Diskuze

Nové stanice metra zažívají ostrý provoz, na Veleslavíně nefungoval výtah

Čtyři nové stanice pražského metra v úterý zažily první ostrý nápor cestujících dopravujících se do zaměstnání. Nejvytíženější v tomto směru je stanice Nádraží Veleslavín, v níž lidé přestupují z blízké vlakové stanice a kam nově zajíždí většina autobusových linek, které dříve končily na Dejvické.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co stanice to paskvil, proboha, kdo to projektoval ? To se nikdo nezamyslel nad funkcnosti stanic ? Ze on to zase stavel Tunelostav a na eskalatory ani strechy nezbylo. Az bude mit nekdo na odpovednych mistech mozek, dam na modleni. Tohle asi ridil Tonda Blanik

0 0
možnosti

jela jsem z letiste 119 a skoncila na veleslavine, ty kritizovane schody jsou fakt uzke, kdyz se vam vyhrne 60 lidi z autobusu, tak je tam fakt zacpa a navic si mysli, ze kdyz je to nadrazi tak by tam ty jezdici schody meli byt, uz kvuli bezpecnosti, nastesti ted kufry nejsou tak tezke, ale stejne jit s kufem po schodech neni zas tak prijemne, a ten vytah, tak to musite prijit dve ulice, aby jste se k nemu dostali, pak jsem jela nazpatek a kdyz jsme vystoupili z metra tak se tam udelala docela velka fronta, ktera byla pomala, jelikoz tam jsou pomale jezdici schody, myslim si, ze ten veleslavin je proste spackany, ale zaplat pambuh za nej, ocekavam, ze se to prodlouzi na sarku, aby ty co jedou z letiste tak by to bylo jeste vice pohodlnejsi

0 0
možnosti

Matematika je neúprosná, pro návrh eskalátorů je platný předpis, že se navrhují od výškového rozdílu 5 m, což na Veleslavíně není. Tak až všichni budete chtít být chytří, buďte chytří doopravdy a nepište přechytralé nesmysly.

0 1
možnosti

Malinko pro Neználky či pro nedoslýchavé: v televizi jste mohli slyšet, že se eskalátory navrhují až od výškového rozdílu 5 m, který není na Veleslavíně dosažen. Už vidím nějakého šťourala, jak při existenci eskalátoru žaluje všechny zúčastněné za to, že spotřebovali obecní finance v rozporu s normou a že je mohli využít účelněji.

0 0
možnosti

P65e69t74r 49F61o18j76t30a

8. 4. 2015 8:54

Vraťte nám autobus 217 !!!!

0 0
možnosti
Foto

Je to celkem pěkné. Ono zatám všechno, co jsem si kdy za 20 miliard koupil, bylo pěkné.

Další drobnost:

Je příjemné, že eskalátory na Petřinách vyjedou až na úroveň ulice. Má to dvě nevýhody:

1. Už tam těžko někdo dodělá rozumný podchod pod hlavní třídou, takže půlka Petřin bude přecházet po přechodu.

2. Dost tam fouká, podobně jako na Staroměstské (aka Fičíkova).

Pochybuji, že někdo prováděl nějaké termodynamické či aerodynamické výpočty toho schodiště, či celého systému. Ještě je naděje, že se to se změnou počasí či "aklimatizací" tunelů zlepší, ale malá. Spíše se to projevilo až s otevřením (doslova - těch dveří).

0 0
možnosti

Tak, Praha přišla o poslední konečnou, kde končily vlaky už při otevření prvního úseku linky, navíc ražené stanice už přišly o "prsa a antiprsa"

1 1
možnosti

Těch nedostatků je tam zatím celá řada, ale všechno jsou to jen prkotinky (třeba to hlášení přestup na bus na letiště není ve vlaku skoro slyšet) proti těm chybějícím eskalátorům. To je zas megaostuda. Rv:-(

0 0
možnosti

K75a77r10e27l 27D61r55d71a

7. 4. 2015 18:45

Nosiče jsem zažil na Hájích, když byl uzavřen bezbariérový výstup. Pomáhali s kočárky. Pomáhali stařečkům. U mladších ročníků by jejich pomoc byla kapku nepřiměřená. Takže ve výsledku to byla pro většinu lidí služba o ničem.

  Ale napadá mě vzor "Večernice". Pokud hupsnu portýrovi na záda a přidám i svá zavazadla, ponese jen mě a bude to mít lehčí. ;-D

  O víkendu jsem vyzrál na naháněče DPP! Úspěch. Jak nejezdila trasa C, tak DPP tvrdil, že to nejezdí z Muzea. Zavřené bylo samozřejmě i Hlavní nádraží a autobusy jely z magistrály od Hlaváče, ehm.

  A opět šipky posílaly všechny turisty na Hlaváku oklikou přes doupata místních bezdomovců. Nenechal jsem se zblbnout proradným prolhaným DPP a použil jsem neoznačený výtah přímo na stanici autobusu. Díky tedy za ty nesmyslné šipky... Rv

  Když jsem minul povadlé a tlusté zaměstnance DPP, musel jsem se pak radovat na Chodově z brigádnic najatými pro informování veřejnosti. Náctiletá blondýnka sice moc rozumných informací nezvládne, ale moc hezky se žádá o potřebné služby. Takže děkuji DPP za ty dary a doporučuji portýry doplnit perspektivními užitečnými dívkami. K portýrovi v MHD patří v Praze krásná hosteska! ;-DR^

2 0
možnosti

Krucinál, proč odpoledne končí to metro zase na Dejvické a dál jede jen každý druhý vlak??? To mi teda hodně pomůže, když autobusy odjíždějí z Bořislavky.... ;-€

5 1
možnosti