Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové stanice metra zažívají ostrý provoz, na Veleslavíně nefungoval výtah

Čtyři nové stanice pražského metra v úterý zažily první ostrý nápor cestujících dopravujících se do zaměstnání. Nejvytíženější v tomto směru je stanice Nádraží Veleslavín, v níž lidé přestupují z blízké vlakové stanice a kam nově zajíždí většina autobusových linek, které dříve končily na Dejvické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D74a13n60i82e90l 12T43s21c98h45e35r42n38a89y 2745262759352

Co stanice to paskvil, proboha, kdo to projektoval ? To se nikdo nezamyslel nad funkcnosti stanic ? Ze on to zase stavel Tunelostav a na eskalatory ani strechy nezbylo. Az bude mit nekdo na odpovednych mistech mozek, dam na modleni. Tohle asi ridil Tonda Blanik

0/0
5.5.2015 11:00

J39a86n73a 46N25o52v59a29k88o60v68a 1299373200337

jela jsem z letiste 119 a skoncila na veleslavine, ty kritizovane schody jsou fakt uzke, kdyz se vam vyhrne 60 lidi z autobusu, tak je tam fakt zacpa a navic si mysli, ze kdyz je to nadrazi tak by tam ty jezdici schody meli byt, uz kvuli bezpecnosti, nastesti ted kufry nejsou tak tezke, ale stejne jit s kufem po schodech neni zas tak prijemne, a ten vytah, tak to musite prijit dve ulice, aby jste se k nemu dostali, pak jsem jela nazpatek a kdyz jsme vystoupili z metra tak se tam udelala docela velka fronta, ktera byla pomala, jelikoz tam jsou pomale jezdici schody, myslim si, ze ten veleslavin je proste spackany, ale zaplat pambuh za nej, ocekavam, ze se to prodlouzi na sarku, aby ty co jedou z letiste tak by to bylo jeste vice pohodlnejsi

0/0
15.4.2015 9:55

V71r52a90t88i41s29l64a34v 79K27u83l83h97á85n60e51k 1408134817472

Matematika je neúprosná, pro návrh eskalátorů je platný předpis, že se navrhují od výškového rozdílu 5 m, což na Veleslavíně není. Tak až všichni budete chtít být chytří, buďte chytří doopravdy a nepište přechytralé nesmysly.

0/−1
10.4.2015 1:32

V66r81a48t73i73s18l54a86v 90K61u78l55h73á72n18e62k 1638914147822

Malinko pro Neználky či pro nedoslýchavé: v televizi jste mohli slyšet, že se eskalátory navrhují až od výškového rozdílu 5 m, který není na Veleslavíně dosažen. Už vidím nějakého šťourala, jak při existenci eskalátoru žaluje všechny zúčastněné za to, že spotřebovali obecní finance v rozporu s normou a že je mohli využít účelněji.

0/0
10.4.2015 1:27

P47e96t42r 26F59o27j78t12a 2142761705430

Vraťte nám autobus 217 !!!!

0/0
8.4.2015 8:54
Foto

M76a68r91t67i69n 53P32i59š80t90o60r71a 8718968926469

Je to celkem pěkné. Ono zatám všechno, co jsem si kdy za 20 miliard koupil, bylo pěkné.

Další drobnost:

Je příjemné, že eskalátory na Petřinách vyjedou až na úroveň ulice. Má to dvě nevýhody:

1. Už tam těžko někdo dodělá rozumný podchod pod hlavní třídou, takže půlka Petřin bude přecházet po přechodu.

2. Dost tam fouká, podobně jako na Staroměstské (aka Fičíkova).

Pochybuji, že někdo prováděl nějaké termodynamické či aerodynamické výpočty toho schodiště, či celého systému. Ještě je naděje, že se to se změnou počasí či "aklimatizací" tunelů zlepší, ale malá. Spíše se to projevilo až s otevřením (doslova - těch dveří).

0/0
7.4.2015 23:10

F17r14a76n66t94i29š83e73k 76S64k35u75p74l37í37k 7722812761502

Tak, Praha přišla o poslední konečnou, kde končily vlaky už při otevření prvního úseku linky, navíc ražené stanice už přišly o "prsa a antiprsa"

+1/−1
7.4.2015 19:24

O96n12d74r85e94j 98K45o23d93a74d 8821443681667

Těch nedostatků je tam zatím celá řada, ale všechno jsou to jen prkotinky (třeba to hlášení přestup na bus na letiště není ve vlaku skoro slyšet) proti těm chybějícím eskalátorům. To je zas megaostuda. Rv:-(

0/0
7.4.2015 19:18

K17a39r17e82l 33D36r72d91a 6343725497689

Nosiče jsem zažil na Hájích, když byl uzavřen bezbariérový výstup. Pomáhali s kočárky. Pomáhali stařečkům. U mladších ročníků by jejich pomoc byla kapku nepřiměřená. Takže ve výsledku to byla pro většinu lidí služba o ničem.

  Ale napadá mě vzor "Večernice". Pokud hupsnu portýrovi na záda a přidám i svá zavazadla, ponese jen mě a bude to mít lehčí. ;-D

  O víkendu jsem vyzrál na naháněče DPP! Úspěch. Jak nejezdila trasa C, tak DPP tvrdil, že to nejezdí z Muzea. Zavřené bylo samozřejmě i Hlavní nádraží a autobusy jely z magistrály od Hlaváče, ehm.

  A opět šipky posílaly všechny turisty na Hlaváku oklikou přes doupata místních bezdomovců. Nenechal jsem se zblbnout proradným prolhaným DPP a použil jsem neoznačený výtah přímo na stanici autobusu. Díky tedy za ty nesmyslné šipky... Rv

  Když jsem minul povadlé a tlusté zaměstnance DPP, musel jsem se pak radovat na Chodově z brigádnic najatými pro informování veřejnosti. Náctiletá blondýnka sice moc rozumných informací nezvládne, ale moc hezky se žádá o potřebné služby. Takže děkuji DPP za ty dary a doporučuji portýry doplnit perspektivními užitečnými dívkami. K portýrovi v MHD patří v Praze krásná hosteska! ;-DR^

+2/0
7.4.2015 18:45

M57í81š26a 65H84e95j44n69á 6293646401625

Krucinál, proč odpoledne končí to metro zase na Dejvické a dál jede jen každý druhý vlak??? To mi teda hodně pomůže, když autobusy odjíždějí z Bořislavky.... ;-€

+5/−1
7.4.2015 18:17

M78i64c29h43a88l 73K40v51ě40t 5103904923679

Nebylo by jednoduší do vyřešení eskalatoru na Veleslavině nechat ten autobus jezdit dál na Dejvickou?

+2/−1
7.4.2015 17:38

J15i73r46i 43J23a78v48u23r13e73k 7726722342266

Kde ten eskalátor taky není. No, to jste to vyřešil výborně.

+4/0
7.4.2015 18:30

J11o28s12e81f 21S94t47r62a68š94í19k 1227690531162

Portýr = dveřník

Popis pozice

Dveřník má na starost otvírání dveří vstupujícím nebo vycházejícím hostům. Po příjezdu návštěvníka volá nosiče zavazadel a je zodpovědný za čistotu celého prostoru okolo vstupních dveří hotelu, a to jak venku, tak i uvnitř budovy.

0/−1
7.4.2015 16:06

M79i83l50o73s34l83a14v 50U11r24b90a92n 2284653856801

A že tam jsou jen schody zjistili naši novináři, úředníci a Krnáčová až při otevření?

0/0
7.4.2015 15:57

J84a98n 67H77l16e82d89í73k 4659332628502

jestli by už nebylo aktuální požádat Andělu Merklovou o přičlenění k Německu, naši funkcionáři jsou nesvéprávná, zaostalá zato hrabivá individua, štítící se jakékoli  poctivé práce,- mající v hlavě zajímavé pyré z rozložených nervových buněk

+7/0
7.4.2015 15:28

A95n59t19o52n13í90n 14Z29e65l53e42n59ý 2534773971166

Němci, to je jiná třída. Mohli bychom se poučit třeba ze stavby Labské filharmonie nebo letiště W.Brandta.

+1/0
7.4.2015 20:32

J53o45s48e77f 12N89o55v83a71k 5858932836818

Hlavně mě zarazilo vyjádření města - na Veleslavíně vznikl přestupní uzel od Kladna. Předpokládané problémy s parkováním město vyřeší už na podzim - zavede parkovací zóny.

To je jak u blbejch na dvorečku. V Haagu v roce 2001 končila dálnice v obrovským parkovacím domě, který byl přímo na MHD. Proč se v Praze musí problém s parkováním "řešit" zavedením parkovacích zón a ne výstavbou podobnýho parkovacího domu, to fakt netuším. Obzvlášť u tak mamutí stavby, jako je metro...

+5/0
7.4.2015 15:07

E94v28ž10e24n 76P45o90l38á51k 3328158751373

Dům tam stát měl, proč se tak nestalo, nevím. Nicméně se obávám, že kdyby metro dovedli někam, kde je na parkovací dům místo, tak by hned vylezli chytráci nadávající, že metro vede do polí. Ono se nejde zavděčit všem.

+1/0
7.4.2015 15:34

J26o93s94e48f 22N61o50v39a29k 5868352556968

Tohle není o zavděčení se. Tohle je nekoncepční předražená debilita.

+2/0
7.4.2015 15:51

L59u21k41á50š 22T44o29m56á79š59e57k 1766575591969

Na parkovací dům nezbyly peníze. A obyvatelé se bouřili kvůli jeho výšce

+1/0
7.4.2015 18:21

J91a75n 10B57a49r59t67u49š18k44a 7686981881433

Tak nevím zda jsem něco nepřehlédl - jsou či nejsou schody z vestibulu metra Dejvická k (k nyní již bývalé) zastávce autobusu 119? Nejsou, nebyly, nikomu to nevadilo(?), nikdo se nepohoršoval. A proč je najednou takový humbuk na Veleslavíně?

+2/0
7.4.2015 15:03

M82a66r59e83k 57T57u64r81n54o72v93e43c 7865142590756

Protože to že tam nebyly byla kravina už na té Dejvické. Ale lidi si řekli - je to stará stanice a bylo by drahé to sem doplňovat. Tak to nějak zkousli. Ale všichni doufali, že když už se někde dělá stanice nová, která sama o sobě spolkne třeba 1-2 miliardy korun, že těch pár milionů na nějaký ten eskalátor je snad samozřejmost. No a když tam teď není, tak si klepou na čelo...

Už je Vám to jasnější?

Jinak vysvětlení je prosté - Nádraží Veleslavín mělo být přestupem na letiště jen krátce - tak na 2-3 roky - než by se otevřelo metro až na letiště. Proto to v původním projektu nebylo - že prý na ty 2-3 roky by se to nevyplatilo. Že se s metrem na letiště nepočítá už asi pět let a zainteresovaní to věděli a stejně projekt nebyli schopní upravit, to je věc další...

+9/0
7.4.2015 15:13

B91o42h11u91s61l70a37v 37K63r30á58l62í91k 2891530939206

Schody tam na Dejvické jsou určitě, naopak eskalátor tam není. Zato je tam aspoň výtah.

0/0
7.4.2015 15:44

T21o20m59á68š 43K74a91p46l17a28n 8523919663153

k těm chybějícím eskalátorům - já furt nechápu jednu věc - už asi před 20 lety MHD schválilo koncepci, že do roku 2025 bude metro kompletně bezbariérové, proto jsou postupně všechny stanice dovybavovány eskalátory či výtahem. Jak je tedy možné, že postaví novou stanici, která není bezbariérová a ještě tvrdí, že je to proto, že to od nich nikdo neobjednal?

0/−5
7.4.2015 15:00

E94v55a 74R57o64s49o23v51á 8509648678311

protože podle DP tam je bezbariérový výstup a blbci jsme my, když náš vadí, že nevede přímo k autobusu, ale ústí za křižovatkou

+2/0
7.4.2015 15:11

P85e30t37r 28L33u23d40a51n95e59k 1647644797313

ale ta stanice bezbariérová je, akorát pokud chcete ven bez schodů, tak do některých směrů musíte následně přes přechod, který je ale samo sebou také bezbariérový.

0/0
7.4.2015 19:38

M51a32r28t95i44n 89S55u11c16h69a35n 6846582486453

Dnes jsem jen busem na Nádraží Veleslavín. Fakt by mě zajímalo, který chytrák dal autobusovou zastávku až za semafory a 180° otočku na autobusák? 8-o

Pokud by byla zastávka hned v pravém pruhu před semaforem, ušetřila by se lidem půl minuta až minuta jízdy a cesta na metro by tak byla mnohem svižnější.

+4/0
7.4.2015 14:12

V63á55c19l55a91v 33H37o78s85c42h 8326648472801

za 20 miliard proste nemuzete ocekavat zadny zazraky, opakuju, zadny zazraky :-)))

+5/0
7.4.2015 14:14

E80v24ž33e61n 14P83o57l70á28k 3228458131893

Ještě lepší to je, když na přejezdu spadnou šraňky a vjezd do terminálu tak zablokuje kolona aut.

0/0
7.4.2015 15:35
Foto

M84a46r72t32i17n 70P25i20š11t26o28r26a 8758418756359

Očekávám, že ta odbočka bude muset být brzo dodělána.

+1/0
7.4.2015 16:51

J71a16k21u68b 68Š83a15f86a14n76d33a 7225117511351

To taky nechápu. To nemohli udělat sjezd na terminál rovnou z Evropské?

0/0
7.4.2015 18:16

K96l30á14r25a 43T81r52n46k28o74v58á 3734539174519

Já se těším na tu elektronickou registraci tržeb od ledna. Nějak nám tu příliš mnoho věcí od začátku nefunguje.

0/0
7.4.2015 12:47

P12a66v38e54l 52K79u68r76a27l 5771344130620

Především myslím že že každý automat metra který vytiskne lístek za 12 kč bude nutné připojit k internetu, online informovat ministerstvo, a bude muset tisknout daňové doklady nezávisle na jízdence...

to samé když si dám kafe v automatu.

0/0
7.4.2015 13:46

G33a64b38r16i33e91l 16H24o34r16t77e14n 9671909773864

Softwarová chyba výtahu, zajímavé.

{SET MaxSpeed = 0.4} /* ToDo - Pepo, tohle je v m/s nebo v km/s? */

:-)

+5/−1
7.4.2015 12:16

M26i46c86h21a54l 12C79h15a59l48u67p68a 6758610449743

To asi ne, ale třeba člověk zmáčkne čtvrté patro a vyjede do pátého a pak se diví, že tam bydlí někdo jiný...

0/0
7.4.2015 13:04
Foto

J14o34s67e92f 71M94o50u87č77k44a 9779738321401

V patočkově dle DPP.cz začala jezdit 184 a přestala 174... Mám pocit, že jsem jednu viděl :P Tak teď nevím jestli věřit DPP.cz  či iDnesu...

0/0
7.4.2015 12:05
Foto

M28i73c89h71a59l 85P56a26ř46í85z77e27k 8601303226101

Zajímavá je i informace o "nové" lince 168. Jede z Bořislavky do nemocnice Homolka. Pro lidi co tam musí jet je to sice o pár minut delší než metrem, ale přímý spoj. ;-)

+3/0
7.4.2015 11:51

M63a85r47e19k 38T16u56r12n81o90v77e92c 7495582610906

Přímý, ale s intervalem po většinu dne tak 30 minut. Takže pro nás mladé, neklidné a uspěchané to asi není. :-)

0/0
7.4.2015 15:18

P37e24t69r 92V45l45c43e70k 5832425745817

Pokud někdo cestuje letadlem či vlakem a neunese do schodů svůj kufr, musí být pro ně cestování strašným utrpením.....pak ale mohou zvolit jiný způsob přepravy třeba na letiště, v  Praze existuje více kombinací  (např. Zličín)

+11/−1
7.4.2015 11:46

P45e54t58r 64B20ř60é83ť57a 61N31o75v41á35k 8790433536390

a hlavně těch schodů je stejně jako na Dejvické tak nevim co blbnou ...

+6/−1
7.4.2015 12:05

M53a43r55t17i83n 76H11o68d30í72k 2495255548737

Rozdíl je v tom, že Dejvická je už stará stanice a tenkrát bezbariérovost nikdo moc neřešil. Na dnešní poměry je to ostuda a někdo by si měl dát facku a koukat někde najít peníze na eskalátor.

+1/0
7.4.2015 17:29

T92o71n85d27a 49H25e95j57l93í10k 1968803759407

I na Zličíně eskalátor není, pokud se nepletu :P

+3/0
7.4.2015 12:08

P22a41v24e68l 11K45u14r97a31l 5511904200120

na dejvice taky není

+1/0
7.4.2015 13:47

B56o36h82u81s87l40a57v 36K26r80á16l49í80k 2521350939396

V obou těch stanicích jsou výtahy.

0/0
7.4.2015 15:47

J20i36r82i 11J71a49v95u18r13e22k 7596332702506

Na Veleslavíně je výtah taky.

0/0
7.4.2015 16:49

M23a50r93t54i65n 82H96o49d53í92k 2575335108657

Ale kam.

0/0
7.4.2015 17:33

R42u83d63a 96S58l49a97v65í26k 5723458106101

Mohou jet na Florenc a odtamtud vlastní linkou na letiště. Popř. ať jede taxíkem.

0/0
7.4.2015 12:18

M80a26r89t61i27n 22H67o56d26í19k 2125225538447

A jinak jste zdravý?

0/0
7.4.2015 17:34

O65n69d98ř13e31j 94S13t59a78r21o92c89h 5860853252914

Ti nosiči nebyl Apríl?

+18/−1
7.4.2015 11:28

V53l55a10s66t34i13m53i91l 76F17i19a14l25a 1712951504

Já jsem si to taky myslel :-)

+6/0
7.4.2015 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.