Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přestupování na Dejvické skončí v červnu, portýry nahradí zřejmě pás

Cestující, kteří chtějí vystupovat v nových stanicích pražského metra A, čeká poslední necelý měsíc přestupování na Dejvické. Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek. Změnu bude v úterý schvalovat rada.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I22v81o 86J88a50n51á91č35e75k 8143863131482

To jsou ceny, odhaduji tak minimálně o 100-200% vyšší oproti normáln í reálné ceně. :-/

+1/0
5.5.2015 11:15

J67i90ř27í 76P44r54a87ž40á29k 9770702351282

To se hned hlásím do výběrového řízení na zhotovitele. (...Město zároveň nechá ve stanicích Bořislavka a Nádraží Veleslavín zastřešit za 26 milionů výstupy vedoucí na povrch...).

0/0
4.5.2015 21:21
Foto

M83a69r19t54i38n 98P51i53š38t57o11r32a 8308408246469

K 1. fotografii s titulkem "Dvojici výtahů využívají místní obyvatelé i cykloturisté." - ano to je pravda. Ale sluší se poznamenat, že cyklisté ilegálně. Zrovna u těchto výtahů ve stanici Patřiny je piktogram zakazující přepravu kol (červený cyklista na ni právě kouká). Asi proto, že jsou příliš luxusní a kola by je mohla poničit.;-€ V některých jiných stanicích jsou piktogramy s nápisem Přeprava kol povolena.

Když se k tomu přidá, že dle aktuálního znění SPP PID se kola (stejně jako jiné předměty) nesmí pokládat na stupně schodů (tj. i eskalátorů), je cyklistika v metru docela náročný sport.

0/0
4.5.2015 20:25

A68n16t58o93n40í86n 79Z40e49l31e83n25ý 2944773371986

Měl jsem za to, že sportovat by se mělo v místech k tomu určených. Jako jsou třeba velodromy , hřiště či automobilové okruhy.

0/0
5.5.2015 1:58

J57i31ř72í 30P98r57a30ž27á92k 9930392911742

Každá rekonstrukce je 2-3x dražší než něco postavit rovnou. Za cenu pásu na kufry by se při samotné stavbě dal pořídit eskaláto. Koho na MHMP to zajímá, když to není za jejich peníze?

0/0
4.5.2015 20:06

J33o15s95e85f 18R98a46j55t88o58r76a 3202252240517

Co dvoupruhová skluzavka s podélnou přepážkou? Cestující dolů do vestibulu si nahoře připne karabinou k opasku lano vedoucí přes kladku k zavazadlu zavěšenému dole a sjede v pravém pruhu skluzavky, čímž vytáhne vzhůru v levém pruhu ono zavazadlo cestujícího z vestibulu. Ten mezitím  pohodlně vyjde po schodech vzhůru. Hmotnost cestujícího a zavazadla bude kontrolována automatickými digitálními váhami tak, aby hmotnost zavěšeného cestujícího byla vždy nejméně jeden a 3/4 násobkem hmotnosti taženého zavazadla.

Pokud systém bude detekovat nevyhovující hmotnost horního cestujícího, bude kladka zablokována a horní cestující bude přepřažen a nahrazen dalším vhodným s vyšší hmotností. Kladka bude současně pohánět malý generátor k dobíjení akumulátoru pro napájení LED obrazovek, které budou zobrazovat okamžité hmotnostní údaje a přepravní informace, např. pokyny k přepřahu. Každý cestující si pak bude moci tlačítkem předem navolit, zda si přeje, aby jeho hmotnost byla na obrazovce i viditelná. To s výhodou použijí především pravidelně cestující klienti k průběžným kontrolám svých hodnot.

+4/0
4.5.2015 17:52

Š29t20e14f17a73n 85F36r51i13č25a 7872478433386

To vynalezl už Cimrman. Pro ostravské doly vypočítal, že když dolů do šachty bude fárat o jednoho horníka více, než v protikleci nahoru, ušetří se na energiích. Bohužel se v šachtě hromadili horníci a nápad zůstal zapomenut.

0/0
4.5.2015 20:58

Z93d82e65n61ě47k 55D91u90b49e71c72k40ý 3227494320368

v docich v Belfastu mame pulkilometrovy pas a stal v prepoctu 2 mega , v lete se bude demontovat,tak ho muzu do Prahy prevezt a s rezervou vyjde na dalsi podobne  stanice

;-D

0/0
4.5.2015 17:16

J74a20n 97N52e16u76m79a86n71n 6645285965325

Zastřešení výstupů za 27 milionů?? [>-]R^

0/0
4.5.2015 17:00

J10a80n 56N43e39u10m21a43n81n 6305405845665

Kolik těch výstupů bude? Když jsme řešili zastřešení části pozemku, které by pokrylo tak 2-3 výstupy metra, tak nás to stálo bez daně nějakých 200t. A to je v tom vykopání základů pro nosné zdivo a zámková dlažba, střecha z tašek.

0/0
4.5.2015 17:07

Z72d58e25n81ě46k 63D78u71b13e47c25k17ý 3627834840238

ale patrne jste navypisoval vyberove rizeni,pak se ta cena navysuje napr. o vino v darkove krabici ;-D

+1/0
4.5.2015 18:11

J55a69n 75J14o28r83d52a74n 5181217689

Kdo to zaplatí? Škoda peněz za pár desítek vteřin čekání!!

+1/−3
4.5.2015 16:16

E74v91ž44e19n 85P19o34l56á48k 3128158911693

Jde o narvané vlaky, ne o dobu čekání.

+1/0
4.5.2015 18:13

J81a49n 63J26o77r70d36a61n 5941357289

Mnohem více narvané jezdí soupravy od Malostranské po Želivského. Kolikrát se nedá ani nastoupit. Stejně to nikdo neřeší.

Zajímavé že na protlačované trase C jezdí soupravy co cca 90 vteřin, kdežto na trase A pouze nějakých cca 240 vteřin!!

0/0
12.5.2015 11:33

E46v55ž71e21n 12P81o21l62á61k 3208138621913

"Mnohem více" - z jakého vycházíte průzkumu? Na tomto úseku jsem žádné hromadné stížnosti nezaznamenal. Mimochodem, trasa C je na většině úseku přetížena i při současném intervalu.

0/0
12.5.2015 18:28

J78a50n 24J28o73r97d13a30n 5231377119

Nemá si smysl stěžovat. Nikdo to neřeší, však oni se tam ti cestující nějak namačkají. Nebo si počkají a třeba do třetí soupravy už se vlezou!

0/0
14.5.2015 13:43

L23e91o82p92o68l57d 51H95o31r18á56k 4892828159202

Nejsem odborník na ceny ve stavebnictví, ale mohl by mi někdo znalejší vysvětlit, jak může výtah stát 9 milionů? Proboha, to jsou pomalu dva docela slušný RD.

+3/0
4.5.2015 15:47

D91a40n92i88e86l 70M85u11n16z73a17r 1449828542216

2 melouny na vytah  7 melounu na korupcni dan

+3/−1
4.5.2015 15:51

J98a71n 57L67u89k88á54š 7197493683372

Jde o to, jak velkej vytah, kolik zvladne lidi.

0/0
4.5.2015 16:28

M20a93r43e37k 53T91ů20m27a 4172308246122

Do jaké míry je to adekvátní cena těžko říct, ale na druhou stranu, se musí vypracovat koncepce, jak má být velká výtahová šachta a tak... Dále pak se nesmí zapomenout, že zde jsou i náklady na práci, na nákup výtahu jako takového + techniky, která ho obsluhuje, ono se to všechno nasčítá.

+1/0
4.5.2015 16:37

D45a70n29i13e94l 31M81u55n45z32a23r 1739738452706

1) postavi pas….

2) pas zbouraji a postavi vytah….

3) vytah zbouraji a postavi eskatator…..

4) eskalator nebude jezdil, protoze bude mit mokry kabely…

a jini si kabely naplni….

+3/0
4.5.2015 15:47

R16o48m43a72n 13M98á42c60a 7465420772637

jj, vidim to podobne... je to cely totalni fraska u nas... verejne zakazky a z nich "vznikajici" stavby...

0/0
4.5.2015 19:26

J23a10r54o11s29l88a53v 50S47i75r85o19k48y 7290643424874

A proto se stavi metro do Motola, aby tam byl slaboucky provoz a nebyly penize na eskalator jinde ;-D

+1/0
4.5.2015 15:38

R21o86m91a31n 77M46á52c71a 7585180632117

vystavba pasu na zavazadla... 8 mesicu... tak malo????8-o

+3/0
4.5.2015 15:32

M96a26r14t61i70n 45K23o66p67e10c72k29ý 3438517269934

To je jenom první odhad, znáte to. Blanka měla být otevřena také už před třemi lety, takže nebojte... :-)

+1/0
4.5.2015 15:47

R92o34m36a22n 32M22á26c76a 7445740122227

taky si myslim, ze 8 mesicu je nerealnych... na pas 20 metru je potreba v nasi zemi tak 8 let minimalne... a cena se mi take zda nizka... melo by to byt za 20 miliard za ten pas minimalne...

0/0
4.5.2015 19:18

J61o79z50e52f 11D78u87h66a32c17e50k 7131600793270

v Cine by za ten cas postavili za 7 rokov 10.000 kilometrov vlakovych trati, co je cca 1400 kilometrov za rok. V prahe vedia postavit ~100 metrov beziaceho pasu za 8 mesiacov. Good job boys ;-D;-D;-D;-D

+2/−1
4.5.2015 16:22

B75o72h34u62s77l72a33v 37K16r90á69l18í71k 2881900389576

Jakých 100 metrů? Z mělkého vestibulu na povrch, to je tak maximálně 20 metrů.

+4/0
4.5.2015 17:27

R28o46m32a92n 97M59á66c62a 7115730912237

netreba chodit do ciny... staci se podivat do polska, kolik km dalnic napr. otevrou kazdy rok a kolik km v CR... taky sokujici srovnani... u nas stavi 1 km dalnice treba 3 roky a byl by zazrak, i kdyby se ten 1 km za ty tri roky otevrel...

+1/0
4.5.2015 19:20

C46h69r89i24s70t23i25a64n 56M35o48r37g27e71n78s76t50e81r74n 5625986776234

P.S. A zarim by ti portyri mohli stat (aspon jeden) take u schodu nahore. Nevsiml jsem si ze by kufr menil hmotnost podle smeru pohybu. Pokud ho teda nekdo neposle dolu samospadem.

+1/0
4.5.2015 15:23

D69a50n68i57e36l 12M69u79n22z66a73r 1149278762936

podivejte, nekery letej pryc, nekery priletej…kufry dou nahoru, kufry dou dolu….

dejte tak kladky a lana, a pak uz kazdej tezsi kufr smerem dolu, vytahne lehci kufr smerem nahoru…a aby ten horeni kufr byl porad tezsi nezli ten doleni, tak si na to holt ten cestujice sedne a sjede to jak na toboganu….

+5/0
4.5.2015 15:50

C35h29r11i24s86t14i30a67n 45M71o21r39g45e39n93s25t72e63r93n 5375256916104

http://www.radtouren.net/rtpics/bahn-und-rad/gepaeckband2.jpg Tohle ma stat tri miliony korun? To je ze zlata?

+2/0
4.5.2015 15:21

J55o23s87e77f 22P34a57l90a66t20a 1753772571845

za 3 mega jim tam ten pás postavím za měsíc ;-D

+2/0
4.5.2015 15:17

D14a51n92i68e36l 81M52u15n44z33a18r 1119368382736

a viza budete davat take?

+1/0
4.5.2015 15:52

A32l61e31x71a35n72d97r 93V13i74d53n56e92r 1977140877485

tohle je umele vytvorena kauza, hned vedle shodu je klasicky vytah, tazke ani pas ani portyri nejsou potreba - ano escalatory by byly lepsi, ale ty schody a vytah jsou ok.

+2/−1
4.5.2015 15:11

J37a14r95o85m45í51r 20K49a17p85l85a15n 7348164882334

Od toho výtahu na zastávku autobusu (pokud nechcete běhat přes trávníky) vede velmi komplikovaná cesta...

+2/−1
4.5.2015 15:19

P82e64t82r 46K13e35j33l 4823795663944

Postavili si nové metro a co čert nechtěl, oni jim tam jezdí lidi 8-o

+6/0
4.5.2015 15:09

E38v86a 49D40r89o76z24d12o32v50á 7359937575345

A proto stavěli metro do Motola, aby končilo na Petřinách.

+6/0
4.5.2015 15:03

M85a89r31t86i53n95a 87K67o51l68o91m24a63z65n72i30k58o82v19a 2287372697496

Za 26 milionu zstresit vstupy?! Udelam to nekolikrat levneji a efektivneji...

+2/−1
4.5.2015 15:03

J90i57ř28í 84K75r98e56j67č61í60k 2957768404746

A co ti v tom brání ?

+2/0
4.5.2015 15:39

M58a93r76t73i50n42a 52K51o32l34o54m20a17z85n69i31k36o74v13a 2797122597836

Mne treba objektivne spousta okolnosti. Ale on by to udelal levneji zrejme kdokoliv jiny, nez ten, komu byla zakazka prihrana. ;-)

+4/−1
4.5.2015 15:49

J55i96ř19í 32K83r26e25j17č96í20k 2687628154776

Ona ta zakázka zatím nikomu "přihraná" nebyla, takže do výběrka se může přihlásit každej další všeználek, co se tady v diskuzi brilantně orientuje v cenách stavebních prací... ;-)

+3/0
4.5.2015 16:07

D52a78v74i72d 27Z16a84j41d33á75k 8315222510531

Ja myslim,ze by stacil i obycejny eskalator a nemusel by byt pozlaceny...

+4/0
4.5.2015 14:52

R20a17d19o48s82l90a95v 70K90l58a95u54d22a 5124708924902

Zlato šlo dolů. Byla by škoda nevyužít takovou příležitost:-)

+2/0
4.5.2015 14:56

M77o71j20m66í22r 96R11o59d79e18n 6826785135477

To je 15 mio a 9 měsíců stavby.

+2/0
4.5.2015 15:41

D51a91n49i85e83l 67M25u52n97z68a14r 1949838752566

ale za rok to bude hoteve….tak co?

to by nebyla prvni dira tam...

+1/0
4.5.2015 15:53

M25a36r44t77i63n 29K50u58l61h41á44n98e80k 4703922939219

instalace dopravníkového pásu 8 měsíců ....to si dělají zadele ;-(

+9/0
4.5.2015 14:35
Foto

M20a49r23t75i19n 63F29a10l51t91ý87n 9511516684988

A VY NEZNÁTE u o tom, jak trpaslíci šili svatební šaty pro Sněhurku? ;-)

0/−1
4.5.2015 14:40

R42a54d83o33s16l32a86v 20K16l24a84u66d43a 5194638214632

Ten pás povede až k letadlu. :-P  Jinak si tu cenu a termín vysvětlit neumím.

+13/0
4.5.2015 14:44

J69i32n34d90ř81i44c15h 86H31r12a53d64e31c57k19ý 6495569562392

z pražské mhd by jeden zešílel! prase aby se v tom vyznalo! se nedivím, že se z prahy cigáni houfně stěhují pryč...

+6/0
4.5.2015 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.