Diskuze

Cenu za nové stanice metra stlačíme pod 20 miliard, věří šéf DPP Ďuriš

Na dvacet miliard odhaduje pražský dopravní podnik účet za výstavbu čtyř nových stanic metra. Jeho šéf Jaroslav Ďuriš je ale přesvědčen, že cenu se podaří stáhnout pod tuto cifru. Nové stanice se otevřou v pondělí 6. dubna odpoledne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám, že se v roce 2017 skutečně začne stavět D. Po dlouhé době by to byl plně využitý úsek místo posledních tří, kam jezdí jen každý druhý vlak.

0 0
možnosti

No jasne. Obcas se vynechaji nejake ty eskalatory, jinde se zase vynecha planovane P+R parkoviste,.. a na cene se to pak projevi. A na cestujici prece DPP kasle.

0 0
možnosti

P93e84t23r 14V91i78m58r

3. 4. 2015 10:54

kdyby se použila a upravila stávající kolejová trať Hlavní nádraží - Vršovice - Kačerov - U Labutě tak se pozemky na polovině trasy Déčka nemusí složitě vykupovat a byla by alternativa k Nuseláku !!

0 0
možnosti

nesmysl, kapacita Vinohradských tunelů už dnes nestačí...

0 0
možnosti

hlavne doufam ze pokracovani na letiste udelaji smysluplne z nadrazi veleslavin a ne dementne z motola. metro z nadrazi veleslavin je tejny nesmysl jako do poli do letnan. jen vyhozene penize

0 0
možnosti

Nejak si trochu protirecis ne ?

1 0
možnosti

K34a26r14e62l 43D20r19d38a

3. 4. 2015 6:37

Praha se mi zdá. Metro jde do provozu a nyní začíná licitace o ceně. Být dodavatelem pomazaných pražských vykuků, tak už mě vezou. Rv;-D

0 0
možnosti

za ty prachy uz to mohlo bejt skoro před letistem.. ted se bude na letiste cekat dalších 10 / 20 let

0 0
možnosti

Metro na letiště - a který vlak vy tam jezdil? Každý pátý, aby byl aspoň trochu plný (aneb zlatý Letňany v polích...)? Když netrefíte "ten Pravý", budete s bagáží čumákovat někde pod zemí dlouhé minuty? A přitom svítit, větrat, točit eskalátory by to muselo furt. Na letiště jedině modernizová Buštěhradka, zároveň se tím vyřeší i vlak na Kladno.

Z článku" "...v nízkopodlažních tramvajích jsme druzí na světě za Vídní..." - v počtu vozů ano (není na světě moc větších tramvajových provozů než v Praze), v procentech vozového parku spíš podprůměr...

1 0
možnosti

Totálně vyhozený peníze za metro co bude vozit jen vzduch a končit v polích.Bydlí tam minimálně lidí a souběžně nad metrem vede ještě pro jistotu nová tram.linka.No a na letiště kvůli čemu se to vlastně začalo stavět se bude jezdít dál autobusem..

7 2
možnosti

1) Metro nekončí v polích, ale končí u největší české nemocnice, která slouží pacientům celé České republiky.

2) Nová tram.linka je jen zrekonstruovaná (stejně tak se postupně rekonstruují všechny linky). Navíc metro propojuje tramvajové linky v ulicích Evropská, Na Petřinách a Bělohorská a vlastně i Plzeňskou. Tyto linky se sjíždějí až v centru, případně poblíž Pražského hradu.

3) Na letiště měla před dokončením této trasy metra jezdit železnice, ale Praha 6 a 7 úspěšně blokují výstavbu a záleží především na nich, jak dlouho to bude trvat.

0 1
možnosti

Jasně! :-)  Když se začínalo s Blankou ,tak byl taky každý optimista.

0 2
možnosti

Jenže s metrem A se už končí.

5 0
možnosti

P35a71v78e70l 79V35é50b43r

2. 4. 2015 22:06

Vida! Ze pět, šest takových zastávek -  a máme tu roční deficit státního rozpočtu!

0 0
možnosti

škoda, že se metro nestaví ze státního rozpočtu. To by se Praze ulevilo.

1 0
možnosti

Jakmile se začne hovořit o snížených nákladech, začíná to smrdět úsporami na kvalitě. Nejen práce jako takové, ale i na funkčnosti stanic apod.

0 2
možnosti