Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V novém metru chybí eskalátor, cestujícím na letiště pomůže s kufry nosič

Stálo to miliardy a na eskalátory nezbylo? Taková otázka asi napadne cestující, kteří už příští týden budou přestupovat v nové stanici metra Nádraží Veleslavín na autobus k letišti. V místech, kde se dá očekávat neustálý pohyb lidí s těžkými zavazadly, je totiž pevné schodiště. Vypomohou proto nosiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F38r84a40n14t20i18š31e44k 40C63h90a69l77u55p58a 9958523676

Pás na zavazadla ... ten bude zavazadla posílat přímo do rokou "potřebných - čekajících" .. ?

0/0
16.4.2015 11:43

M61i77r81o27s18l30a87v 88Ž40e43n98č79á45k 7763307639955

Měl bych návrh, metrem to vzít na hlavní vlakové nádraží, odtud vlakem na letiště

Leoše Janáčka do Mošnova /u Ostravy na Moravě/ a z letiště Mošnov na letiště Václava Havla již letět. Alespoň se Mošnovu dostane více cestujících. Není to skvělý nápad?;-D

+3/0
10.4.2015 19:44

M47i42c38h71a55l 56P78e58š35a75t 9223348593176

chceme dotaci!!!;-)EU

0/0
10.4.2015 20:25

M25i75l77u40š31e 52K96o51ř41í34n74k41o10v80á 3437263584415

Na Dejvické je eskalátor jen na západní straně od perónu do vestibulu a odtamtud si to cesťáci taky nosili po schodech nahoru na Evropskou k busu, cca 30 schodů - je to tam celou dobu co jezdí Áčko - tak proč teď takový poprask kvůli Veleslavínu ? Zbytečně nafouknutá bublina. Větší problém vidím v tom, že vstupy nejsou zastřešené ( ani na Bořislavce )  při silném dešti a převládajících západních větrech už vidím ty splavy na schodech a louže ve vestibulu. No a řeči o rychlodráze se vedou už 20 let...ani naše děti se jí nedožijí..Rv

+1/0
7.4.2015 11:15

F15r98a11n26t92i41š84e64k 56S67k11u15p21l21í10k 7222552811932

Protože to bylo otevřeno už v roce 1978, ne 2015 a navíc to všichni brali tak, že brzo bude prodloužení.

0/0
7.4.2015 19:23

L44i94b88o64r 46M60a93l54ý 7966253734595

Když někdo vyvádí ze zakázky, kterou dostal od státu, 100 milionů na úplatky politiků, je jasné proč na spoustu věcí nezbývá. Hlavně, že je třeba zavádět registrační pokladny, které přinesou za každého  podnikatele 5 kč navíc do státní pokladny. Mnoho živnostníků podniká za 10 - 15 tisíc měsíčně, protože jinou práci nesežene, takže není na ostatní výdaje, alespoň v regionech mimo Prahu. Nic se nezměnilo ani novou vládou, říkalo se, že se rozkrádá 150 miliard a že budeme mít vyrovnaný rozpočet, alespoň to říkal jeden pán. Krade se dále a 100 miliard deficit je stále stejný. Kdyby si papaláši vozili zadky v Superbech a ne v Audinách, mohli být eskalátory na letišti. Jednou to dopadne tak, že nebude na dopravní značky a budeme jezdit ruskou ruletu na křižovatkách.

+2/0
4.4.2015 3:40

J34a58r28d92a 73Z51m67a18t75l35í19k 4411962380848

Kdy uz konecne vymeni Metrostav sve projektatny, kteri nejsou schopni pojmout projekt jako funkcni celek. Metro stale zrejmne projektuji po vzoru ze 70tych let, muzeme byt radi, ze to vubec dostaveli a nedopadli jak s tunelem Blanka, ktery nejsou stale schopni dat do provozuschopneho stavu ...Rv

+1/0
3.4.2015 20:47

M51i79c96h15a91l 78Ř79e96z46n59í11č85e52k 1431178367460

Metro nestavel metrostal ale sdruzeni vice firem a blanku neprojektoval projektant metra a proto mozna stale nefunguje narozdil od prave oteviraneho metra. A pro informaci - stanice Veleslavin byla od zacatku koncipovana jako prestupni ( ne jako koncna s navaznosti bus na letiste). DP svoji cast postavilo v souladu s dohodou. Rekonstrukci zeleznice ( mela byt v provozu 2roky pred metrem) zablokovala Praha 6 a 7.

0/0
3.4.2015 21:10

F63r92a58n46t13i44š74e12k 24H83o64r58á53k 2182679406684

Hmm - předpokládal bych, že požadavek na bezbariérový přístup u nově budovaných stanic metra je v 21. století samozřejmostí. Evidentně jsem se však mýlil.....

+2/0
5.4.2015 18:47

L25u73b10o78š 23M57a47š16í83n 9849466147148

Navrhuji ještě lepší úsporu.Pouze díru do země a žebřík.

+4/0
3.4.2015 16:14

J24o26s87e15f 95L32a36n70z 8665251474608

jo,jo Praha...samej unikát-ještě pár let a bude z toho skanzen, budou se jezdit dívat z celýho světa na úžasné divy šlendrijánu , zlodějen a hlouposti ,ale pozor 1.rok to nebude pro veřejnost-nejdřív se vystřídaj všichni soudruzi Eurohujeři s početnýma delegacema

+1/−1
3.4.2015 14:03

M83a21r49t37i31n 84Š11a16f38á85ř 8686308624777

Na co eskalátory, když většina Pražáků po nich stejně chodí a běhá ;-D.

+6/−2
3.4.2015 14:00

J56a54n 41N87o27v85á95k 7275614388877

nejsme líní.

0/0
8.4.2015 10:29

M85i91r29o78s84l13a34v 71K57o38n56e41č76n97ý 2255260515357

Kravina na kvadrat,výplod šílence,debilní paskvil. Neumětelové, niemandi, nuly!

+2/−1
3.4.2015 0:17

M67i71c56h27a78l 46Ř39e52z15n86í58č74e90k 1901698527270

dokonalé. Lépe bych váš výlev popsat nedokázal.

0/0
3.4.2015 8:56

M59i38r58o10s39l37a52v 63K62o39n12e16č30n54ý 2385780485247

to je mi jasné. Ale jinak není můj, je to parafráze z filmu Trhák. Rozšiřte si trochu obzory, Michale.

0/0
3.4.2015 23:51
Foto

J98a44n 79H15a69v14e93l22k64a 3291396771275

Na stanici Smíchovské nádraží směrem k autobusům také není jediný eskalátor, přestože nástupiště je asi 10 metrů pod úrovní terénu. S kufry se tam člověk pěkně zapotí, s kočárkem nebo na vozíku musí na úplně opačný konec nástupiště k ultrapomalé plošince pro jednoho, která to jedno schodiště vyjede asi za pět minut (přičemž pět minut před tím trvá její přivolání :-). Ale i tak je metro požehnání.

+4/0
2.4.2015 20:59

M76i68r87o73s86l72a38v 69S50e95m33e17c59k14y 2893869241934

Na Dejvické také chybí eskalátory, takže se jedná o národní blbost?

0/−1
2.4.2015 17:14

B84o30ř64í57k 14P93u18l28k32r21á55b75e94k 1733658249427

Nebude ten nosič poruchový? Takových 40 tun po schodech za šichtu udělá své...Rv

0/0
2.4.2015 15:58

I90v84a87n 81R24ů17ž49i39č89k28a 3550192180902

TJ Uhelné Sklady

FOREVER V

+1/0
2.4.2015 16:00

I10v71a34n 82R19ů62ž54i56č41k96a 3910972720542

na nemocnici Motol je metro beze schodů - rovnou šoupačky na sály...

0/−1
2.4.2015 15:42

M17i15c48h29a76l 89M82a47c83h14e66k 1744552494239

Mluvčí DP se pyšní, jak je stavba unikátní - jinde ve světě to není! ;-D

+2/0
2.4.2015 15:40

M93i46c92h48a12l 91M31a47c42h67e32k 1444282394809

Pardon, služba.

+1/0
2.4.2015 15:41

V76í74t87ě71z49s17l79a70v 15M51a25l54í31n21s87k71ý 5681151547482

Aspon mohli udělat na kraji pruh pro táhnutí kufru na kolečkách.

+3/0
2.4.2015 13:23

R75e53n65é 14C31i71c85h18y 8472988254946

stavba za 20mld a oni zapomenou, že tam budou chodit lidi... Letiště si neřeklo, tak jsme to tam nedali. Také tam nebudou koše, protože polepáři nic neřekli. A také tam nebude wc, protože jsme si mysleli, že už jsou všeci vychc--- .... Kdyby aspoň neměli tam blbé výmluvy... Rv

+8/−1
2.4.2015 12:12

M74i44c96h86a13l 50Ř96e97z49n24í81č59e39k 1331258927920

Pražský dopravní podnik se drží zásady, že do výškového rozdílu 5 metrů eskalátory používá jen ve výjimečných případech. Proto také je většina podchodů v Praze(včetně vestibulů metra) bez eskalátorů.

Vybavení nových stanic metra je totožné s jinými stanicemi a odpovídá standartu pražského metra - takže ostatní věci , které jste zmínil tam jsou bez ohledu na vaše hloupé kecy

+1/−1
2.4.2015 13:20

L90a78d78a 23N18o18v90a65k 4492723337

ano, dopravní podnik v Praze je velmi zásadový...

0/0
2.4.2015 13:50

M21i14c36h17a64e21l 13L34u23k48a57v85s55k24y 6259601608711

Myslim že tohle by měl zrovna být ten "výjmečný případ".

+1/0
2.4.2015 13:53

M23i52c92h71a10l 38Ř17e58z54n12í20č84e81k 1761428427850

na DP si to nemysleli. Navíc to není konečný stav stanice.

Třeba definitivní konečná na Zličíně nemá eskalátory ani z nástupiště do vestibulu. Mimochodem ze Zličína jezdí autobus 100 také na letiště.

V tomto případě by měli naopak Pražané ocenit, že se DP chová jako dobrý hospodář, protože eskalátory by šli udělat téměř všude, ale stojí to peníze. Nejen investiční, ale i provozní.

0/0
2.4.2015 14:00

J45a89n 68Č21e81k46a69l 7779765404274

Tak proč je tedy hlavním argumentem DP "letiště neobjednalo", namísto "do pěti metrů převýšení se eskalátory standardně nedělají"? Kdo proboha dělá PR? Právník z Plzně?

+3/0
2.4.2015 14:08

M16i10c65h24a29l 65Ř20e64z74n66í12č25e32k 1811448707900

protože je to článek na základě nářků letiště. Dopravní podnik se drží svých standardů. Letiště mohlo na své náklady eskalátor nechat postavit, ale nechtěl je platit.

0/0
2.4.2015 14:35

J36a12n 66Č27e44k42a77l 7899825934814

Ale DP se k tomu vyjadřuje, a dle mého dost špatně. Celý tenhle povyk by nebyl, kdyby DP uměl mluvit do médií.

0/0
3.4.2015 11:13

M23i87c91h43a46l 45Ř28e79z60n20í60č51e73k 1971418187240

vyjádření DP je přesné a korektní

stávající stav neodpovídá plánovanému stavu z roku 2008. Dodatečné požadavky z 2013 nebyly akceptovány s ohledem na financování z EU.

Metro ve Veleslavíně mělo být dostavěno 2roky po dokončení modernizace železnice.

Jinými slovy byl dohodnut cílový stav tohoto přestupního uzlu a DP realizovalo svojí část tak jak mělo.

A jestli někdo tvrdí, že tam ten eskalátor dodělá, tak o tom dost pochybuji. Myslím, že 5let nebudou moci nic stavebně měnit, aby nepřišli o dotaci z EU.

Jinak to není povyk kvůli DP, ale na popud letiště  - takové laciné PR.

0/0
3.4.2015 12:59

F60r40a84n37t67i84š35e27k 58H64o47r94á41k 2882759526134

Hmm - proč by mělo letiště nechat na své náklady postavit eskalátor? Tento eskalátor snad nebudou používat pouze cestující na letiště, ale i ostatní cestující metra? Mělo by být především zájmem DP, aby přepravil co nejvíce cestujících a vytvořil pro ně podmínky......

0/0
5.4.2015 18:56

M85i39c70h46a69e62l 94L25u80k16a58v67s23k67y 6559791568431

No oni portýři taky nebudou zadarmo. Jen půjdou z jiného rozpočtu.

+1/0
2.4.2015 14:21

M98i27c49h84a96l 25Ř85e50z60n15í28č20e46k 1211858937270

portýři jsou šaškárna letiště. Možná by se měl někdo zabývat tím, jak tato státní organizace hospodaří.

0/0
2.4.2015 14:37

I18v85a12n 53R81ů27ž24i10č39k54a 3700252640292

DP - dobrý hospodář - Apríla bylo včéra...

+2/0
2.4.2015 15:40

M55a56r91t60i66n 61R34u34z52i36c33k51a 1192308636977

Jenze tohle chodiste je predevsim uzke... na Dejvicke a na Zlicine je vyrazne sirsi...

0/0
3.4.2015 16:09

J71o65s68e85f 38M65i55k14u53l56í33k 8294777686

A Letňany mají tedy víc než 5 metrů? Tam jezdící schody jsou. Jsem na nich učil psa jezdit, protože tam nikdo nechodí

0/0
3.4.2015 10:52

M38i58c10h48a65l 84Ř21e68z58n70í75č97e65k 1481558197600

na tomto konci Prahy se pohybuji jen zřídka. Ale je možné, že je to jeden z výjimečných případů, např. s ohledem na nárazově zvýšený pohyb lidí v souvislosti s výstavištěm. Po výstavbě zastávky (nebo stanice) Dlouhá míle bude z Veleslavína bezvýznamná stanice.

0/0
3.4.2015 12:48

M54a23r10t88i24n 21R20u71z31i37c23k90a 1372138336857

Prodlouzeni Acka dale je na dlouho zapikane... pocita se s zeleznici...

0/0
3.4.2015 16:11

M85i50c21h81a59l 58Ř86e98z16n27í22č75e76k 1211418137640

Vzdyt rikam zastavky(na draze) nebo stanice (metra) Dlouha mile

0/0
3.4.2015 21:03

P42e22t18r 16R47o11h45á19n20e62k 1603359817176

hehe, pár schodů, nebo výtahem 70 metrů od zastávky, to je opravdu hrozné ;-D na drouhou stranu pokud to bylo plánovaný jako přestup na letiště, tak tam mohli dát alespoň takovej ten pás na kufry a ušetřili by za zbytečné kurýry.

0/0
2.4.2015 12:00
Foto

J59a92n 48D16r60v56o13t43a 9418470337

Nebudete mladíkem věčně a i moji prarodiče si občas vyletí na dovolenou.

0/0
2.4.2015 23:28

J77a81r18o55m38í19r 28P17r53o36c67h24á74z33k89a 7841103517984

To jsou ti lidi už opravdu takový líný prasata,že se nedokážou obejít běz nějakého portýra??,bože kde to jsme..... tohle je pseudodoba

+1/−1
2.4.2015 11:28

M93i60c10h66a64e72l 42L78u93k79a86v60s13k62y 6769371818371

Tak může cestovat 40 kilová slečínka pro kterou vynést 30kg kufr může být prostě problém, ne jenom lenost. A pokud se se stanicí počítá jako s přestupní pro cestu na letiště, měl tam eskalátor být.

0/0
2.4.2015 13:52

Z65d83e94n46ě60k 57H27r74u91b95ý 5175658951126

Jaromíre, taky nebudete věčně mladík. A moje babička taky ráda letí na dovolenou.

+1/0
2.4.2015 14:23

J76i75ř74i89n97a 86S38a67v77o15v65a 1391255536393

mluvčí by si měl udělat jasno v pojmech - viz "bude k dispozici naše služba portýra";

portýr = dveřník;  ten tak akorát otevírá dveře a toho nosiče, kterého měl dotyčný zřejmě na mysli, možná zavolá ;-)Rv

0/0
2.4.2015 10:50

H57a90n38a 52N34o52v34á33k11o63v92á 5100684699

no, na jednu stranu samozřejmě jako všichni ostatní kroutím hlavou, jak může někdo postavit novou stanici metra a nemyslet na eskalátor... na stranu druhou - na Dejvický eskalátor až na povrch ke stávající stanici 119 (ani nikam jinam) taky není. Je tam sice mrňavej výtah, ale ten málokdo najde. No a moc dobře si pamatuju na běhání s kufry po schodech nahoru a dolů třebas v londýnském metru. Takže ostuda - ano, průšvih zas tak hroznej ne.

+3/0
2.4.2015 10:48

M65i12c29h88a88l 72Ř74e93z98n31í25č96e49k 1391648877680

není to tak, že by projektant na eskalátory zapomněl. Investor je tam prostě nechtěl.

+1/0
2.4.2015 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.