- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik automobilistů si asi řekne "je tam teď ten most širší, tak tudy pojedu" když kapacita návazných komunikací se nemění? Navíc ten most se staví zhruba na sto let dopředu, tak není špatné ho trochu naddimenzovat.
Co má co Automat mluvit do dopravních řešení?
Automat jen všechno mrší a kazí. i cyklistům - už jste jako cyklista někdy jeli po zklidněné silnici kde se s autem nevejdete pohodlně vedle sebe?
Navíc je automat plně placen z rozpočtu města a tedy mají jeho členové spoustu času a prostředků na vyvíjení teorristické a záškodnické činnosti na radnici.
Ale přitom zastupují jen cca 1000 obyvatel Prahy - tedy +- počet smažek které jezdí zyklojízdu.
A poprosím o nespojování automatu s cyklisty a cyklistikou. To je jako huntí duha a děti Zěme vs. ekologové.
Most by měl být pochopitleně co nejširší a opatření pro těch 5 cyklistů co tam pojede denně není potřeba žádné - když bude cyklopruh na chodníku (tak to díky maélému počtu chodců vadit nebude) a když budu široké pruhy pro auta, tak se slušní a ohleduplní cyklisté vejdou i na tu silnici.
Takže ho uděláme třeba sto metrů širokej. ;)
A*M je továrna na NIMBYsty, a ti jsou díky svému řevu na všechny strany dobrým politickým tématem. Loklální politické struktury tlačí na městské a ty na krajské, případně státní.
Jejich (A*M) způsob myšlení:
Je hezké, jak jak opovrhují každým, kdo má rád auta, přitom kola si berou pomalu až do postele.
Nikomu se nepodařilo poštvat tolik lidí proti cyklistům jako jim.
Nelíbí se jim, že se musí postavit ke každé novostavbě určitý počet parkovacích míst, ale zároveň jim vadí, že auta parkují v cyklopruzích, protože nikde není místo.
Ohleduplnost k cyklistům u nich znamená, že cyklista může všechno, ale odpovědnost za to nese vždy řidič.
Zákaz vjezdu vyřeší kolony levněji než nová silnice.
...dalo by se pokračovat na XXXX stránek
Tuším, že Auto,mat navrhne něco jako jeden jízdní pruh pro auta na oba směry řízený semaforem, který je tam bude po půl hodině střídavě pouštět a vedle toho 4 jízdní pruhy pro pumpičkáře, 1 pro koloběžky a 2 pruhy na jogging
2 mld je samozrejme jen prvni cislo, skoncime tak na 8 a uvidime, jestli se jeste nekdy otevre.
Nový Trojský most stál 1,5 miliardy. Asi by bylo lepší také postavit nový.
Jak se to vezme... Trojský most má cca 250m. Libenský je cca 500 m.
Nebylo by levnější ho odstřelit a postavit úplně nový? Kolikpak stál ten nový trojský 1,5mld ale určitě by se dal postavit i nějaký míň cool který by vyšel levněji.
Ono je to v plánu. Říká se tomu rekonstrukce, ale fakticky není šance stávající most zachránit.
Jasne, a v budoucnu ho pak zbourame a budeme stavet vetsi novej...
To je asi jako klickovana zeleznicni trati, protože prece nedam sve pole. Potomci to ted zase za nove prachy rovnaji...
Víte ono pole které přetne železnice se velmi draho obdelavalo. Složitost rostla.
Ani tehdy stát nebyl schopen koupit celé pole a pak prostě zbytky rozprodávat těm kdo měli pozemky kolem...
Když se k něčemu vyjadřuje Automat tak se začínám bát... Vůbec nechápu jak je někdo od doby zmršení křižovatky na nábř. kapitána Jaroše vůbec někdo poslouchá...
Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít...
co je AUTOMAT? nějaké sdružení poblázněných cyklistů?