Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec ťukancům, uličkami v centru se protáhnou nejmenší pražské autobusy

Projedou i úzkými ulicemi, kde po obou stranách parkují auta, vyberou ty nejostřejší zatáčky. Historické centrum Prahy od úterý křižují na nové lince 194 dva speciálně upravené minibusy. Od června by navíc oba mohly jezdit na plynový pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T36a53d25e17á80š 91H46a53v10l73í11k 6985872773978

Vrácení linky 192 (292) vítám, ale bylo by rozumné ji prodloužit aspoň k metru Malostranská (A) důvodem je snadnější přestup. Dále jezdí zde navíc tramvaje 5 a 18 linka by se dala vést v trase NEMOCNICE POD PETŘÍNEM - Malostranské náměstí - Staroměstská (A) - Právnická fakulta - Čechův most - Malostranská (A) - Malostranské náměstí - Nerudova - Šporkova - NEMOCNICE POD PETŘÍNEM.

0/0
8.4.2015 8:16

J22a79r72o17s77l13a56v 73M79a77r39e84k 3240362902878

Kdo není línej jak prase, tak tuto vzdálenost musí dojít pěšky.

+2/0
8.4.2015 8:16

H35o54n42z79a 76Š36l30e11z58i97n18g93r 8419411563232

Auta (rozuměj SUV) se zvětšila, musíme zmenšit autobusy.

0/0
8.4.2015 8:16

M32a81r25e38k 23T12ů51m69a 4792788446382

A nebylo by vůbec nejlepší ty nevytížené linky zrušit? Pár kroků z bodu A do bodu B nikoho nezabilo...

+9/−2
8.4.2015 0:36

M51a17r31t26i18n 85Š75t53ě55p96á30n85e58k 3707573783931

Tak Ropid uz prisel na to, co jim asi deset milionu lidi doporucilo. Super.

+1/0
7.4.2015 22:10

P62a42v48e31l 26M61a42r20e61š 2733328121721

Hele Pražáci konečně objevili Stratosy.Tyhle minibusy jezdí u nás pod Špilasem už dva roky...

+2/−6
7.4.2015 21:29

B98o97h90u90s59l51a75v 90K84r54á64l12í66k 2341600389786

Na pražské lince 262 jezdí Stratosy už od roku 2011. Ale je fakt, že Špilas v Praze nemají.

+4/0
8.4.2015 2:46

K52a53r71e74l 26W45a94t17z35k54o 9886157557216

Jenže proti špatně parkujícím debi*lům to stejně nepomůže.

+7/−4
7.4.2015 21:15

P52e51t81r 97Č32e94r67m20á16k 9138135779870

Hm super, už takhle se nedá pořádně v centru projet, tak tam ještě pošlou autobusy... Co na tom že na každém rohu je metro a tramvaje, veřejný rozpočet je přece bezedný... ;-)

+7/−5
7.4.2015 21:10

P82a28v58e37l 80K81r81á31l 5770409974818

Proč tam teda jezdí tolik aut, když je na každém rohu metru, tramvaj, autobus?

+10/−2
7.4.2015 22:57

B61o94h83u33s95l85a84v 38K43r21á60l84í35k 2381430219416

Bodejť by tam nebylo přecpáno, když se tam tolik lidí úplně zbytečně cpe autem.

+3/0
8.4.2015 2:48

M47i68c70h48a57l 21P87a76v26l17á33t 9723893744209

A nekteri jsou az tak bezohledni, ze si tam dovoli bydlet! :o)

0/0
8.4.2015 9:10

M83i25c69h98a82l 86P19a26v27l48á54t 9713673724119

PS: Pritom DP by tam nejradeji poslal kloubove autobusy..

0/0
8.4.2015 9:10

J52a48r70o88m40í70r 36K43a13p82l94a56n 7788784612644

Omyl, Dopravní podnik není organizátor dopravy. Nasadí takové autobusy, které od něj městský organizátor ROPID objedná. A navíc, linky 192 a 194 nejezdí Dopraví podnik, ale úplně jiná firma, společnost ABOUT ME s.r.o., píše se to i v tom článku ;-)

0/0
9.4.2015 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.