- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nakonec se mezi sebou vybijou.
tak podle naradi jiz neco delal - problem je s tema polospicima jelitama, co si tam daj tempomat a klimbaj u toho. lehce nekoho prehlidnou zvlast kdyz tento ridic, dejmupanbulehke odpocinuti, nebyl zda se nejaky lumen.
Myslím, že s tím hadrem kolem disku mohl klidně dojet na bezpečné místo, aniž by si tím způsobil nějakou škodu.
Nic kromě požáru, ale stále je to lepší, než smrt.
ach jo, a kdyby se zachoval dle zdraveho rozumu a bud praskle kolo zvedl a privazal tak, aby se nedotykalo zeme ..... a vymenil ho az na nejblizsim vhodnem miste.
Byl by z neho dle policie a novinaru pirat silnic, kaskader a hazarder. - vyhoda by byla v tom, ze by zil
A při tom zvedání a uvazování by si ho ten druhý určitě všiml, viď?
Kamion ho smetl ne při vystupování, ale při snaze povolit šrouby. ten druhý kamioňák asi opět koukal bůh ví kam a nevěnoval se řízení a tak smetl svého kolegu.Zbytečně zmařený život.
Dnes má spousta řidičů k povinnému ručení i asistenční služby pro případ poruchy, a mezi to se počítá samozřejmě i výměna pneumatiky. Když mi bouchlo kolo na osmipruhové dálnici u Barcelony, byl jsem rád, když jsem bezpečně vylezl z auta, natož něco měnit. A to byla neděle. Zavolal jsem asistenční službu, ta vše dohodla a do hodiny jsem odjel a nic neplatil. Hlavně jsem byl celou dobu bezpečně za svodidly a vše přenechal maníkům s majáčkem na střeše, kteří jeden pruh omezili.
Mluvčí Štěpánka má v tom pěkný hokej. Dotyčný řidič byl bohužel sražen ne když vystoupil vozu, ale když začal opravovat. Protože auto měl zaklínováno a připravený vercajk. To však nemění nic na tragédii a to jak pro rodinu zesnulého, tak pro druhého kamioňáka.
Chtěl bych se zeptat někoho kdo tomu rozumí. Ta pneumatika je prostřední ze tří kol. Je jasné, že jízdní vlastnosti se změní. Může takto kamion dojet třeba i pomalu na nějaké bezpečné odstavné místo?
Mohl. Guma by ale byla v háji. Fakt je, že producírovat se na dálnicích i ostatních silnicích v dnešním provozu je obrovské riziko i v oranžové vestě.
Když je defekt kola, tak vždycky na levé straně. Za kanálem v Anglii zase pro změnu vpravo. Z historek kamioňáka někdy až mrazí, když je slyším od kámoše vyprávět.
Není to zas tak dlouho, kdy byl chlap pod návěsem (ne vedle něj) a cosi tam opravoval a druhej kamec do něj nakouřil zezadu a ten chlap tam zemřel.
Není to žádná prča s tou až čtyřiceti tunovou krávou jezdit. Na cestách si musí nějak poradit sami. Veliký respekt! A taky soustrast rodině.
Podle fotek měl defekt na prostřední nápravě,návěs byl asi prázdný,takže bez problémů mohl dojet sníženou rychlostí na nejbližší odpočívadlo a tam provést výměnu, Bohužel je to tragédie škoda života