Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce Libeňského mostu vyjde na dvě miliardy. Radní ji odmítají

Nové vedení Prahy 7 nechce, aby Libeňský most prošel rekonstrukcí v navržené podobě, bojí se totiž zahlcení dopravou z Blanky. Most by byl po dvoumiliardové renovaci o pět metrů širší, měřil by tedy šestadvacet metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E11v68ž49e19n 93P36o97l28á88k 3288898411303

Kolik automobilistů si asi řekne "je tam teď ten most širší, tak tudy pojedu" když kapacita návazných komunikací se nemění? Navíc ten most se staví zhruba na sto let dopředu, tak není špatné ho trochu naddimenzovat.

0/0
8.5.2015 12:39

T28o34m97á24š 18Z96e49m60a16n 3455968554465

Co má co Automat mluvit do dopravních řešení?

Automat jen všechno mrší a kazí. i cyklistům - už jste jako cyklista někdy jeli po zklidněné silnici kde se s autem nevejdete pohodlně vedle sebe?

Navíc je automat plně placen z rozpočtu města a tedy mají jeho členové spoustu času a prostředků na vyvíjení teorristické a záškodnické činnosti na radnici.

Ale přitom zastupují jen cca 1000 obyvatel Prahy - tedy +- počet smažek které jezdí zyklojízdu.

A poprosím o nespojování automatu s cyklisty a cyklistikou. To je jako huntí duha a děti Zěme vs. ekologové.

Most by měl být pochopitleně co nejširší a opatření pro těch 5 cyklistů co tam pojede denně není potřeba žádné - když bude cyklopruh na chodníku (tak to díky maélému počtu chodců vadit nebude) a když budu široké pruhy pro auta, tak se slušní a ohleduplní cyklisté vejdou i na tu silnici.

+3/−2
8.5.2015 1:22

J29o58s18e95f 86S42c91h88m62i79d29t 5953787293402

Takže ho uděláme třeba sto metrů širokej. ;)

0/0
8.5.2015 11:23

D65a69n54i97e54l 61D41r89n98e61c 6271629436682

A*M je továrna na NIMBYsty, a ti jsou díky svému řevu ;-O na všechny strany dobrým politickým tématem. Loklální politické struktury tlačí na městské a ty na krajské, případně státní.

Jejich (A*M) způsob myšlení:

Je hezké, jak jak opovrhují každým, kdo má rád auta, přitom kola si berou pomalu až do postele.

Nikomu se nepodařilo poštvat tolik lidí proti cyklistům jako jim.

Nelíbí se jim, že se musí postavit ke každé novostavbě určitý počet parkovacích míst, ale zároveň jim vadí, že auta parkují v cyklopruzích, protože nikde není místo.

Ohleduplnost k cyklistům u nich znamená, že cyklista může všechno, ale odpovědnost za to nese vždy řidič.

Zákaz vjezdu vyřeší kolony levněji než nová silnice.

...dalo by se pokračovat na XXXX stránek

+5/−1
8.5.2015 0:48
Foto

J49a61n 13D22o47č89e78k69a79l 1324126981385

Tuším, že Auto,mat navrhne něco jako jeden jízdní pruh pro auta na oba směry řízený semaforem, který je tam bude po půl hodině střídavě pouštět a vedle toho 4 jízdní pruhy pro pumpičkáře, 1 pro koloběžky a 2 pruhy na jogging :-P

+5/0
8.5.2015 0:01

V38o71j27t94ě21c27h 29T30o50r74á51č 2566911666262

2 mld je samozrejme jen prvni cislo, skoncime tak na 8 a uvidime, jestli se jeste nekdy otevre.

+9/−1
7.5.2015 20:13

J27i95ř34í 24P39r55a92ž40á66k 9910662801502

Nový Trojský most stál 1,5 miliardy. Asi by bylo lepší také postavit nový.

+7/0
7.5.2015 20:11

R85o10m73a75n 51P62o13l61á37č43e32k 5506259485

Jak se to vezme... Trojský most má cca 250m. Libenský je cca 500 m.

+1/0
8.5.2015 0:13

J28a21k38u69b 89F96e22i52f62a35r 7769849976829

no musíte ještě připočítat cenu demolice stávajícího a možná se budete divit...

0/0
8.5.2015 8:13

V77l86a38d29i60m47í79r 63F73i76b80i50g14e22r 5654681901914

Nebylo by levnější ho odstřelit a postavit úplně nový? Kolikpak stál ten nový trojský 1,5mld ale určitě by se dal postavit i nějaký míň cool který by vyšel levněji.

+9/−1
7.5.2015 20:04

J87a39n 53P22r54o63c95h89á52z73k56a 5216502738767

Ono je to v plánu. Říká se tomu rekonstrukce, ale fakticky není šance stávající most zachránit.

+2/0
7.5.2015 23:42

E14v77ž58e56n 93P31o63l11á47k 3578638911193

fakticky bude replika.

0/0
8.5.2015 12:37

P56e18t39r 95M65a85r91š20o53u33n 5735828656646

Jasne, a v budoucnu ho pak zbourame a budeme stavet vetsi novej...

To je asi jako klickovana zeleznicni trati, protože prece nedam sve pole. Potomci to ted zase za nove prachy rovnaji...

+6/−1
7.5.2015 19:47

P57a36v89e26l 65K40u75r36a17l 5871194430970

Víte ono pole které přetne železnice se velmi draho obdelavalo. Složitost rostla.

Ani tehdy stát nebyl schopen koupit celé pole a pak prostě zbytky rozprodávat těm kdo měli pozemky kolem...

0/0
7.5.2015 19:52

R65o74m52a73n 96P98o13l80á95č65e26k 5246839865

Když se k něčemu vyjadřuje Automat tak se začínám bát... Vůbec nechápu jak je někdo od doby zmršení křižovatky na nábř. kapitána Jaroše vůbec někdo poslouchá...

Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít...

+13/−1
7.5.2015 19:35

K84a93r34e35l 82M20a65t98o53u20š67e47k 2363785793

co je AUTOMAT? nějaké sdružení poblázněných cyklistů?

+2/0
7.5.2015 19:42

M80i32l18a56n 52B93a53r77o80ň 8981853655609

Nene obcanske sdruzeni uherskohradistskeho podnikatele Valenty.

+3/0
7.5.2015 20:04

P75e40t33r 98L51u55d87a51n23e62k 1837594867983

"Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít..." tak to je taky dobrej protimluv. Jestli se tam ty auta nemaj kde vzít(myslim si to teda taky), tak proč ho stavět širokej. To jsou vyhozený peníze(předpokládám že širší=dražší).

+1/0
8.5.2015 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.