využívají denně tisíce lidí, má projít rekonstrukcí. Čas na změnu je přitom již několik let a vypadá to, že si na ni cestující ještě počkají. Plánované renovace totiž brzdí nejasnosti kolem prodeje části majetku Českých drah. Než se vše vyjasní, oprava nezačne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a21v84e95l 58M14a16r46e72š 2453618481591

Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové

.

Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....

0/0
6.4.2015 9:03

P93a18v69e35l 70S35v68o90b47o30d92a 3339442310402

Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....

+1/0
5.4.2015 20:09

J81a40r94o78s76l77a66v 73D41y33t52r72y57c66h 6402966401325

Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.

Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(

Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?

A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.

Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?

V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...

+3/−1
5.4.2015 13:20

J15a50n 65P79e31l66e54c92h 2912574895916

co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře

+2/0
5.4.2015 12:47

M71a23r81c75e63l41a 50H82o70r81á36č43k38o11v28á 7617202343168

proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.

+2/−2
5.4.2015 12:37

P33a61v11e39l 79M73a12r19e37š 2333828851181

Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.

Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době

0/0
6.4.2015 9:09

V83o48j60t38a 89P81r12o98s56e56c60k32y 6248320505299

banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno

+2/−2
5.4.2015 11:45

M91i81l67a51n 66J39i70r82o12u11š60e32k 2234584869946

Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.;-O

+4/−1
5.4.2015 11:35

M27a59r88t49a 88K70o38v31a17c76s14i49k16o65v51á 6603883884415

No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.

0/−1
5.4.2015 15:08

P11a28v66e26l 19M89a55r87e79š 2503768431971

Jak kdo.Ja bych v takový starý barabizne nebydlel ani zadarmo

0/0
6.4.2015 9:10

R72i37c95h71a61r79d 58Ž31u53r45m43a89n 1352311754452

Škoda té krásné historické budovy ;-(

Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašleRv!!X

+2/−5
5.4.2015 11:29

J59a10n 42T33r27u85n76e60č42e79k 2599439812577

Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny

+5/0
5.4.2015 11:48

P79e40t43r 16F76i78a69l78a 9983196403193

To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.

+4/−3
5.4.2015 11:10

A56u81g33u36s82t 68F78o51r30m50á43n19e79k 6855609450396

Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.

0/0
5.4.2015 10:54

K81u29b24a 48V94o64š13a55h28l53í96k 8757791107335

Nádraží např. u nás v Chomutově? Předpotopní, peróny žádný.  Lázeňské město Karlovy Vary, taky fajn vizitka 8-o

MB není zdaleka jediná s bujtajbláckym nádražím.

+2/−2
5.4.2015 10:37

R92i18c39h93a36r15d 95Ž90u64r40m37a39n 1952331354892

Měli jste se o ta nádraží starat, bojovat o jejich záchranu, citlivou modernizaci! Teď budete mít místo krásné historické budovy, která by se nechala opravit, jen samé skleněné tabule, věčně špinavé a rozbité!R^

+2/−2
5.4.2015 11:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.