Diskuze

Nádraží v Mladé Boleslavi připomíná stanici hrůzy, to se zatím nezmění

Zastaralé nádraží v Mladé Boleslavi, které využívají denně tisíce lidí, má projít rekonstrukcí. Čas na změnu je přitom již několik let a vypadá to, že si na ni cestující ještě počkají. Plánované renovace totiž brzdí nejasnosti kolem prodeje části majetku Českých drah. Než se vše vyjasní, oprava nezačne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové

.

Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....

0 0
možnosti
PS

Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....

1 0
možnosti
JD

Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.

Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(

Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?

A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.

Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?

V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...

3 1
možnosti
JP

J67a51n 24P97e77l98e73c88h

5. 4. 2015 12:47

co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře

2 0
možnosti
MH

proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.

2 2
možnosti
PM

Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.

Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době

0 0
možnosti
VP

banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno

2 2
možnosti
MJ

Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.;-O

4 1
možnosti
Foto

No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.

0 1
možnosti

Škoda té krásné historické budovy ;-(

Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašleRv!!X

2 5
možnosti
JT

Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny

5 0
možnosti
PF

P76e49t12r 51F66i64a97l98a

5. 4. 2015 11:10

To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.

4 3
možnosti
AF

Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.

0 0
možnosti