Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nosiči nejsou řešení, schody na Veleslavíně napravíme, slíbila Praha

Vedení Prahy chce řešit problém nešťastně řešeného vestibulu nové stanice metra Nádraží Veleslavín. Jak upozornil iDNES.cz, nejkratší výstup z metra k autobusům na letiště a do Kladna vede po úzkém pevném schodišti. Výtah je daleko, eskalátor tu není. Město zvažuje, že by doplnilo alespoň pás na zavazadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83l53a43d91i53m67í77r 26H96o75l28ý 8284431806567

Buď článek někdo aktualizoval, nebo je autor vizionář (kapitola provoz). 

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chalupoida

0/0
15.4.2015 23:50

M50a70r60e18k 43Š98i64m33o50n 2184257858358

V Dejvicích eskalátor taky nebyl, tak proč se to najednou tak hrotí?

0/0
7.4.2015 1:20

O86t81a86k13a40r 22V53a20l32e57k 6756692625962

„Podle prvních informací, které jsem dostal, by se jednalo o úpravy již dokončeného projektu, a k těm povolení nepotřebujeme. Proto jsem již zadal pokyn příslušným odborům magistrátu, aby vypracovaly návrh, jakým způsobem se co nejrychleji a nejlevněji dobrat k cíli,“ uzavřel náměstek Dolínek.

Mozna by mel nekdo panu namestkovi vysvetlit, ze to byl prave pristup typu "nejrychleji a nejlevneji", ktery zpusobil tento problem. Holt, stareho psa novym kouskum nenaucis. ;-)

+1/0
4.4.2015 11:30

M90i63c67h96a80l 91Ř50e34z65n59í66č55e25k 1291298917830

Pseudoproblem, ktery vytvorilo letiste. Stanice je takova jak ma byt. Lidi by spise melo zajimat z jakych fondu letiste (statni podnik) plati portyra v metru.

+1/−4
4.4.2015 11:49

2382809512394

Letiště chce jen napravit to co blbouni z magistrátu potentili.Je třeba v Praqze volit ještě větší blby než nyní. Kocourkov nás nemine

0/0
4.4.2015 15:49

M25a87r25t87i30n 37H46o28d23í83k 2475795118727

To, že je v 21. století výrazně  bariérový výstup z metra ve stanici, kde důležitá stanice meziměstských autobusů je podle vás pseudoproblém. Nekulturnost tohoto národa je opravdu do nebe volající.

0/0
6.4.2015 15:55

A68n81t20o43n92í84n 61N25o36v45á83k 7951347890397

Vždyť tam je výtah.

0/0
7.4.2015 14:57

J72i46ř88í 20K66o75v75a52ř19í59k 5640140154529

To funguje pořád, jak za socialismu. Hledání viníků, potrestání nevinných, odměňování nezúčastněných.

0/0
10.4.2015 2:45

M74i28l74a24n 55J59i20r73a 2933863669769

Vše napravíme-za prachy občanů.Spíš by mě zajímalo,kdo ten šlendrián zavinil a jak bude postižen.Předpokládám,že (jak je ve tomto státě zvykem),tak nijak.

+2/0
4.4.2015 9:48

M10i60c78h14a33l 13Ř56e87z49n47í58č69e43k 1961928397100

Ktery slendrian mate na mysli? Stanice je takova jaka mela byt.

+1/−2
4.4.2015 11:25

J82a38n 80H55á72l60a 9276183817773

To mi připomnělo jak Bůh zakkopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: No, sbírat to nebudu, tady bude Praha.

+6/−1
4.4.2015 9:28

M39i29c98h52a11l 53Ř89e74z24n73í15č36e61k 1571268127370

Ze by intelektual z Brna.

+1/0
4.4.2015 11:25

E69v15ž79e57n 66P79o72l20á58k 3858308371983

Hahaha, to je tak nové.

+1/0
4.4.2015 16:36

J61a94n 51H34á26l68a 9506933567253

To mi připomnělo jak Bůh zakopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: Sbírat to nebudu, tady bude Praha.

0/0
4.4.2015 9:26

P53e31t77r 65N94o56v76á33k 5396693327566

Tak kufry cestujicich jsou vyreseny. Ted mozna zacit premyslet o dostupnosti metra pro invalidy a seniory... :-(

+3/−3
4.4.2015 8:11

M13i11c29h72a48l 35Ř41e52z66n68í47č24e21k 1201838377400

Stanice je bezbarierova

+4/−1
4.4.2015 8:23

P57e60t43r 23N88o36v35á87k 5246763627806

Pisu "Metra " -  naprosta vetsina stanic bohuzel ani v roce 2015 neni...

+1/−1
4.4.2015 8:32

P62e90t66r 76P14e90t49r 6143532298243

nečekal jste, že bezbariérovost bude zajištěna za jedno léto lusktnutím prstu a nejlíp za pár desetikorun...

+1/0
4.4.2015 8:57

P61e13t58r 84N83o63v53á84k 5726493917806

Necekal. A od ktereho leta se zacne?

+1/0
4.4.2015 10:49

P18e88t43r 23N74o92v83o34t57n78y 3709142769792

Na Dejvicke jsou dnes nějací nosiči?

0/0
4.4.2015 3:55

B47o17h28u44s32l86a37v 46K80r19á40l50í51k 2341700919896

Ne, výtah.

0/−1
4.4.2015 5:43

L41e69o19š 57N86a69v76r74á20t68i94l 9663820415535

jetamtoho... po celem svete jsou haldy stanic kde si kufr taham rucnestrucne... sportem k trvale invalidite

+2/−1
4.4.2015 0:07

A18l14e25x46a66n37d26r 15K53o71s18t34k82a 8332518596634

A je to běžné u stanice, přes kterou má jít většina cestujících na letiště hlavního města? Ne, tohle fakt běžné není.

+2/0
4.4.2015 0:29

M65i87c38h43a66l 31Ř60e46z50n69í22č27e41k 1791968767850

Vzdyt taky Veleslavin neni stanice, pres kterou ma jit vetsina cestujicich na letiste. Je to prestupni stanice mezi metrem a zeleznici, a odkud provizorne jezdi autobusy na letiste. Pred par tydny nevedel ropid odkud kam bude co jezdit.

+1/−2
4.4.2015 2:10

B42o46h18u34s35l61a25v 64K65r84á77l45í93k 2501670199416

To je právě ono. Že ti patlalové nevědí, co dělají.

0/0
4.4.2015 5:44

M10i93c12h20a51l 81Ř64e98z25n67í13č87e21k 1911208567960

Ja pisu o tom, ze stanice je takova, jaka mela byt. To, ze jedna stavba predbehla druhou je normalni. Puvodne mela zeleznice cekat dostavbu metra. Ted bude metro cekat na dostavbu zeleznice. Vyslednej stav bude stejny.

+1/0
4.4.2015 8:29

V90á14c50l38a40v 36S23v78o10b45o82d11a 5566288539

Měli by se opět zeptat primátorky: "A kdo to projektoval"? A ona by zase třeba řekla: "Asi nějaký de.il.";-D

+1/0
3.4.2015 22:58

A17l10e78x13a74n75d90r 64K53o34s19t93k21a 8762548926664

A zase by měla pravdu.

+1/−2
4.4.2015 0:30

J87a95n 59M62a68c12u68r67a 4886413502467

Cenu se nám pořadilo srazit o dvě miliardy. Ha ha.

Člověk by z toho usuzoval, že při zachování služeb cestujícím.

Že se ušetřilo na koordinaci prací, lidských silách, zmáčknutím dodavatelů či užitím stejně kvalitních, ale levnějších postupů a technologií.

Ovšem toto nekvalitní novináři z tohoto webu nedokáží analyzovat. Dále dotazovat, pitvat - nemají na to jednoduše buňky. Není jim ta "sleva" podezřelá.

Že se dva dny před otevřením nového úseku dovídám, že v rámci snížení ceny

se leckde upustilo od jezdících schodů (aby se tam potom platili poslíčkové), je skandální. 

Přece by ty schody nevyšly na tolik. Na kolik vyjde "Rok s portýrem"?

A co následné problémy? (falešní portýři atd.)? To stojí za to?

+1/−1
3.4.2015 22:42
Foto

M80a97r67t48i59n 80Š21u23b17r81t 1315981494955

No ona je sleva a sleva. To metro mělo stát původně tuším 18 miliard. Pak to vylezlo hodně přes 20 a teď se to zase stahuje. V rámci snížení ceny se od jezdících schodů neupustilo. Prostě tam být podle projektu neměly, protože to původně neměla být frekventovaná přestupní stanice natrvalo, ale max. na 2-3 roky a pak tam měly ty výstupy zarůst trávou ;-). Obecně na řadě stanic nemá každý výstup z vestibulu na povrch eskalátor, jen ty hodně frekventované. Pokud očekáváte, že 3 roky po otevření eskalátor vypnete a zrezne, tak to není dobrá investice. Pravda, když se dozvíte, že stanice bude přestupní na busy dlouho, podniknout by se něco mělo. K portýrovi by to dospět němělo, byť ho platí ne město ale soukromá firma.

+4/0
3.4.2015 22:50

J14a31n 41M11a11c55u52r25a 4226593682897

Já jen reaguji na to, co zde píše iDnes (v různých článcích). Nereaguji na skutečný stav věci. iDnes asi 20x v historii zmínila, že se "podařilo srazit cenu o dvě mld." (je jedno, z jaké sumy a jaká byla suma původní). Pak iDnes píše - jak uvádíte - že v původním zadání schody nebyly (a že metro mělo vést až na letiště a tak dále). No a pak iDnes také - schizofrenně - píše, že schody se neudělaly v rámci oné úspory - ony dvě "ušetřené" miliardy. Jednak proboha nemohly schody stát dvě mld., ani v této sumě nemohly hrát žádnou roli, druhak nechť se noviny teda laskavě rozhodnou, proč vlastně schody nebyly postaveny. Mám (bohužel?) komplexní uvažování a při čtení iDnes narážím na to, jak tento plátek často popírá sám sebe.

+2/0
3.4.2015 22:55
Foto

M47a96r19t45i84n 43Š50u28b71r36t 1505541614945

To ale pak nemůžete noviny číst vůbec ;-). Noviny jsou přece jen zábava ke kafi. Kdokoliv čte články v novinách ze svého oboru, tak ví, že obsahují maximálně 5 % skutečnosti a většinou žádné zhodnotitelné souvislosti ;-). A to nejen vinou autorů, ale i těch, kteří novinám informace poskytují v míře menší než malé a pak se diví, že se dočtou fabulace větší než velké ;-).

+1/0
3.4.2015 23:00

J42a78n 59M16a74c59u23r72a 4976473352867

Není to o tom, že na letiště se mělo jezdit jinak. Je to o tom, že noviny neanalyzují, jak přesně se ty dvě mld. ušetřily. No a co je skutečně problém je to, že "se" dávno ví, že metro končí v Motole, ale pět dnů před zprovozněním se přišlo na to, že není vyřešeno nastupování na 119 na letiště. A kdyby letiště nevydalo samo od sebe tiskovou zprávu, tak to ani MF neví. A kdyby  letiště nepřišlo s tak směšným řešením - poslíček - tak by se to určitě neřešilo vůbec.

Když bych šel dál, tak ani na Zličíně, kde také nosí plno lidí kufry, nejsou jezdící schody. Také to lidé musí tahat po schodech. Přitom i to je velmi vytížená stanice, i odtud se jezdí z/na letiště, ale i na Plzeň atd. Navíc je to poměrně nová stanice (nemysleli opět na to), mělká až nadzemní a schodiště je široké, takže by se tam pás dodělat mohl. Ale to nikoho nenapadne, to by se musela sepsat žádost, stížnost, petice... Zličín jako reprezentace Prahy je také otřesný. Jde o to, že ti, kteří rozhodují, tento život nežijí - a tudíž tyto věci nevidí.

+2/0
3.4.2015 23:02
Foto

T39o93m92a65s 85C18a78b68a42k 8235135714959

Milý pane, byl jste někdy na Zličíně ? Asi ne, ze ? Pokud ano, tak jste poněkud pozapomenul,ze primo vedle schodů ven směrem na bus na letiště JE VYTAH. Takže kdo tahá kufr na Zličíně po schodech je oslik, který  nevidí na 3m doprava doleva.

0/0
6.4.2015 13:45

A86l58e31x33a76n79d85r 48K16o22s72t65k15a 8832188766744

Použitím nekvalitních součástek, materiálů, nevybudováním eskelátorů a podobně se ušetřilo tak 10 miliard. Z toho 8 rozkradli kamarádi, ze 2 se udělalo obrovské "šetření". Co na tom, že náprava a náklady na údržbu budou astronomické.

0/0
3.4.2015 22:51

M97i70c19h97a14l 55Ř34e16z50n42í75č92e62k 1281758877200

To je blabol, co

0/0
4.4.2015 2:03

A87l11e91x48a30n67d48r 47K33o80s29t10k79a 8332698906674

Částka nadsazená. Ale princip jak tito "lidé" šetřili bohužel popsaný přesně. Kalousekm "ušetřená" koruna znamená, ženěkdo ukradl 2 koruny a nás to ve výsledku bude stát minimálně 5 kč.A "ušetřil" kdovíkolik miliard!

0/0
4.4.2015 6:39

M25i42c61h97a82l 13Ř95e27z36n47í20č55e53k 1931968777940

Pokud vite o nekom, ze neco ukradl, podejte trestni oznameni. Je to vase obcanska povinnost

0/0
4.4.2015 8:25

A95l17e84x35a77n13d69r 59K79o73s14t15k69a 8182158116934

To nemá smysl, udávat ODsáky a Topkaře je ztráta času, zahrají to pod koberec.

0/0
4.4.2015 8:36

A13l43e35x21a15n97d94r 31K93o30s37t91k79a 8862328326844

PS: a co jsem viděl konkrétní zlodějinu, kde bych mohl jmenovat, tak na to nemam odvahu. Ten člověk JE mafián a já se mám docela rád.

0/0
4.4.2015 8:39

J37a62n 16M41a46c38u90r48a 4126393902217

To je jako když na Suchdole byla nástupní zastávka od univerzity (tisíce mladých zbrklých lidí) do centra přes rušnou křižovatku. Přitom na straně u školy (žádné přecházení) byla stará nevyužívaná zastávka. Chodilo se na bus přes onu křižovatku, auta to zdržovalo, lidi ohrožovalo. Až po té, co tam zabili tři dívky, někoho - hurá - napadlo obnovit tu starou zastávku, kde odpadá jedno přecházení navíc. Vono to totiž nejde po dobrým a mozkem. Vono se na to musí přitlačit. Smutné je, že tento stav je setrvalý a ani v "moderní" době se nemyslí moderně. Úzké pevné schodiště a výtah za křižovatkou toho budiž příkladem. A výmluvy, že výjimku vyžádat nelze, jsou směšné a takto neschopní úředníci by to ani neměli pouštět z úst. V normálně fungující firmě by pro neschopnost letěli.

+3/0
3.4.2015 22:22

B65o38h15u53s58l89a63v 51K82r89á19l88í14k 2821820429666

Tak ono to původní umístění bylo asi hlavně proto, aby obě zastávky směrem do Prahy byly navzájem co nejblíž, a tedy aby ti zbrklí studenti pod něco nespadli při přebíhání mezi nimi.

0/−1
4.4.2015 5:47

A10d85a81m 81S84t80a51v94a 5618657146431

Z Veleslavína prodloužit metro na letiště a žádnou jakousi rychlodráhu. Vždyť to je nesmysl!!!!  Jediné inteligentní  řešení  je metro na letiště!

+4/−8
3.4.2015 22:11

J72a13n 68M14a19c38u90r31a 4476303962677

To říkají i odborníci - současní i bývalí zaměstnanci letiště. Jenomže pochybuju, že na to Adriana nebo kdokoliv jiný má buňky. A ostatní se budou rozhodovat tím směrem, odkud poteče více úplatků (taxikářská lobby).

+3/−1
3.4.2015 22:13

M79i12c46h53a26l 37Ř63e55z58n80í11č52e19k 1391798577630

Kteri odbornici?

+1/0
3.4.2015 22:35
Foto

M58a96r33t59i18n 19Š86u50b84r94t 1545901204295

Nejméně 99,5 % odborníků považuje metro na letiště za nesmysl. Všechny studie zlepšení kvality dopravy pro region, letiště, Dědinu i Prahu 6 dopadly jednoznačně pro vlak, který výhledově umožňuje nejen spojení do centra, ale i na Hradčanskou, Vltavskou, Florenc, Masaryčku, výhledově po Hlavní, Vršovice, Kačerov, Modřany, Radotín, Eden, Zahradní Město, Hostivař atd. a ještě i spojení rovnou do celé republiky. Za polovičních, maximálně dvoutřetinových nákladů, než stojí metro na letiště. A za polovičních, až třetinových provozních nákladů. A letiště bojuje za vlak už od roku 1992.

+5/0
3.4.2015 22:57

J79i88ř23í 12P82r43a97ž78á33k 9120572831912

Z toho je vidět kdo v Praze vládne. Už 6 studií železnice během 19 let, ale žádná schválená. Zeptejte se, komu vyhovuje, že z letiště nevede ani železnice ani metro a kdo tedy spostředkovaně vládne v Praze. Praha je výjimka tím, že nemá na letiště železnici. Železnice na Kladno by současně zhodnotila pozemky v okolí, u každé stanice by bylo P+R, takže by nebylo třeba v Praze stavět centrální P+R,.....  Samá pozitiva, jen pár sobců podél železnice se bouří a neuvědomují si, že modernizovaná železnice by splňovala hlukové limity a měla nulové emise. Proč se se stavbou váhá?

+1/0
4.4.2015 7:10

J11a25n 93Z79e57m42a67n 1886335724186

Věříte tomu, že by ta modernizace proběhla až na Kladno? Postavili by rychlodráhu na letiště a pak řekli, že na další prodloužení nejsou peníze ani dopravní poptávka.

0/0
4.4.2015 9:10

J71i91ř59í 12P40r42a18ž64á48k 9610312631942

Věřím, že budou stavět po etapách. Potřebují utratit peníze z EU nejpozději do 2020. Pak už žádné nebudou! 1. etapa Veleslavín Letiště přes Jeneček, 2. etapa do Kladna - ta bude nejrychlejší, nejlevnější. 3. etapa Veleslavín-Masaryčka.  Vyřeší se i napojení Dědiny a nového plánovaného sídliště pod Hvězdou na koleje.

+1/0
4.4.2015 9:22

J36i96ř24í 64P79r72a31ž11á33k 9270842351892

Železnice by byla lepší. To je fakt. Ale existuje i kočkopes, např. v Athénách. Každých 30 minut pokračuje metro na letiště další 2 stanice z konečné po povrchu. Bez přestupu, speciální souprava se sníženým počtem sedadel a označená logem letadla.

0/0
4.4.2015 7:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.