- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvláštní, jak zde zaznívá argument, že úspora 15 min. díky zrychlení je u vlaku důležitá, ale pokud se bavíme o zvýšení rychlosti na dálnicích na 150km/h, tak najednou je 15 min. úspory času zanedbatelných
I v teoretickém případě (že tou maximálkou jste schopen po dálnici opravdu souvisle jet, což v provozu praxi nenastává), těch 15 minut uspoříte až po nějakých 240 km jízdy rychlostí 150 km/h místo 130 km/h.
Zde máte stejnou úsporu na pouhých 30 kilometrech. Navíc ta úspora by byla vyšší než 15 minut. Dnes je z pražského Hlaváku do Berouna 36 minut, po VRT by to bylo nějakých 18 minut ...
To je zase článek... Tak hlavně, ze místo je zaplacnuto.
To nebylo v zámku, ale v podzámčí…
to bud projektoval cinan nebo slovak :)
to se ani starosta vychodil nezmínil,že kvůli tomuhlechybí kousek cyklostezky podél Litavky,je krásná až novému mostu,pak se musí sjet na silnici a pokračuje se zase až za dálničním přemostění,přitom na dovybudování již bylo vše připraveno
Měli bychom snížit max rychlost na silnicích plošně na 20 km/h a na železnici 30 km/h a zakázat jakoukoliv přepravu nákladu kromě cargokol. Pak konečně zavládne blahobyt a všichni budou šťastní, jak máme krásné životní prostředí, slyšíme všude ptáčky apod., prostě tak uděláme ze Země ten pravý ráj
si myslím, že ti mínusáci nepochopili pointu, kdyžtak mne opravte ..
To naplánoval Tonda Blaník :-)
Tohle na tu situaci docela pasuje:
http://www.oldielyrics.com/lyrics/vaughn_monroe/in_the_middle_of_the_house.html
mámo otevři dveře, jede rychlík z prahy... a nezapomeň na zadní,ať nám tu zas netrčí pul hodiny jako minule...
Jeden z nejzbytečnějších projektů v ČR. Kdyby se ta energie a peníze raději věnovaly do výstavby dálnice do Rakouska a nebo propojení Hradec Králové-Olomouc. Neeeeeee, my nutně potřebujeme tunel, který zkrátí jízdní dobu o směšných 15 minut a kterým bude stát desítky miliard korun. Bože vysvětlete už někdo těm vláčkařům, že stavět VRT mezi malými blízko sebe umístěnými městečky se nevyplatí nikde na světě.