Diskuze

Znovu Blankou? Proč ne, říká organizátor cyklojízdy. Lidé ale nadávali

Bylo nutné jezdit ve všední den? A proč jste odtajnili trasu tak pozdě? Tyto a další otázky pokládají lidé v diskuzních fórech, kde hodnotí čtvrteční velkou cyklojízdu po hlavním městě. Masivní účast několika tisíc cyklistů umocnil avizovaný průjezd tunelem Blanka, odkud však záchranka odvezla několik zraněných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69o55s88e74f 69K30l75a63t

19. 4. 2015 17:15

Jsem cyklista,na kole jezdím skoro denně,ale takovéhle zhovadilosti bych se nezůčastnil,podle mě cyklista na magistrále nemá co dělat

2 0
možnosti

Problém není v cyklistech, chodcích, pejskařích ani automobilistech. Hlavní problém je s nevelkým procentem arogantních sobců napříč všemi skupinami. Normální lidé krizové situace nevyvolávají, předvídají je a vyhýbají se jim. 

Další problém je na radnicích městských částí, kde dopravní infrastrukturu řeší od stolu lidé neznalí problémů v provozu. Tzn. neúčelné investice, které problémy neřeší, ale mnohdy je naopak zhoršují. Jediné co jim jde dobře, je prezentace proinvestovaných prostředků.

5 0
možnosti

Pro všechny obhájce jízdy na kole po chodníku - CHODNÍK je od slova chodit, nikoliv jezdit na kole. Jezděte si po cyklostezkách nebo silnicích, kam cyklisté patří, ale na chodníku nemáte co dělat - viz paragraf 53, odstavec 2 zákona č. 361/2000 Sb. (Zákon o provozu na pozemních komunikacích).

8 4
možnosti

takže tam radši ani neběhejte, protože kolem půjde p. Falta se svým čtyřnohým kamarádem a trefí Vás klackem, protože co? protože tam běžíte, místo aby jste chodili.. lituji lidi co poběží na tramvaj a vy půjdete kolem..

1 8
možnosti

prohlášení auto-matu: "Zdůrazňujeme, že smyslem žádné cyklojízdy není blokovat dopravu, ale naopak jasně vzkázat vedení města a veřejnosti, že v Praze je dostatek cyklistů na to, aby měla soustavná podpora zdejší cyklodopravy smysl."

3 3
možnosti

Je to jen vytržená část prohlášení, smyslem bylo rozhořčené čtenáře inspirovat k zabrouzdání na jejich web, kouknout o co těm aktivistům jde a čím se zabývají. Pak svou kritiku určitě lépe zaměří a nebudou ze sebe zbytečně dělat trolly.

0 0
možnosti

Až budou cyklisté namísto po chodníku jezdit opravdu po cyklostezce, tak ať se jim další klidně přistaví. Ale dokud budou mě a moji rodinu ohrožovat na chodníku, tak se dočkají jedině tak klacku do drátů. Dvěma už můj čtyřicetikilový pes (byl na voditku) klacek do drátů nedopatřením upustil a myslím, že toto léto jich pár dalších přibude.

2 2
možnosti

lidé jako vy, by psa mít neměli

2 3
možnosti

J95a28n 11T17u94r12o86ň

17. 4. 2015 21:56

Chování lidí z AutoMatu přesně odpovídá jejich myšlení...

7 0
možnosti

Mě se ty akce líbí. Holanďané si taky museli své cyklostezky vybojovat. Čím větší konfrontace tady vznikne, tím více se to bude na patřičných místech řešit, takže prosím prosím o hodně negativních reakcí. Je opravdu rozdíl mezi chráněnou cyklostezkou a nasprejovaným cyklopruhem. Zkuste se někdy dostat z bodu A do bodu B v Praze na kole a opusťte cyklostezku podél Vltavy (ta je navíc v centru přerušena a nikoho z odpovědných to nezajímá). Nebudete se vůbec cítit bezpečně. Fandím Automatu a lidem, kteří se včera zapojili.

2 8
možnosti

Jen počkejte, až si začnou vybojovávat chodníky proti cyklistům chodci. Třeba až zase budete kličkovat mezi lidmi, nepřiletí nadávka, ale lopata.:-P

5 0
možnosti

M90i17l10a53n 64N98o33v45á44k

17. 4. 2015 21:07

Což takhle na jeden den uzavřit cyklostezky a povolit tam jízdu autům.

8 2
možnosti

Bravo, jen tak dal takove akce, s kazdou dalsi je nakrknutych vic a vic lidi, az si dostatecny pocet uvedomu, co je to za fasismus a daji to politikum najevo ve volbach

11 0
možnosti

Cykloteroristé a cyklofašisté - to je zcela výstižné. Cyklistika v Praze se zvrhla někam, kam to nikdo nechtěl a nečekal, a s čím si teď nikdo neví rady. Podpora cyklistiky nemá v Praze už vůbec nic společného s tím, k čemu se užívá bicykl ve městěch ve vyspělých evropských zemích - totiž bicykl jako dopravní prostředek, k přesunu z jednoho místa na druhé. V Praze se po místech, kde chodí chodci (např. na všech chodnících a nábřežích podél Vltavy), prohánějí nejvyšší možnou rychlostí fanatičtí cyklisté na horských nebo trekingových kolech v přiléhavých křiklavých oděvech a přilbách, kteří jsou evidentně podrážděni tím, že se jim chodci motají pod koly. Cyklistu na městském kole, který se pohybuje důstojnou rychlostí, aby pohledal. Tohle opravdu nikde ve městech nemá obdoby. Pokud chce někdo na kole trénovat, nebo závodit, ať si vyjede někam mimo město, ale na území Prahy, na místa, kde chodí chodci, prostě nepatří. A magistrát tuto absurditu podporuje tím, že maluje úzké pruhy, na nichž je zároveň nakreslen dospělý člověk s dítětem za ruku a zároveň bicykl!!! - to zůstává rozum stát, který chytrák (primátorka by to řekla jinak) tohle vymyslel (úzký chodník s nepřehlednými zatáčkami mezi karlínským viaduktem a Hlávkovým mostem).

11 2
možnosti

Náměstek primátorky to schvaluje........

0 0
možnosti