Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Test cesty na letiště. S novým metrem trvala o pět minut déle

Cestující se dostanou na letiště rychleji a pohodlněji, hlásili po otevření nového metra pražští politici. iDNES.cz vyzkoušel, o kolik se cesta do Ruzyně zkrátila poté, co byla konečná „letištního“ autobusu 119 přesunuta z Dejvické na Nádraží Veleslavín. Trasu jsme projeli se stopkami a kamerou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A42d64a52m 50S29t79a59v43a 5248407936771

"....o pět minut déle...": Pět minut sem, pět minut tam. Jde ale o komfort cestování a ne se honit na nějakou rychlodráhu  s kdovíjak pofidérním přestupem!!!

0/0
21.4.2015 21:19

J67i69ř48í 53C38e93r40m36a87n 9856323738493

Autor videa porovnává neporovnatelné. V prvním příadě, kdy jede autobusem již z Dejvické, tam chybí (logicky) vstup (nebo spíš sestup) do metra a potom přestup metro - autobus. Ano, pro cestující bydlící na kulaťáku se to teď zhoršilo. Autor měl porovnat cestu začínající, řekněme, na náměstí Míru. V tom případě by byl vstup do metra i přestup na autobus nutný v obou případech a jiná by byla opravdu jen cesta mezi kulaťákem a Veleslavínem.

0/0
15.4.2015 16:14

M30a31r18t46i56n 59R30u49z54i79c13k12a 1622618896547

Tak jsem si to projel, cesta je casove delsi, ale take spise proto, ze bus z terminalu musi na evropskou pres krizovatku, cekani asi 2min. (dejvicka - pouze zarazeni do jizdniho pruhu - bez cekani), vystup z metra trva dele (take cca 4min.) - stanice je hloubeji a u eskalatoru se houfuji lide (neprijemna snaha se radit jen pravou stranu a pulka eskalatoru je nevyuzita - na dejvicke cca 2min.), jizdni usek veleslavin-letiste je stejny, ale pravdou je, ze jsme jeli zretelne pomaleji nez jsem zvykly (nebo se mi to zdalo?), stali jsme na kazde zastavce - na jedne dokonce cca 1min., coz by odpovidalo spise prodlouzene dobe jizdy.

Problem s eskalatorem na me prijde nadneseny, jde o par schodu a ty byly i na dejvicke, navic vytah je hned pres prechod. V budoucnu se ma na letiste postavit zeleznice Praha-Kladno, pak zas bude eskalator prakticky nevyuzivan - i kdyz 119 bude jezdit nadale.

0/0
13.4.2015 19:23

J10a90n 88U21l42r12y58c68h 4911767820538

"nepříjemná" snaha řadit se na eskalátorech jen do pravého pruhu je naprosto OK - většina cestujících už naštěstí pochopila a respektuje, že místo vlevo je pro ty, co chtějí (potřebují) do/ze schodů šlapat - zaplaťpánbu to v metru už tak celkem funguje (když je lidí opravdu moc, tak zaplní i ten prostor vlevo, buďte v klidu)

0/0
14.4.2015 12:57

V18á79c56l42a78v 10D98a57v50i96d 5675809724385

Pokud jde o stavbu metra přímo na letiště, metro na letiště není v žádném případě standard v rámci Evropy. Nabízím určitý přehled:

Berlín: Schönefeld - vlak, Tegel pouze bus; Mnichov: vlak (S-Bahn); Dusseldorf: vlak S-Bahn přímo k terminálu, dále závěsný monorail (Sky-train) k nádraží, kde staví i dálkové vlaky; Frankfurt nad Mohanem: vlak (S-Bahn, ale i dálkové vlaky včetně ICE); Kolín nad Rýnem+Bonn: vlak (včetně dálkových); Lipsko+Halle: vlak (včetně dálkových)

Amsterdam: Vlak, letiště Schiphool má přímé spojení i do dalších nizozemských měst

Paříž: Charles de Gaulle - vlak (příměstský RER i TGV), Orly - vlak (vč. TGV), tramvaj a minimetro Orlyval, Beauvais - pouze bus

Londýn: Stansted - vlak, Heathrow - vlak i metro, Gatwick - vlak

Lyon: tramvaj; Toulouse: tramvaj; Curych: tramvaj; Ženeva: trolejbus; Madrid: metro

Barcelona: vlak; Lisabon: metro; Atény: vlak i metro; Vídeň: vlak; Varšava: vlak; Kodaň: vlak; Belehrad: pouze bus; Budapešť: vlak, staví 200 metrů od Terminálu 1 a mnohem dál od 2, dále bus; Milán: Malpensa - vlak, Linate - metro, Bergamo - bus; Řím: vlak; Stockholm: vlak nebo bus; Helsinki: bus; Oslo: vlak; Vilno: vlak; Riga: bus; Tallin: bus, staví se tramvajová trať, letiště je hodně blízko centra

Metro tedy mají jen největší letiště (Heathrow), letiště blízko centra (City, Linate), nebo letiště v zemích, které jsou beznadějně zadlužené (Atény, Lisabon, Madrid).

+2/0
11.4.2015 0:54

M23i89c45h50a75l 42C50h81a86l94u42p61a 6168270729493

V Kodani jede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:48

M54i79c76h75a40l 73C33h69a33l61u61p42a 6138130329173

V Kodani vede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:49

V47á14c88l68a33v 51D10a49v13i36d 5925619984265

Kolik % cestujících jezdí na letiště z Dejvické? Většina lidí má výchozí bod někde jinde a z metra na bus by přestupovala tak jako tak.

+2/−2
11.4.2015 0:41

P92a80v83e11l 52T87u14l96a96c48h 8652745261246

Autor tohoto článku je ukázkou naprostého úpadku české žurnalistiky a měl by být vyhozen i z idnes!  Větší blábol jsem dlouho nečetl

+4/−1
10.4.2015 23:32

T79o17m78á83š 71Z34e23m12a37n 3145268124785

Až pojedete z centra, tak to bude zas jinak..

0/0
10.4.2015 20:53

P36e71t13r 80K71u70b17i67š79t57a 7119608445131

Asi tak - proč nejeli třeba z Můstku? To by mělo daleko větší vypovídající hodnotu.

0/0
15.4.2015 11:59
Foto

M50a16r50t12i57n 34P85i69š94t57o18r88a 8738128906539

Čím je doprava hromadnější, tím je pomalejší.

Kdo tomu nevěří, ať si představí mezní případ, kdy bykapacita vlaku byla velká tak, že by pobral zájemce za celý den. Takže byjezdil jednou denně. Průměrná doba přepravy by byla půl dne čekání plus dobajízdy.

Na novém úseku metra se v době dlouhých intervalů tentoefekt už projevuje. Metro má sice výhodu v rychlejší jízdě, ale má inevýhody. Je to pár minut navíc na sfárání/vyfárání z povrchu na nástupiště.Metro má také řidší stanice, takže průměrná doba přesunu od dveří bytu kestanici je větší.

I tak nejspíš v průměru ke zrychlení o nějakou minutkudošlo. Když se ale proti tomu postaví 20 miliard, zdá se, že je to luxus.

+1/0
10.4.2015 18:03

E79d84a 49D19r77á35b93e66k 7939142193557

metro není asi ani tak důležité kvůli rychlosti, ale že svou značnou kapacitou odsaje hodně cestujících z tramvají, které nemusí jezdit narvané k prasknutí na hranici možností.

0/0
10.4.2015 23:15
Foto

M98a59r76t33i37n 31P72i94š86t12o67r77a 8928668756559

Ano, má i další výhody, vždyť proto se staví.

Ale tady v tom članku a diskusi se řeší doba přepravy. A ta, pro někoho překvapivě, nemusí být kratší.

A má i další nevýhody, třeba méně zajímavý výhled z okna ;-). A zdá se, že i více stání - třeba na eskalátorech je povinné.

0/0
11.4.2015 1:00

M72i81c95h14a75l 36C77h25a21l35u35p25a 6228830179533

To je blbost, na schodech se dá chodit, pokud to není moc narvané. Ještě jsem neviděl, že by někoho stíhali za to, že šel po eskalátoru.

0/0
12.4.2015 14:52
Foto

M25a39r69t45i79n 83P61i52š39t95o65r77a 8278708256219

Chůze je jen jiná forma stání, jde o to, že nemůžete sedět.

Chtěl jsem upozornit na snížení komfortu v metru oproti tramvajím.

Starší cestující nastoupil bezbariérově do tramvaje a prakticky hned si mohl sednout.

Cestou do metra musí stát 2 minuty na schodech (např. na Petřinách).

Počet míst k sezení na nástupišti je také malý. To lze sice eliminovat načasováním na přesný vlak, ale to důchodci běžně nedělají.

Ledaže by DP zavedl rezervační systém na to jedno sedátko ve výtahu. I před výtahem se stojí.

Stručně: tramvají může jet důchodce tak, že skoro celou cestu sedí, metrem se musí několik minut stát a pak rychle jede. Pokud není prioritou rychlost, ale komfort, jde o zhoršení.

0/0
13.4.2015 9:26

M58i47c92h21a17l 15C79h71a81l60u22p12a 6958570829123

U spousty zastávek na tram a bus se taky musí stát. To stání na eskalátorech snad není tak náročné, myslím že pro staré lidi je náročnější chůze než chvíli stát a při tom si odpočinout. V metru jsou nějaké sedačky na každé zastávce a slušní lidi by je měli pustit. Že by tam přijelo najednou 30 důchodců a neměli si kam sednout snad tak běžné není.

0/0
13.4.2015 10:25

J93a24n 62S62t95o40d74o87l30a 7521730793700

Ještě k metru na letiště. V Praze to trvá při využití MHD cca 30 minut do centra. Od zavazadel k zastávce je to dejme tomu 10 minut pro toho, kdo jede jednou za dlouhou dobu (aby se zorientoval). Pak může dejme tomu 10 minut čekat na bus. Nakonec těch 30 minut bus + metro, kde je přestup už zohledněn. Celkem 50 minut od zavazadel do centra bez spěchu (40 minut je nejrychlejší možnost).

Když to porovnám z většinou letišť, tak je to nadstandardně krátká doba a ta cesta je spolehlivá, zácpy na trase až na výjimky nejsou. 

Do Prahy létá relativně málo lidí, letiště je malé. 

Tudíž investice do metra na letiště by se nevyplatila. Možná vlak, který by stačilo zmodernizovat a dostavět kousek kolejí k terminálu (ten by ale stejně jezdil max. jednou za půl hodiny). Přijde mi, že současné spojení na letiště je naprosto výborné v porovnání s drtivým množstvím ostatních měst a letišť. Metro by bylo samozřejmě výborné, ale nevím, jestli to stojí z takovou investici.

+5/0
10.4.2015 13:24

A98n97d49r19e24j 65O73l89e94k45s19a 3595961627281

Přes 11 mio cestujících ročně, není málo, to je nějakých 30 000 lidí denně. Na metro je to tak na hraně efektivity, ale nesměla být to být tak distancovaná lokalita a ještě v kombinaci s běžným městským provozem na trase.

Proč myslíte, že ve světě, na ta opravdu velká letiště, vedou různé speciální dráhy, monoraily, maglevy, S-bahny apod.

0/0
10.4.2015 13:38

J71a58n 56S81t23o63d82o12l18a 7611240283720

Protože se tam jinak do města nedá dostat. Třeba Šeremetěvo, mimochodem, už tu dráhu dostavěli? Šanghai, tak se po silnici nedá vůbec, zácpa 24 hodin denně. SFO to samé, všechna letiště v NYC taky. 

Já nejsem proti metru, jen to je - i podle vás - na hraně efektivity. Nějaký monorail apod. je na tom stejně.

+4/0
10.4.2015 13:51

M14a90r63e40k 98H11r81u62b71y 6927802901188

Asie, Amerika je trochu jiny pripad - treba ve Statech se daleko vic pocita s individualni dopravou. Tu ma mmch LKPR vyresenou taky pekne mizerne.

Evropska letiste naopak s hromadou dopravou pocitaji hodne - Schiphol, Frankfurt, Berlin - tam vsude se dostanete rychle a pohodlne MHD.

A kdyz uz se to jednou dela, proc to tedy neudelat _dobre_? :-P

0/0
10.4.2015 14:38

J21a97n 77S52t13o97d76o56l25a 7701950913660

V Amsterdamu jsem vlakem jel, je to cca podobné, jako to naše spojení busem a metrem, rychlejší to nebylo. Výhodou je nepřestupování, nevýhodou cena. 

Frankfurt je přestupní letiště, moc lidí tam nelétá kvůli městu samotnému. Navíc tam mají na letišti nádraží dálkových vlaků, což je samozřejmě skvělé. To ale Buštěhradská dráha zajistit nemůže.

Nový Berlín neznám. 

V US je právě individuální resp. silniční doprava z letiště do města nepoužitelná kvůli příšerným zácpám. Nedávno v SFO hodina v zácpě, a to v době, kdy už je tam celkem volno. Proto budují vlaky/metro z letiště.

Oproti nemocnici v Motole je letiště o dost dál, stavba by byla velmi drahá, jezdilo by tam každé kdovíkolikáté metro, takže nakonec by se spojení nijak neurychlilo.

Já jsem pro zprovoznění všech možných pražských tratí tak, aby vytvořily jakýsi S-bahn. To by nebylo drahé, možná nové soupravy, zdvojkolejnění, a jinak už to je hotové. To by Praze výrazně pomohlo. Jisté náznaky už fungují, jen by to chtělo výrazně rozšířit, včetně S-bahnu na letiště.

+2/0
10.4.2015 14:51

M17a25r94e40k 56H98r47u11b85y 6147802771598

Souhlas, jenom by to konecne chtelo koncepci a taky zacit neco delat. Rychlodraha jeste neni ani namalovana a VI.A je taky dost v lufte. Takze se obavam, ze nez bude rozumna doprava na letiste, lidstvo vynalezne teleporty :-/

0/0
10.4.2015 14:59

M95i79c65h98a65l 74Ř89e14z51n84í33č64e58k 1251508267880

Projekt na rychlodrahu byl hotovy drive nez projekt prodlouzeni metra. V provozu mela byt v 2012. Ale Praha 6 a 7 to blokly

+2/0
10.4.2015 15:38

A29n67d48r42e93j 65O66l40e45k81s53a 3175351927961

Přesněji, Bém a Chalupa (P6), v zájmu rezidentů a jejich zájmů na Ořechovce. Byla spuštěna kampaň, za kterou by se nemusela stydět dezinformační kancelář v Moskvě. Nazývala se "Chceme metro, ne rychlodráhu!".

Kdo to metro chtěl a proč? No důchodci z Petřin a Červeňáku, posloužili jen jako užiteční idioti. Dnešní stav je takový, že metro se sídliště jen na okraji dotýká a ještě se jmenuje Bořislavka Rv

+1/0
10.4.2015 15:54

M73a53r12e95k 89H25r15u31b12y 6617642401708

Letiste odbavi 22x tolik pasazeru nez kolik se pocita v Motole.

A sice by samozrejme vsichni nejeli metrem, ale i tak je rozdil obrovsky. Nemluve o tom, ze pri soucasnem vystaveni P+R by ho mohli pouzit i lide z Kladna, Slaneho apod. a to by mohlo i vyrazne ulevit doprave v Praze.

Jenze to by se apk treba mohlo prijit na to, ze je Blanka zbytecna :-P

0/0
10.4.2015 14:36

M74a97r83e95k 84T95u84r22n39o26v11e24c 7975682300926

To množství - tedy 22x méně - můžete mi říct, z jakého přesně čísla vycházíte co se týká počtu pasažérů do Motola?

Co se týče přepranví poptávky do Ruzyně, tam jsem už kdysi někde viděl číslo i 50 tisíc lidí denně. Tady v diskuzi někdo napsal údaj 30 tisíc denně - což asi vychází z počtu odbavených pasažérů za rok (11 miliónů, děleno 365). Ono ale na letiště jezdí i docela dost lidí, co tam pracují - zrovna Letiště Praha bylo také jedním z těch největších zaměstnavatelů v Praze...

Vezmu-li tedy to Vaše číslo - 22x méně - než dejme tomu těch 30 tisíc, vychází mi asi 1300 lidí. Opravdu máte pocit, že do Motola jezdí jen 2000 lidí denně? Jen zaměstnanců má Motol už skoro 6000. Opravdu nejezdí v Motole všichni do práce autem - ono by je totiž v Motole ani nebylo kam dávat. Množství pacientů to také podle mě daleko převyšuje. V roce 2014 mělo být v Motole asi 750 tisíc ambulantních výkonů. Někdy teoreticky jeden pacient je objednán do více ambulancí v jeden den, ale myslím, že takových je spíš menšina. Každopádně by to bylo 2000 pacientů denně jen na ambulantní výkony. Hodně tam jezdí rodiče s dětmi - takže sice jakože jeden pacient, ale jednou tam 2 nebo 3 lidé (zdaleka ne vždy autem).

Mně prostě to Vaše "22x méně" přijde jako nějaké hausnumero střelené úplně od boku - ale samozřejmě pokud tomu tak není, tak by mě zajímalo, kde jste taková čísla našel...

Já si jinak o výhodnosti stavby metra do Motola také myslím svoje - podle mně trasa D byla potřebnější - ale jednou už se to začalo stavět (resp. dostavělo) - tak ať se to teď aspoň využívá co nejvíc. A tak jsem se i bál, jak to metro bude za Dejvicemi nebo Veleslavínem prázdné - ale už jsem s ním několikrát jel a prázdné tedy v žádném případě není. Nejen v ranní špičce, ale kupodivu třeba i po šesté večer. Dokonce jak se teď nacházejí chybičky na skoro každé z nových stanic, tak bych si troufnul podotknout, že to schodiště v Motole je také dost úzké, ráno to často nestačí...

+2/0
10.4.2015 15:22

J45i96ř25í 90Č36e90r14n22ý 7532356721

Novináři jsou rejpalové .

0/0
10.4.2015 13:23

J24a46n 45S79t38o35d94o65l47a 7961560323380

Pokud je cesta s přestupem na autobus, nedá se nijak výrazně zrychlit. Pro porovnání staré a současné možnosti bych změřil, jak dlouho ve skutečnosti trvá chůze z prostředních dveří soupravy metra k prostředním dveřím autobusu 119 na obou stanicích metra. Pak případná trvalá dopravní omezení autobusu, které autor zohlednil. Každé druhé metro v průměru dorovná výhodu rychlejšího přesunu po nové trase metra. Můj odhad je, že s přihlédnutím k 50% pravděpodobnosti každého druhého metra je třeba počítat na cestu stejný čas, ledaže by na Veleslavíně bylo výrazně blíže k autobusu - ještě jsem tam nebyl.

Rozhodně ale není cesta přes Veleslavín pomalejší, a nejméně v 50% případů je o cca 5 minut rychlejší.

0/0
10.4.2015 13:14

P18e83t43r 36M10i81c90h56a84l 2380654641492

A neměl by výchozí bod být spíš na Florenci nebo na Hlavním nádraží? Jinak metro mělo už dávno jezdit až na letiště.

+6/0
10.4.2015 13:13

A49n44d83r92e70j 52O58l33e69k75s93a 3455721877131

Měl; nemělo.

+2/0
10.4.2015 13:31

R12o81b94e88r73t 85H81o51m56o76l22k70a 2430252392181

Tak když čekání, tak i na Dejvické. Pokud už budu v metru (jízda třeba ze Želivského), tak na bus budu čekat tak jako tak (a je jedno kde). Rozdeíl pak bude minimální nebo žádný.

+2/0
10.4.2015 13:10
Foto

T78o25m88á84š 60F80l53a36š14k72a 5155475176491

Je to tak, jak píše již nejeden můj předchůdce. Naprosto neobjektivní, zavádějící. Hlavně že titulek přitáhne čtenáře. A o to asi Babišnovinám jde, že? 90% lidí pojede metrem z centra. Takže když už to chtěl autor porovnávat z Dejvické, tak neměl startovat na stanici autobusu, ale na nástupišti metra v okamžiku příjezdu soupravy z centra, která hned dále pokračovala do Veleslavína. Pak by to srovnání bylo objektivní. Ale mám obavy, že to autor ví, ale pak by to nebyla taková bomba na čtení.

+14/0
10.4.2015 12:21

J90a37n 92S87t53o12d42o76l89a 7621660923370

Kolik lidí začíá cestu na letiště na Dejvické? 90% lidí tam přijelo metrem, 9,99% tramvají a jen nepatrných pár jednotlivců bydlí/pracuje v pěší vzdálenosti od Dejvické. Tramvaje snad pořád jedou na Veleslavín, takže tato situace platí jen pro lidi z Kulaťáku a hotel Diplomat, odkud ale většina jezdí taxikem.

Test měl být třeba z Muzea nebo lépe z Můstku, to by otestovalo reálnou cestu z/na letiště. Tohle je manipulativní titulek. Autor cestu si záměrně vybral výchozí bod, který nikdo nepoužije a titulek tuto nepravděpodobnou situaci zobecňuje.

+11/0
10.4.2015 12:08

O25l58d80ř25i18c40h 67J24a30n82e13č51e31k 8389676843111

a aby toho nebylo málo, v prvním případě mu autobus jel hned, jak přišel na zastávku, v druhém strávil asi 4 minuty čekáním na metro ;-D

+7/0
10.4.2015 12:11
Foto

P80a43v43e16l 85F83r77u54m70e37r74t 5127344357278

Řešit, jestli se cesta na letiště o nějakou tu minutu zkrátí či prodlouží je i vzhledem k době, co cestující na letišti před odletem stráví, úplná magořina.

Mnohem důležitější je, že se část cesty nepohodlným autobusem (95% sedadel na vysokých podestách, bez klimy a s neustálým drncáním a otřesy - vzhledem ke stavu našich silnic) přesune na cestu mnohem pohodlnějším a prostornějším metrem.

+3/0
10.4.2015 11:30

I67v53o 37P77r32o56c96h17á49z35k69a 4541892454322

Pořád nemůžu pochopit proč nejde prodloužit metro na letiště když teď v podstatě jezdí "okolo" a stavět nějakou rychlodráhu. Jen aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/−2
10.4.2015 11:13

A73n74d91r88e81j 33O58l30e39k73s13a 3705461137921

Právě proto - aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/0
10.4.2015 11:17

P21e94t56r 84Ž83á77k 1108892615539

kde okolo letiště jezdí metro?

+2/0
10.4.2015 12:56
Foto

T83o36m93á80š 25J39á86r18a48i 7627106209452

co tam pet minut pozdeji ci driv ale pohodli, mensi provoz na evropske, to je co je pro mne dulezite.

+5/−1
10.4.2015 10:51

J53a93k18u32b 97K13ý29z85l 1599135569237

To si delate legraci. Tomu tedy rikam test. O cem ma jako tenhle pseodotest vypovidat a o cem je clanek?

+5/0
10.4.2015 10:39

J74i96ř15í 60M53a72r83e39č44e96k 3969641492

O cestě na letiště.

+1/0
10.4.2015 11:11

O24n44d25r61e97j 49K91u11r59c 9126892755548

Ono, když na Veleslavín jede každé 2.-3. metro, tak i kdyby jel z druhé strany Prahy, výsledek bude stejný, ne-li horší..

+2/−6
10.4.2015 10:33

A12n85d42r67e34j 32O47l66e50k41s81a 3565931897251

Přesně. Cestujícímu na letiště totiž přibyl jeden nucený přestup - na Dejvické. Když bude mít štěstí, vlak pojede až DO Veleslavína a tam musí cestující po dvou eskalátorech a jedněch dlouhých pevných schodech, zatímco na Dejvické je metro pod povrchem a k autobusu je cesta rozhodně kratší.

+2/−6
10.4.2015 10:54

M79a11r56t96i53n 82L83u67k13e34š 3616621631225

Nesmysl. Když bude turista alespoň průměrně inteligentní, tak vleze do metra na Veleslavín už ve své nástupní zastávce. Pokud je podprůměrně inteligentní, tak je to idiot a jeho starosti by neměly ostatní zatěžovat.

0/−2
10.4.2015 12:18

A24n93d24r84e97j 70O96l96e75k72s73a 3265821727131

Jistě. I průměrnému idiotovi ale dojde, že když přijíždějící souprava bude končit na Dejvické, bude muset počkat na další. To čekání na další, je zdržení, které se musí započítat do časového plánu.

Reagoval na fakt, že cestujícímu na letiště metrem z centra, se staví do cesty jedna proměnná navíc - stopka na Dejvické a čekání na další soupravu.

+2/0
10.4.2015 12:22

M42a14r13t59i76n 30L58u55k92e31š 3716281281385

Reagoval jsem na slova o nuceném přestupu. To je jako kdybyste tvrdil, že na refýži musíte vlézt do jiné tramvaje než chcete a na další zastávce vystoupit a počkat na tu svojí ;-)

+1/0
10.4.2015 12:25

A43n71d68r83e53j 35O46l67e70k94s29a 3275821347821

Muset vylézt z vagonu a počkat, až přijede jiný, není nucený přestup? A co to teda je?:-)

+2/−1
10.4.2015 12:30

M33a36r98t20i64n 70L29u57k13e85š 3916651481315

Nikdo nemusí vylézat a čekat - o tom je můj první příspěvek. Stačí nenastupovat do vlaku, který nejede kam chci - o tom byl druhý příspěvek. Ale vy jste to zjevně nepobral :-P

+1/0
10.4.2015 12:33

E63d36a 52D78r68á42b10e14k 7429392463657

časově to ale vychází naprosto stejně (na vteřinu) tak že nechápu co řešíte :-)

+2/0
10.4.2015 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.