Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusu MHD za jízdy upadlo kolo, řidiče na to upozornili až cestující

Horké chvilky dopoledne prožilo několik desítek cestujících v autobusu pražské městské dopravy na lince 167. Při cestě od nemocnice na Homolce směrem na Anděl totiž kloubovému vozu upadlo za jízdy kolo. Řidič si závady nevšiml, upozornili ho na ni až lidé v autobuse. Nikomu se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a32n 97K67a72č36e35r 4930799789593

To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.:-P

+1/0
31.3.2015 21:52

J48i46ř67í 33J58o46z57a 3808783700921

V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?

0/−3
31.3.2015 20:49

M59i14r67o52s24l77a81v 41S63t65r97á17n70s18k16ý 5976982670767

Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu  a je bez kola

0/0
31.3.2015 19:58

J95i87ř83í 57K61u61č95e52r95a 9965721138

a četl jste ten článek?

„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“

Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít

0/−1
31.3.2015 20:30

M74a61r36e71k 93T98u30r22n56o22v48e25c 7925492390956

Tak když Vám něco rachtá v osobáku tak jasně, s tím by to chtělo něco dělat. Ale těmito autobusy docela často jezdím (jako cestující) a ono tam dost často něco různě rachtá a mlátí. Zvlášť v úseku zrovna před touhle zastávkou je to pěkný tankodrom. A tím víc ještě tyhle plastové SORy...

0/0
31.3.2015 22:48

M25a52r48t58i23n 11H73o14r75ň56á15k 7891271352

no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)

0/0
31.3.2015 19:34

J84i44ř89í 62K33u55č44e45r22a 9975781558

nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.

0/0
31.3.2015 18:30

Z30d83e49n67ě63k 22Z32a10b37a53v57a 1242884726864

167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....;-O

+3/−2
31.3.2015 17:58
Foto

B31r95o46n92i39s93l30a36v 13G35a40b25r82y60š 2782399491

Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.

+2/−1
31.3.2015 19:08

M78i66r80o89s63l17a91v 91B67u27d97a 9412852747722

Město je pro lidi a lidé si svobodně vyberou, čím se chtějí dopravovat!

+1/0
1.4.2015 9:59
Foto

B59r67o23n49i74s15l48a61v 98G56a46b42r32y96š 2482489581

Pokud bude jezdit v Praze aut stejně jako je počet obyvatel, tak si té svobody moc neužijí. Já mám takový pocit, že ignorujete realitu a nevidíte ty každodenní zácpy. ;-D

0/−1
1.4.2015 10:30

M23i18c45h32a91l 96Z67e88t53e10k 3718752320947

Právě naplzeňské a Vrchlické jsou ty zácpy díky BUS pruhu mnohem horší.

+1/0
1.4.2015 12:56

L26a59d66i64s24l47a39v 64H44o39l15í80k 5422272739681

A čemu tím pomůžete? Buď pojedete autem z Kotlářky na Anděl 20 minut, nebo pojedete z Klamovky na Anděl 20 minut... Křižovatka u Anděla má svou kapacitu a pokud zrušíte pruh pro autobusy, který k té křižovatce ani nevede a končí dlouho před ní, kapacitu křižovatky nezvýšíte.

+2/0
31.3.2015 19:58

M94a28r77e49k 27T77u39r50n67o70v54e60c 7305142760846

Jasně, 10 spojů za hodinu, když třeba v ranní špičce jezdí po pěti minutách...

Já tu Plzeňskou mám naježděnou docela dost - tramvají, autobusem, na kole i autem. Tyhle kecy o rušení vyhrazeného pruhu obvykle vypouštějí jen ti, co se po Praze neumí pohybovat jinak než autem... Spoustě lidí tohle opatření dost zrychlilo cestování z práce (některým možná i do práce).

Pamatuji si i doby, kdy tam ten vyhrazený pruh nebyl. Rozdíl byl v tom, že se pomaličku popojíždělo skoro celou ulicí Vrchlického. Ulice na Andělu ty auta nějak nepobraly. Teď je úzké hrdlo u Kotlářky - ale pak jak je to v tom jednom pruhu, tak už se jede dál až na Anděla plynuleji než dřív...

+1/−1
31.3.2015 22:44

M75i61l29o82s65l41a34v 11M29l57e72j15n26e20k 9638503240831

Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.

+2/0
31.3.2015 17:38
Foto

J14a52n 97V82a77l47a29l26í96k 6526919770446

proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví ;-D

+3/−3
31.3.2015 16:47

L39i61b30o15r 80G96o90n13d63e92k 2767293680157

Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány!!

+3/0
31.3.2015 16:42

A34l33e56š 17K14r45e45j98č33í 6851911823819

Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví :-)

Bohužel jde o životy.

0/0
31.3.2015 16:35

J63a48n 43Š80t18o50č23e42k 5520955150814

Tak řidič může bejt rád, že se nikdo nezranil. Jinak by mohl dostat §53 a zaměstnavatel by po něm mohl chtít ještě uhradit škodu ve výši 4 a půl násobku jeho průměrné mzdy, pokud nemá pojistku "na blbost". Což je naprosto v pořádku ;-);-). A případná jeho budoucnost - půjčky či dlouhodobě bez práce ? Má se starat sám o sebe !!!! Furt to na na diskuzích píšu: Lidé se mají starat sami o sebe.

0/0
31.3.2015 16:35

R52o32m79a50n 58P31o62l18á42č93e92k 5506459865

A jak se prosím u stojícího busu zjistí lehce uvolněné kolo, které se pak na několika desítkách děr povolí?

Děkuji zdejším odborníkům za odpověd...

+3/−3
31.3.2015 16:21
Foto

M42a97r39t38i43n 22P96i25š37t64o30r22a 8678788546719

Momentovým klíčem.

0/−1
31.3.2015 18:11

M80i36c50h34a61l 22Z64e58t74e64k 3388732480687

Autobusak musí před každým vyjetim z garáží zkontrolovat utažení kol. Má na to v autobuse klíč.

0/−1
31.3.2015 18:58

M54i91r45o31s17l24a13v 24S61t92r84á37n94s25k29ý 5466632830637

Velice jednoduché pokud je kolo povolené okolo matek jsou na disku vyleštěné plošky

+1/0
31.3.2015 20:03

R70u23d65o98l21f 35R29u43b80e63š 3779825331754

Nešlo o technickou závadu? Kdo se o autobusy stará? To si ty kola měnil řidič sám? To jsou zase kecy.

+9/0
31.3.2015 16:16

R68a19d37o75s46l70a39v 68K66l73a57u48d33a 5274498384372

Ten řidič by měl být na hodinu propuštěný. Jakmile zjistil závadu na autobusu, okamžitě měl kontaktovat dispečink. Autobus musí být ve výborném technickém stavu za každé situaci. To není jako když jede dědek ve stodvacítce do Lidlu a něco mu tam rachtá.  No a pak kašlal na cestující, které musel slyšet.

+1/−13
31.3.2015 15:05

P11a54v20e77l 54K87r92a33l 4948879809312

Jak kašlal? Přece s nimi nepojede bez kola. Já bych jim taky řekl, ať vystoupí.

+4/−1
31.3.2015 16:34

M60a83r19t61i60n 36K15o91t69o27u22č 9337129557900

Dispečink kontakoval ihned po tom, co bezpečně zastavil autobus a řidič už po 3 měnění busu nemá čas i náladu celý bus znova kontrolovat..;-O

+2/0
31.3.2015 23:30

M50a71r11t11i92n 51W35a76l37l22n97e23r 6315440524500

No co, nikomu se nic nestalo, žádní zranění, takže v pohodě.

+1/0
31.3.2015 14:53

R81o57b46e15r89t 48H86o72m90o44l46k66a 2830422852741

A co měl jako podle cestujících dělat? Zabrzdit smykem a nechat je vystoupit někde uprostřed pole? Dojet na nejbližší zastávku je (v případě že autobus nehoří) podle mě nejlepší řešení.

+22/−4
31.3.2015 14:45

T97o96m51á61š 92B85a87r79á34k 1173802480616

Autobus byl v tu chvíli nezpůsobilý k provozu. Měl okamžitě zastavit, zvlášť pokud v autobuse s takto vážnou závadou vezl lidi.

+4/−11
31.3.2015 14:51

M22a83r57t27i75n 39W74a65l50l11n12e83r 6385200584150

No, uprostřed pole:-P.

Ale jinak máš pravdu, zvláště pokud ta zastávka byla v blízkosti (což předpokládám)

+2/0
31.3.2015 14:54

R68a91d94o35s33l24a33v 92K89l56a95u69d65a 5804828664482

Ta zastávka jsou jen čáry v jízdním pruhu. Klideně mohl zastavit 100,200, 500 metrů před ní a bylo by to stejné. I kdyby se to stalo mimo Prahu v poli, musí zastavit.

+2/−3
31.3.2015 15:08

M20i77c60h88a49l 18Z12e20t19e57k 3948482760647

Nebylo, před tou křižovatkou je poměrně úzká ulice se zaparkovanými auty u kraje. Kdyby tam zůstal stát s BUSem, zablokuje celou půlku vozovky pro jeden směr jízdy.

+4/0
31.3.2015 15:15

M75a38r74e65k 24T85u22r38n97o59v64e36c 7285432150986

Nejen pro jeden směr jízdy - před touhle zastávkou jsou úseky, kdeje to tak úzké, že se tam nevejdou vedle sebe dva autobusy a tak se tam vždycky nějak navzájem pouští...

0/0
31.3.2015 22:34

J68a27n 45F45i27a42l97a 7254297835929

Nebylo by to stejné. Za cestující, kteří vystoupí mimo zastávku je řidič zodpovědný.

+6/0
31.3.2015 15:15

R25a23d65o38s53l23a91v 29K40l90a24u67d80a 5354818794102

Ale prdlajs. Autobus měl prokaztelně závadu, která mu znemožňovala další jízdu. Tady je pochopitelně zastavení mimo autobus pochopitelné a správné.

+1/−7
31.3.2015 15:23

I34v22a88n 68H15o20l87a76s 5137417478437

Pán zná přesně technické specifikace a manuál k danému typu autobusu?

0/0
31.3.2015 15:28

R40a58d46o40s91l96a24v 41K31l20a23u36d23a 5734178544582

Co o meleš?8-o Jakmile upadne kolo u jakéhokoliv dopravního prostředku, ten kdo ho řídí, nebo obsluhuje, musí neprodleně zastavit.

0/−5
31.3.2015 15:31

L64a20d44i61s96l90a16v 93H34o19l13í76k 5602502819541

Takže až pojedu v prostředním pruhu na dálnici a upadne mi kolo, mám prostě uprostřed dálnice zastavit a kolo zase namontovat? 8-o

+1/0
31.3.2015 20:00

A85d10a41m 76K37ř87i37v66s47k78ý 1233974620543

Očividně ta závada další jízdu neznemožňovala, když dojel na další zastávku...

+2/0
31.3.2015 16:54

S12o43f28i47e 30K12l80e42n66n39e45r67o86v21á 1643697691413

"....řekl jen: "Vystupte si, upadlo mi kolo,´“

 Hm, známka toho, že neztratil hlavu...;-)

+23/0
31.3.2015 14:25

M37i73c75h76a31l 75C81h77a24l27u77p17a 6418790789103

Prostě profesionál, co vždy zachová klid.

+2/0
31.3.2015 16:22

M42a42r12t60i51n 14H66a74v47l91í29k 4490555817183

Horké chvilky asi těžko lupo, když závada byla tak vážná, že se ani neprojevila na jízdních vlastnostech. .... ;-D;-(  Trapácké bulvárství

+20/−2
31.3.2015 14:14

M53i66c79h26a65l 36Z66e96t71e48k 3348652250887

Tohle půjde na triko autobusákovi, protože řidič je povinen před vyjetím z garáže zkontrolovat utažení kol.:-/

+2/−6
31.3.2015 13:55

M32i13c87h18a20l 31Z37e66t80e39k 3338172110397

Ty mínusy jsou zde naprosto mimo mísu.

0/0
31.3.2015 17:35

M38i55r41o31s41l19a34v 50B61u62d23a 9732752447402

Já to říkám pořád že je lepší jezdit vlastním autem a ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit:-) Bohužel, všichni tuto možnost nemají.

+5/−19
31.3.2015 13:47

M21i27l47o51s84l25a87v 41K41a44n60t79o85r84e50k 1929577351369

No nikde není napsáno, že kolo od mastné tyče nesestřelí zrovna vaše auto nebo ho přímo nezavalí mastná tyč nebo dokonce nebrzdí tramvaj;-D

+5/0
31.3.2015 14:04

M67i25l16o12s34l16a64v 80K51a35n93t45o54r91e36k 1689217841659

sakra "nebrzdící"

0/−1
31.3.2015 14:04

M25i24r49o24s10l86a79v 38B47u64d20a 9692642487482

"ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit"

Čemu nerozumíte?

0/0
1.4.2015 10:01
Foto

B76r24o14n25i23s45l29a43v 46G16a46b97r15y87š 2582269381

O tom jsme se dneska přesvědčili, když napadlo trochu sněhu a stála dálnice. A přesvědčili se o tom předminulý víkend i ti spolucestující, kteří nasedli opilému šoférovi do auta.

0/0
31.3.2015 19:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.